Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET KE-PE*****

11.01.2006 |

Keskiviikkoa kaikille. Pääsenpäs aloittamaan uutta pinoa. Viime yö meni pyöriessä. Puoleenyöhön nukuttiin hyvin, sitten herättiin ukkelin kanssa ja ei enää tullu uni silmään. Nyt olen töissä ja kohta saa varmaan laittaa tikut silmiin että pysyy hereillä. Onko muilla riesana tämä päänsärky/jomotus päässä? Mulla on nyt viikon ollut ja eikun panadoolia naamaan. Mutta en ota sitäkään kyllä vasta, kun oikein kovasti koskee. Lauhtui ilma taas. Enää on vain yksi aste pakkasta. Toivottavasti viikonloppuna olisi kaunis ilma, kun miehen lapset tulee niin olisi hyvä touhuilla ulkosalla.

Omaan napaan ei mitään uutta. Siinä se mukana tulee. =) Supistuksia ei ole ollut missään vaiheessa ja toivottavasti ei tule kuin synnytyksessä. Ens viikon tiistaina rakenne ultra, toivottavsti se menee hyvin. Jospa se pienokainen näyttäisi hiukan sukupuoltaakin.....Mutta pääasia että lapsi on terve. =) No täytyy jatkaa työntekoa.

Heidi 19+1

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeksi vähän pirteämpää huomenta, sain nukuttua suht hyvin, mitä nyt pissalla piti käydä taas 3 kertaa....Soitin neuvolatädille aamulla ja kysyin voinko tulla käymään iltapäivällä, jos hän voisi ottaa multa hempan, josko se olisi laskenut ja tää väsymys johtuu siitä. Ainakin se nyt sitten varmistetaan..

Omassa navassa pirskeet jatkuu tasaiseen tahtiin ja viime yönä vaavi innostui oikein kunnolla rokkaamaan 12 aikaan yöllä, potkuja tuli aivan alas siihen malliin, että luulin jo tulevani mustelmille ; )

Ihanaa, sain juuri sähköpostiin matkavahvistuksen ja jotain infoa Teneriffasta...ENÄÄ 11 päivää, niin koittaa lähtöpäivä!!! Kyllä mä jo jotain " taukoa" kaipaanki...

Laura 24+2

Vierailija
22/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta täältäkin! Ai että kun väsyttää taas vaihteeksi. Mä ajattelin myös soitelle tänään neuvolaan kun ei tää väsymys nyt ihan normaalilta tunnu.

My_selene: Joo, Haikkoon ollaan tulossa 28.1 eli parin viikon kuluttua. Oletkos sinäkin sattumoisin silloin siellä?

Pikku-milli: En usko että sun emppatiakyky on kadonnut. Suojelet vaan todennäköisesti itseäsi alitajuntaisesti. Siskoni on hoitaja ja hän on sanonut että ajan myötä sitä alkaa ottamaan sen pakostakin työnä, koska kaikkia kohtaloita ei voi itkeä tai pää menee sekaisin. Siskoni on herkkä ja empaattinen ihminen mutta näemmä hän on kyennyt kehittämään itselleen ns. työminän mikä auttaa jaksamaan. Kunnioitan sitä suuresti sillä itseltäni ei moinen onnistuisi ja olisin pöpilässä varmaan aika pian. ;)

Eipä tässä sitten sen kummempaa. Yritän jatkaa täällä töissä vaikka pää meinaakin kopsahtaa koko ajan pöytään.

Emmi ja prinsessa 24+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana aamu. Vettä joka paikassa ja liukasta. Ei oikein huvita ulkona olla kun saa köpöttelemällä kävellä, ettei liukastu. Töihin kun tulin, niin meinasin heti autosta noustessa ottaa rempulat selälleen. Olen tänä aamuna innostunut töiden ohessa hiukan noita yhdistelmiä katselemaan. Ruokatunnilla käyn lastentarvikeliikkeestä kysymässä tarjouksen ja erilaisia vaihtoehtoja. Ihanaa kun ei päähän nyt jomota. Viime yön nukuin suht hyvin ja aamulla oli mukava herätä. Illalla piti tosi ottaa panadoolia, kun jumputus päässä sen kun vain kasvoi. Mistähän löytäisi hyviä paitoja, jotka laskeutuisi mahan alle. Teltoista en tykkää. Olen aina pitänyt sellaisia napakoita, mutta ei nyt tietytikään mitään makkarankuori paitoja. Nyt meinaa paidat jäädä tuohon mahan päälle. Kait se on lähdettävä kauppoja kiertämään.

