Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET KE-PE*****

11.01.2006 |

Keskiviikkoa kaikille. Pääsenpäs aloittamaan uutta pinoa. Viime yö meni pyöriessä. Puoleenyöhön nukuttiin hyvin, sitten herättiin ukkelin kanssa ja ei enää tullu uni silmään. Nyt olen töissä ja kohta saa varmaan laittaa tikut silmiin että pysyy hereillä. Onko muilla riesana tämä päänsärky/jomotus päässä? Mulla on nyt viikon ollut ja eikun panadoolia naamaan. Mutta en ota sitäkään kyllä vasta, kun oikein kovasti koskee. Lauhtui ilma taas. Enää on vain yksi aste pakkasta. Toivottavasti viikonloppuna olisi kaunis ilma, kun miehen lapset tulee niin olisi hyvä touhuilla ulkosalla.

Omaan napaan ei mitään uutta. Siinä se mukana tulee. =) Supistuksia ei ole ollut missään vaiheessa ja toivottavasti ei tule kuin synnytyksessä. Ens viikon tiistaina rakenne ultra, toivottavsti se menee hyvin. Jospa se pienokainen näyttäisi hiukan sukupuoltaakin.....Mutta pääasia että lapsi on terve. =) No täytyy jatkaa työntekoa.

Heidi 19+1

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon! Laita esittelyä tuonne toukotoiveiden la:t, synnärit ja esittelyt listalle niin liitän sut joukon jatkoksi! Nostan sen listan tuolta ylemmäksi...

Vierailija
42/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä nostamisesta siis. Itse, kun muistan edellisen raskauden vielä hyvin siis sen iso maha ajan. Sen kun ei kunnolla pysty nostamaan lyijykynää lattialta, solmia kengän nauhoja yms. Niin nyt odottelen hieman peloissani, että kuinka pärjään tuon esikon kanssa. Joo, mutta toisaalta onhan naiset pärjänneet ennenkin. Itse taidan vaan olla sellaista etukäteen huolehtivaa sorttia. Tosiaan silloin viimeksi loppuaikana en kyllä mitään painavaa nostellut, jos ei ollut pakko. Eikä silloin tarvinnutkaan. On niin ihana tuo oma mies ja aina löytyi apua muutenkin. Joo. Kyllä sen itse tietää mitä jaksaa ja mitä ei...

typy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tää on taas tätä aivojen pehmenemistä, unohtaa sekunnissa mitä piti vielä laittaa siis...

Tervetuloa joukkoon Rsna

typy edelleen.

Vierailija
44/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sulla menee? yritin kattoo jos olet kirjoittanu mut ei osunu mun silmään..muistin et sullahan oli työmotivaatio vähän hukassa.

miten olette voineet?

my_selene ja Remppa huhuilee..

Vierailija
45/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, viikon viimeinen työpäivä ja samalla palkkapäivä. Nyt olen kyllä ottanut sen linjan, että ei mitään ylimääräisiä ostoksia, saa sitten rauhallisin mielin panostaa vauvan tarvikkeisiin. =) Kamalan liukas keli ulkona, saa kävellä varovasti ettei liukastu. Viikonloppu edessä. Ei tarvitse kyllä miettiä mitähän tekisi, kun tietää että raksalle on mentävä, jotta saadaan talo valmiiksi. Miehen lapsetkin tulee, niin niiden kanssa saa touhuilla. Nuorin on vasta reilun vuoden, joten puuhaa riittää. Eilen ostin muuten käytetyt boran vaunut, 170 euroa. Ne on vuoden vanhat, joten minä en raaskinut enää lähteä edes uusia vaunuja katselemaankaan. Viikonloppu ja maanantai, niin sitten tiistaina on rakenneultra. Olen ehkä ollut tuntevinani muutamana iltana sellaisia outoja kumautuksia mahassa, jotka olen tulkinnut vauvan potkuiksi.... tai sitten ilma on väärässä paikassa... heh... ehkäpä ne möyrinnät voimistuisi. =)

Liikkukaahan varovasti masujenne kanssa. =)

Heidi 19+3

Vierailija
46/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan täältäkin.

Todella liukasta tuntuu olevan. Meilläkin on suoraa pihasta lähtiessä mäki ja voin kertoa että oli tosi tuskallista päästä siitä mihkään muualle kuin ryhmälleen. Ja tuo samainen mäki tuottaa minulle tosi hengästymisen, mitä ei aiemmin ole ollut. Töissä ja muualla jaksan kyllä ihan hyvin, mutta mäet tuottavat tuntee että olisi käynyt maratonilla.