No mukavaa päivän jatkoa kaikille.

Liikkeitä odotellessa: Heidi 19+2

Vierailija
24/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän minä taas koneelle istahdin, vaikka oli tarkoitus lähteä heti aamupalan jälkeen ulos! Pakko käyä kaupassa, ku maito on taas loppu.

Äiskä, eihän sitä kyllä tiedä, vaikka laitoksella nähtäis:) Tosin jos tää samaa rataa menee, ku esikko, niin ei halua tulla ollenkaan pois ja joudutaan käynnistykseen. No, mitäpä sitä vielä manailemaan...

Masuun ei uutta. Mies väitti eilen tuntevansa liikkeitä, mutta minä se en vieläkään tuntenut mitään. Paitti silloin kun mies painoi korvansa masuun, niin tunsin selvän möyrinnän, mutta ei vatsanahassa vaan jossain syvällä.

Ärsyttävää, kun ei tiedä sitä istukan sijaintia! Eikä nyt varsinkaan oo varaa ultraan, kun esikostakin tulee hirveä sairaala-lasku:(

Onneksi mies toi eilen hyviäkin uutisia:) Pääsee talvilomalle maaliskuun alusta ja viisiviikkoinen kesäloma alkaa toukokuun lopusta. Ihanaa, että mies on sitten auttelemassa, kun olen ihan viimeisilläni:)

Nyt lähden kyllä sinne kauppaa, tai en saa mentyä ollenkaan. On se muuten kumma, että vaikka väsymys on mulla kokonaan poissa, niin laiskuus vaivaa aina vaan!

pricilla 19+2

Vierailija
25/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kun on tuulinen ilma täällä pohjoisessa. Pitää käydä pihalla tarkistuskierros ja viedä kaikki kevyet tavarat suojaan..

Joko te kaikki olette käyneet sokerirasituksessa, tai joko olette saaneet sinne ajan? Mulle ihme kyllä terkkari ei ole sanallakaan maininnut koko asiaa, vaikka mulla tuota ylipainoa on... Esikoisesta jouduin testissä käymään. Jospa ne ei mua sinne passittaisikaan.....(toiveajattelua).

On se vaan sitten välillä vaikeaa tämä parisuhteen hoitaminen kun jaloissa pyörii tuo 2,5 vuotias ;) Vähän kun kahdenkeskistä aikaa haluais niin tyttö on varmasti tunkemassa väliin, se ei yhtään hyväksy sitä että mies koskee minuun tai minä häneen =/ saati sitten nämä petipuuhat, tyttö kun ei meinaa asettua nukkumaan ennenkuin mekin olemme nukkumassa, joten koeta siinä sitten jotain kehitellä ;) ;)

Ongelmat mullakin......

Kristiina rv 22+1

Vierailija
26/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(H-R) onnittelut hyvistä ultrakuulumisista =)

Emmi, jotain sellasta mä itekin ajattelin... kai sitä vaan alkaa jo oppia siihen, että työasiat tosiaan on työasioita.

Ja sitten omaan napaan... IHANAA, mä sain nukuttua viime yönä piiiiitkät yöunet. Tosin silti tuntuu, että edelleen oon ihan väsynyt. Ja nuo jalat kummastuttaa. Eilen illalla oli oikein kunnolla levottomat jalat ja nukuinkin kaksi tyynyä jalkojen alla, mutta nyt ne on aamullakin vielä omituiset. Vaikka sitä magnesiumiakin syön nyt jo 1 tbl + multitabsista saatava magnesium. Ei näytä tehoavan.

Nyt täytyy alkaa valmistautumaan harjoitteluun lähtöön.