Omapää on ollut aina hatara eli unohtelen ja hukkaan asioita säännöllisesti ja jo nyt lähipiiri toivoo etten mene enää yhtään pahemmaksi...=DVaikka kuinka keskityn asioihin niin joku on aina pielessä. Josko lapsi vaikka opettaisi samalla minuakin!

Pikku-milli luulen kanssa että teet tällä hetkellä itsellesi jonkinlaista suojamuuria eli en kannata olla huolissaan.

Lomallelähtiöitä löytyy jo paljon, nyyh enpä kuulu onnellisiin. Mutta iloinen olen muiden puolesta.

Kiva kun kaikki ovat parantuneet, ultrat ja neuvolat ovat menneet hyvin, uusia saatu mukaan....Asiaa oli taas niin paljon että anteeksi jos jonkun unohdin.

Omaan napaan ei uusia tuulia. Maanantaina olisi neuvola. Liikkeitä tunnen parammin sisälläpäin mutta ulos asti ei juurikaan tunnu. Taitaa se istukka olla tosiaan hyvä eriste ja suoja. Hyvä niin.

Viikonloppuna pitäisi hakea uusi pesukone. Saan sukulaiseltani aivan uuden, pitää se vaan hakea sadan kmn päästä. Säästääpähän siinäkin rahaa, varsinkin kun kyseinen ihminen on jo ennestään minulle muutaman lappusen velkaa. Muuten vkl menee työnmerkeissä.

Dolosa ja sintti 21 tasan

Vierailija
47/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kaikki on nukkumassa...?? =) Just söin tuossa päivä ruoan, niin nyt jaksaa neljään olla töissä.

Heidi19+3

Vierailija
48/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks. heräsin tunti sitten vasta. =)

Liukkaailta näyttää tiet olevan. odotan nyt täällä vaan et mies tulis kotiin töistä niin mennään ostamaan ruokaa. ihanaa kun viikonloppu taas tulossa ja ens viikolla on taas melko paljon tekemistä. hyvää viikonloppua teille kaikille!

voikaa hyvin!

my_selene ja Remppa rv20+4 ja ylinergiset tytöt

Vierailija
49/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän pinoon ajattelin vielä kirjoittaa!

vitsi tuota liukkautta. tietysti vedin lipat eilen aamulla. pissatin kiireellä koiraa aamulla ennen töihin lähtöä, poika sylissä. no, kaaduin sit suoraan selälleni (onneksi ei mahalle tai kyljelle) ja koska poika oli sylissä en ottanut millään vastaan. päätä en onneksi lyönyt maahan eikä poika loukannu tyhtään. oli sitten pakko käydä neuvolassa katsomassa että kaikki on ok. ja olihan onneksi. Tänään on sitten kylki- ja kaulalihakset (!) olleet kipeät. varmaan tärähti jotenki. kaikki hyvin kuitenkin! Samalla kun neuvolassa kävin niin kerroin vaivoistani ja täti hiukan mietti että oireeni ovat yleensä vasta loppu askauden oireita. sitä se väsymys ja stressi taitaa aiheuttaaa. no, ensi viikolla kunnon aika niin puhutaan vaivoista lisää. =) jeejee.

Niin ja tietysti illalla töissä olin tunnin yksin ennen yökön tuloa ja jouduin soittamaan turvapalvelun avukseni kun talon asukas käyttäytyi uhkaavasti, väkivaltatilanne oli päällä kunnolla pitkästä aikaa. harmitti jälkeenpäin kun olen raskaana enkä siksi " uskaltanut" hoitaa tilannetta yksin. Eikä kyllä olisi saanutkaan, mutta en ole tottunut piiloutumaan lukkojen taakse... onneksi itse sain tilanteen sitten rauhoittumaan kun vartija oli mukanani. kovasti maha oli kovana koko sen reilu puoli tuntisen ajan. olisi luullut että eilen oli perjantai 13 pvä...

rsna, tervetuloa isoon joukkoomme!

kaikille toivottelen ihanaa, aurinkoista viikonloppua! itse lähden esikon kanssa toiselle puolelle suomea kavereita moikkaamaan, kivaa!! =) palataan taas alkuviikosta. toivottavasti teette ison pinon jota saa taas nauttia jälkikäteen!!

hanimböörd 24+2 (jo näin pitkällä !!)