[color=red]pikku-milli & paco 24+6[/color]

Vierailija
27/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oli taaaas vaikeeta nukkua ja nyt väsyttää ihan hirveesti. must tuntuu et masu on jo nyt tiellä kun ettii kyvän nukkumaasento. sit kun aamulla heräsin oli lapset syöny kaikki mun banaanit. kiva kun ne ei herätä mua vaan iskee suoraan keittiöön.

Emmi979; ei me olla siellä, ei meiän budjetilla. asutaan vaan aika lähellä. suosittu paikka on, Häkkisethän vietti häitään siellä. =)

Pricilla; teillähän on hienosti järkätty se loppuraskaus. meillä miehellä alkaa kesäloma vasta heinäkuussa ja isyyslomaa aikoo ottaa kesäkuussa. mua jo vähän hirvittää miten saan lapsenvahti ja kaikkee sit kun tulee lähtö. ja nää mun vauvat ei viihdy loppuun asti. viimekskin meni niin nopeesti se synnytys et hyvä jos tällä kertaa ehdin synnäriin. pitää vielä varmaan miettiä miten organisoi.

olkaa kaikki iloisia jotka ei joudu sokerirasitukseen. meillä täällä Porvoossa on joku pakkomielle lähettää kaikki sok.ras.testeihin. kai siintäkin on jotain hyötyä mut kun mulla on noi arvot aina reilusti rajan alle.

voikaa hyvin!

my_selene ja Remppa rv20+3

Vierailija
28/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan keväiseksi muuttui aamuinen sade ja sohjo! Vielä kun pääsisi ulos aurinkoon eikä tarttisi vain toimiston ikkunasta haaveilla.

Kuinkas paljon teillä on magnesium päiväannos? Kun mulla kramppaa pohje aina vaan, enkä tiedä kuinka paljon sitä uskaltaa/pitää ottaa. Eihän se tietysti välttämättä auta. Pitäisi venytellä muulloinkin ku silloin ku kramppi iskee.

Voittokin taas innostunut jalkatreeneistä. Se on ollut viikon verran jotenkin niin, että potkut tuntunu vaan hyvin heikosti alatakana. Viime yönä mentiin kyllä niin joka suuntaan ja taisi olla nyrkitkin mukana kun en meinannut perässä pysyä (tai sit siellä on kuitenkin kaksi....)

Hii, viikonloppuna saan pinnasängyn ja syöttötuolin. Ostin ne paikallisen mammakerhon kautta kun olen ollut jäsenenä jo alkuraskaudesta asti vaikka odotankin ensimmäistä. Tää vip-innokkuus johtuu tosin täysin systeristä joka on moisen yhteisön perustajajäsen. Huuto.netistä on tulossa rintareppu kuun lopussa. Oon pähkäilly että laitanko vai en kotia valmiiksi vauvaa varten, kun muutto on tosiaan huhtikuun lopussa.. Mutta kyllä mä taidan jo laittaa, kai se niiden pakkaaminen käy siinä missä muidenkin tavaroiden.

aurinkoisella kevätmielellä

stellis&voitto 23+2

Vierailija
29/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aurinko paistaa ja lumi sulaa kovaa vauhtia joten vois ihan uskoa et nyt on kevät tulossa. unta näen..uskon vakavasti et talvi ei oo vielä edes kunnolla alkanu. voi jos nyt tulis lämmintä ja lumi sulais kokonaan!

nyt pitää mennä ulos kun on kerrankin näin hyvä sää.. =)

ei yhtään talvi-ihminen my_selene ja Remppa rv20+

Vierailija
30/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin ihanan keväinen ilma. Pilvetön taivas ja aurinko paistaa. Nyt sitä toivoo että tulisi kevät vaikka talvi ei ole kunnolla vielä tullutkaan. On heti paljon pirteämpi mieli ja ei koko ajan haukota.

Heidi 19+2

Vierailija
31/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee toiveeni toteutui, nätti ilma saatiin. Ainakin täällä paistaa aurinko.

Amina76: Voimia ja parantumista selkäkivun kanssa.

Ittestä tuntuu myös aika raskaalta nuo esikon kanniskelut ja peppupesut, vaikkei mitään kummempia kipuja ookkaa. Kohta se painaa niin paljon, että en sitä saisi nostaa. Eikös se raja 11kg oo. :). Niin ja oon tuossa miettinyt, että kauanko saan nukkuvan nöösön nostettua pinnasänkyyn, hih, nyt jo on masu hieman tiellä... Kyllä sitä kaikenlaisia ongelmia ilmeneekin...

(H-R): Onnea iloisista ultrakuulumisista.

Me ollaan kanssa ajotettu raskaus ihan miehen töitten mukaan. Hih, ekaakin yritettiin, mutta silloin ei toiminut, kun oli se tuulimuna ja sitten syntymä lopsahti syyskuulle. Kiva niin. Niin nyt jos kaikki menee hyvin (peukut ja varpaat pystyssä toivon). Pähkynä syntyy toukokuun lopulla ja miehellä alkaa kesäloma kesäkuun alusta ja kestää kaks kuukautta. Toukokuukin on yleensä aika rentoa aikaa. No, toisaalta nyt sillä on paljon töitä ja vaan lisääntyvät, kun sen työkaveri saa perheenlisäystä tassä joskus kuun vaihteen jälkeen. Saa sitten osaltaan vastata myös isyyslomalaisen töistä. Joo...

Voikaamme paksusti...

Typy ja pähkinä rv21+

Vierailija
32/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy, ihanko tosi on joku rajakin, mitä saa odottava nostaa? En oo tollasesta kuullutkaan. Mä nostelen ihan koko ajan tota meiän 10.6kg tyttöä ja ulkona varsinkin, kun ei vielä oikein suju kengissä kävely.

Kieltämättä alkaa tuntua selässä aika pahalta. Tänään kun vetelin taas portaita pitkin 14kg:n vaunut +10.6kg tytön ylös, niin meinasi jalat lähteä alta!

Onko teillä muilla vaikeuksia mäkien kävelyssä? Mä ainakin hengästyn ihan älyttömän helposti. Ja meillä kun alkaa suoraan pihasta puolen kilsan mittanen sairaan jyrkkä mäki!!!

Nyt täytyy lähteä herättelemään tyttöä, kun nukkuu jo kolmatta tuntia!

pricilla

Vierailija
33/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pinot kasvaneet kun muutama päivä oli jäänyt välistä lukematta:) Täällä on tosi kurja ilma: tuulee ja kaikki paikat on ihan jäätiköllä, plääh. Talvi tule takaisin!!!

Me kävimme maanantaina ostamassa vaunut, sellaiset yhdistelmä duot joissa on erillinen ratasistuin. Eli vaunuosan tilalle vaihdetaan ratasosa. Oli ekat vaunut , mutta tietysti piti kiertää kaikki muutkin liikkeet ja lopuksi palata hakemaan vaunut ensimmäisestä:) Nyt sitten mietitään kuinka saadaan mahtumaan koko porukka farmariutoon (2 aikusta, vauva + 2 koiraa+vaunut+muut tavarat), vaunut vei takaosassa suurimman tilan joten koirat ei sinne enään mahdu. Täytynee varmaan ostaa jonkinlaiset sateenvarjorattaat matkakäyttöä varten. Tavarat saadaan mahtumaan suksiboxiin.

Töistä tullessa kävin sitten kirppiksellä katsomassa jos siellä olisi jotain kivaa, mutta ei. Jotenkin nyt vasta olen innostunut hypistelemään pikkunuttuja ja muita tavaroita.

Minäkin nostelen töissä raskaita laatikoita. Työkaverit on kyllä luvannut auttaa, mutta sanoin että kyllä vielä pystyn. Hartioiden korkeudelta saan laatikot alas, mutta nostoon pyydän kaverin. Mitä nostelusta voi tulla (oliko joku siitä maininnut?)? Ajattelin että kyllä kroppa varmaan ilmoittaa milloin riittää nostelut.