Vierailija
50/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla mitään erityistä kerrottavaa. Odottelen ensi keskiviikkoa kun on se rakenneultra. Sukupuolta ei kysytä mutta kyllä yritän katsoa että saanko vahvistusta tälle tyttö ololleni. Masu ja sykkeet (jos niihin on uskominen) viittaavat poikaan, mutta kun on vaan niin tyttö olo. :)

Nukkumisesta oli jossain vaiheessa ollut puhetta. Itse nukun kohtuu hyvin, tosin tyyny pitää olla jalkojen välissä tai mahan tukena jos nukun kyljellään. Vessassa pitää käydä ainakin kerran yössä, joskus kaksikin. Tuohonkin kyllä on jo niin tottunut, alusta asti on pitänyt öisin tehdä vessavierailu.

Ja asumisesta. Me asumme vuonna 2002 rakennetussa omakotitalossa, muutimme tähän viime kesänä. Huoneita on 4h+k+khh+ph+s (neliöitä 137/123). Koirille on häkki takapihalla, sisällä eivät käy koskaan. Tila ei siis ihan heti lopu kesken. Monta vuotta tuli asuttua ahtaasti, joten nyt osaa arvostaa tilaa ja avaruutta. :)

Möykky liikkuu kovasti joka päivä. Liikkeet tuntuu ja näkyy ihan selvästi mahan päältä.

Pahoittelut, omaa napaa taas urakalla.

Red_Cat & Möykky 20+6

Vierailija
51/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensiksi tervetuloa oikein paljon Rsna! toivottavasti viihdyt seurassamme!

ja sitten, onko muilla tullu muutoksia tohon seksin harrastamiseen. en siis halua tietää yksityiskohtia, miten ja milloin ;) vaan että onko halut kasvanu tai loppunu yms. mulla oli pitkään olo ettei tehny tippaakaan mieli, oikein yökötti ajatus. mutta nyt on meikäläisestä löytyny sellanen seksipeto että omat ajatuksetkin pistää punastuttaan. mieli tekee koko ajan. no ehkä sitä onkin hyvä nyt harrastaa kun loppuajasta voi olla jo ikävän tuntusta.

ja jos täällä herkkiä immeisiä jotka eivät halua tälläisistä asioista keskustella, pyydän etukäteen anteeksi. itse kun olen kuiteski aina ollu ns. vapaamieli seksuaalisesti niin minusta asioista puhuminen on hyvin luonnollista.

no joo, ihme paatosta, koittakaa ymmärtää! :)

tänään huomasin että kohtu on taas kasvanu kun ruodon liikkeet tuntu jo navan yläpuolella. potki ylävatsaan aamulla niin julmetusti. teki välillä häijyä. eipä mitään muuta sinne sitten kuulukkaan. kaikki ok!

iloista viikonloppua! pysykää pystyssä!

meppe81 ja ruoto24rv

Vierailija
52/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ihana ilma ulkona. Liukasta hieman, mutta muuten kivaa. Just tultiin pihalta ja kohta pitänee pistää esikko nukkuman... mutta pari riviä tänne ensin.

Hanimböörd: Onneksi selvisit kaatumisesta säikähdyksellä ja kyllä saakin olla varovainen. Niin on liukasta.

Eikä kannata olla harmissaan, jos kaikkia tilanteita ei " uskalla" itse hoitaa tai yksin siis. Kyllä sitä pitää itseään ja masukkia ajatella myös. Inhottavia tuollaiset väkivalta jutut, siis mitkä tahansa.

Tänään tuli äippäpolilta kutsu sinne sokeri seurantaan. No, oli vasta maaliskuun alkuun. Nyt pitäisi ruokavalion riittää. Hih, pitäisiköhän sitä oikein kunnolla ruveta noudattamaan, hih, hieman olen lipsunut. Sitten siinä oli, että koti seurantaa pitäisi jatkaa pari kertaa viikossa. No, joo maanantaina on neuvola, joten saan kai sitten mittarin taas kotiin. Kyllä meitä tarkasti tarkkaillaan, siis ihan hyvä se tietysti on.

Masuun ei uutta. Potkut tuntuu entistäkin napakampina ja tuntuu, että kohtu on saavuttanut navan. Kiva.

Mappe81: Ainakaan mulle ei ole paha aihe tuo makuukammari juttu, osa elämää. Jos joku ei halua kuulla voi hypätä yli.