Itselläni istuminen aiheuttaa ylävatsan väsymisen. Varmaan istun jotenkin huonosti, vaikka välillä yritän oikoa itseäni. Täytyy ottaa ensiviikolla neuvolassa asia esille.

Lähden ulkoiluttamaan koirat, luultavasti potkukelkalla kun muutoin ei ehkä pysy pystyssä.

t. Nasu ja Touko 21+4

Vierailija
34/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl on ihan kauhee keli. pihalla on tosi liukasta.

ja mulla alko eilen kauheet liitoskivut, kai ne niitä on kun tonne nivusiin sattuu (luihin) sillon kun kävelee. välillä sattuu tosi pahasti. oli kiva vaappua tuol ulkona kun kävin päivällä kaupassa.

mä muuten hengästyn nykyään tosi helposti, ei tarvi kuin raput nousta toiseen kerrokseen.

masuun ei vieläkään mitään uutta, paitsi nyt meilläkin keksiny ton virtsarakon ;(

eilen sain lainaksi/omaksi kolme kassillista vaavin vaatteita, aika poikavoittosia mutta yritin valkata selasia jotka sopii molemmille.

nyt ne kyhjöttää tos eteisessä mutta aattelin niiden näpräämisen alottaa vasta vkloppuna , jos vaikka toi mieskin innostus.

kyllä meinas tippa tulla linssiin kun niitä pieniä sukkia katseli :)

pikku-milli, älä huolestu, luulen että osaksi sun ajatukset on alitajuntaisesti niin paljon vauvassa ettet ajattele muuta ja osaksi juuri sen takia että se työminä on alkanu tulla esiin. kyllä sä pärjäät!

mulla on nyt alkanu kauhee himo syödä, siis koko ajan ja ihan mitä vaan. kunhan saan syödä! pelkään vaan että nyt se paino alkaa kunnolla nousta kun on tähän asti pysyny aisoissa. mun on tosi vaikee päästä muutenkaan kiloista eroon. täytyy myöntää etten ole mikään urheilija-tyyppi.

tais olla aika oma-napaista, mutta kyllä ne ajatukset taitaa suurimmaksi osaksi siellä ollakkin ;)

meppe81 ja ruoto24rv

Vierailija
35/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siis tänään ylimääräisen kerran lääkärissä supistelujen takia. Oli tosi mukava lääkäri vaikka olinkin päivän viimeinen (ja yliajalla) potilas hänelle:). Kohdunsuulla ei ollut tapahtunut vielä ainakaan mitään muutoksia, huh mikä helpotus. Ultrattiinkin vielä, kun sanoin, ettei niitä liikkeitä tunnu vieläkään kunnolla. Syynä olikin sitten -minkä jo arvelinkin- istukka joka on tuossa edessä. Vauva potki kyllä paljon, mutta itse en niitä tuntenut. Melkoisesti siis vaimentaa potkuja. Kaikki oli siis hyvin ja kyllä olenkin helpottunut:). Ainiin, vauvan painoarvio oli 350g.

Omaa napaa tässä nyt vaan tuli...

äiskä-04 rv 20+4

Vierailija
36/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön magnesiumia nyt 250mg päivässä elikkäs Emgesania yhden tabletin. Jonka lisäksi vielä syön kaksi tbl multi tabs spesialia ja siinäkin on magnesiumia. Mutta mulle neuvolasta sanottiin, että magnesiumia ei voi yliannostusta saada. Ylimääräiset poistuu elimistöstä kyllä. Neuvolan tätsy sanoi vaan, että yleensä neuvotaan aloittamaan sillä puolikkaalla tabletilla kun magnesium voi aiheuttaa ripulia. Mutta ei mulla ainakaan oo levottomiin jalkoihin tuo yksi tabletti auttanut sen enempää kuin puolikaskaan...

Vierailija
37/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla mukavasta lääkäristä ja ultrakuulumisista. Olen tullu siihen tulokseen, että kyllä se vaan istukka tuossa mullakin vaimentaa. Aionkin kysyä seuraavassa neuvolassa, että pääsisinkö ultraan tuon epäilykseni takia..