Joo, sama juttu. Alkuraskaudessa, kun väsytti ja kuvotti ei kiinnostanut yhtään. Mutta nyt kyllä hormonit hyrrää. Tosin meillä on tuo " häiriö tekijä" eli esikko, joten monasti jää vain ajatuksen asteelle. Mutta sama juttu oli esikkoa odottaessa ja silloin taidettiin olla kuin kanit. Aktiivisia siis ja ihan loppuun asti. Siis nauttikaa... musta ainakin peti puuhat tuntuivat ehkä paremmilta kuin koskaan näin raskaana ollessa. On jotenkin herkempi.

No, nyt pitää mennä. Esikko haisee... Siis vaipanvaihtoon ja sitten päiväunille...

Hauskaa viikonloppua kaikille.

Typy ja pähkinä 21+

Vierailija
53/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli opiskelussa ensimmäinen harjoitteluviikko ja kyllä on uupunut olo; siksi on ihanaa kun saa nyt muutaman päivän levähtää!

pikku-milli: Taidetaan opiskella samaa alaa, jos olen oikein ymmärtänyt, niin mitenkäs sulla harjoittelussa, hoidatko nyt raskaana myös eristyspotilaita? Itseäni vähän huolettaa tuo asia, kun osastolla ovat sitä mieltä että voi hoitaa kaikkia paitsi oikein vaarallisia tapauksia. Mieluusti kyllä en ottaisi kauheasti riskejä..

Keväällä minulla onkin sitten enää lääkäriluentoja eli melkeinpä jään äitiyslomalle helmikuun loppupuolella. Olo on ollut ihan ok, selkä välillä kipuilee ja vauvan virtsarakkoon potkut ovat aika ikäviä, kun muutenkin liikkeet tuntuu jo todella selvästi. Nyt kun on ollut aikaisia aamuherätyksiä loman jälkeen niin pahaolo meinaa aamuisin yllättää, vaikka oli jo melkein ohi mennyt vaiva. Kaikenkaikkiaan kuitenkin olo on vielä hyvä :)

Alfiina+masuvauva 23+4

Vierailija
54/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfiina, tässä harjoittelussa olen hoitanut myös eristyspotilaita, mutta tuolla eristyspotilaat ovat sellaisia jotka ovat eristyksessä siitä syystä, etteivät saa ulkopuolelta mitään pöpöjä. Eli siis kyseessä on ns. puhdas osasto. Jos olisi toisenlainen osasto niin esim. jotain infektioeristys potilaita en kyllä suostuisi hoitamaan raskausaikana. Tuolla syöpäosastolla nyt mulla ei ole muita rajoitteita kuin sytostaatit (mitä tosin kuulemma muutenkaan ei tällä harjoittelujaksolla vielä saa käsitellä) ja jotkut muut lääkkeet ja sitten en voi mennä lasten mukana röntgentutkimuksiin. Muuten on mennyt raskauden puolesta harjoittelu hyvin, mutta mitä pitemmälle työpäivää päästään sitä enemmän alkaa masu painaa. :)

Huomenna olisi sitten vielä aamuvuoro ja sitten on ruhtinaallinen yksi vapaapäivä ja sitten taas viis päivää töitä... mutta sen jälkeen koittaa neljän päivän vapaa ja me lähdetään EHKÄ ens perjantaina Prahaan!!!!! Mutta se on kyllä vielä ihan ehkä vaiheessa kun riippuu miehen työvuoroista. Olis kyllä ihana lähteä!

Mutta nyt tämä alkaa hiipiä rauhoittumaan ja odottamaan miestä kotiin töistä. Huomenna aikainen herätys.

[color=red]pikku-milli & paco 25+0[/color] hui kamala näitä viikkoja jo

Vierailija
55/55 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpas tosi hyvällä tuulella, kun vihdoin on ruvennut tuntumaan vauvan liikkeitä! Eilen ja tänään illalla oli oikein kunnon potkuttelut, niin että ihan vatsa hyppi. Mut sen olen kanssa huomannut, että liikkeet tuntuu nahassa ainoastaan tuolla ihan alhaalla tai tosi sivulla, elikkä varmaan se istukka sijaitsee aika lailla keskellä vatsaa!

Tänään oltiin esikon kanssa muskarissa ja kyläilemässä, olipas kiva päästä taas vaihteeksi " ihmisten ilmoille" .

Selkä kramppaa taas ihan kamalasti, en meinaa kävelemään päästä ja hartioissakin on joku lihaslukko kun oikea olkapää puutuu ja särkee koko ajan:( No, jospa yön aikana helpottais...

Nyt ois pakko siirtyä unten maille, kun herättiin tänään jo klo 6!

pricilla 19+3

Ai niin, tervetuloa uudelle (jaa, katosi jo nimi päästä...)