Onko edessä sijaitsevasta istukasta mitään haittaa? Varmaan ainakin täytyy varoa vatsaa enemmän...

Vierailija
38/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu alkoi ja samalla alkoi väsymys. No, ei tämä onneksi ainakaan vielä ole sellaista lamauttavaa väsymystä vaan jaksaa kyllä touhuilla, kunhan laiskotuksesta pääsee eroon.

Päätä on särkenyt myös mulla kovasti. Normaalisti mulla särkee aika vähän päätä ja nytkään tämä ei ole kauhean voimakasta, mutta puuduttavaa kun jatkuvasti särky on läsnä.

Mulla on istukka tässä mahan puolella edessä ja ultraaja sanoikin sen varmaan aluksi vaimentaneen liikkeitä. Vieläkään en juuri muita tunne kuin potkuja varmasti. Liikkeet ovat siis tuntuneet koko ajan kovina, kun ovat tuntuneet. Itse en tiedä onko istukasta haittaa muuten kuin silloin, jos se jää kohdun suun eteen. Minulla aluksi se oli ollut kai hieman edessä, mutta on nyt noussut ylemmäksi mahan ja kohdun kasvaessa.

Mitähän täällä olikaan juteltu. Tuntuu itselläkin tuo muistamattomuus vaivaavan...

Lomailemaan monet olivat lähdössä. Harmittaa itseäkin, kun ei ole nyt varaa lähteä lomailemaan miehen kanssa minnekään. Eikä hänellä kyllä ole lomaakaan. Joku kylpylässä käyntikin kuulostaa mukavalta. Nauttikaa ja rentoutukaa siis lomillanne!!! :)

Itse toivoisin, että lunta tulisi vielä. Suomen talvi on kuitenkin sellainen, että sitä pakkasta ja lunta ehtii tulla vielä moneen kertaan. Ikävää, että se nyt sulaa (täällä tosin ei ole lunta ollut muutenkaan paljoa) ja sitten parhaassa tapauksessa sitä lunta on sitten vielä toukokuussakin. Hyr. Toivottavasti toukokuussa olisi jo oikeasti kevät. Ja lämmintä!

Kai sitä täytyy vielä hieman ahkeroida ja sitten kömpiä nukkumaan!

auringo 22+0

Vierailija
39/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta nostamisesta. Älkäätte hermostuko. Jostain tuo 11kg on jäänyt mieleen kummittelemaan raja-arvona, siitä en kyllä yhtään oo varma ja koski kai myöhempiä viikkoja 30 tai jotain. Ei kai siihen sen kummempaa riskiä liity kuin rankkaan liikuntaan tai hyppimiseen. Siis kun kehon painopiste muuttuu masun kasvaessa niin loukkaantumisriski kasvaa tai supistuksia saattaa tulla.

Joo, sorry jos huolestutin teitä.

Itse ainakin aion nostella tyttöä niin kauvan kun pystyn ja hyvältä tuntuu ja joo :)... senkin jälkeen, pakkohan se on... Meiän esikko kyllä jo kävelee reippaasti, mutta ei välttämättä oikeaan suuntaan.

Edessä olevasta istukasta. Mulla oli viimeraskaudessa, eikä kukaan sanonut, jotenkin pitäisi varoa. Itseasiassa luulen, että se jopa suojaa kohtua tehokkaasi. Ei meinaan ole ihan pieni lätkä :).

Oli kyllä ihanan aurinkoinen päivä ja ulkona käytiin. Ihanaa...

Esikon kanssa käytiin myös korvatulehduksen jälkitarkastuksessa ja kaikki oli ok. Hyvä. Onneksi ei tämä nuha ole mennyt korviin (koputtaa puuta).

Masuun ei uutta, siellä ihanuus asustelee.

joo, tuosta hengästymisestä. Ei ollut tällä mammalla hyvä kunto ennen raskautta, niin nyt tuntee itsensä ihan rapakuntoiseksi. Hih... Pikku mäki ja puuskuttaa. Tai kun kipittää tuon esikon perässä ja sitä nostelee...

Toivoo huomiseksikin kaunista ilmaa...

typy ja pähkynä

Vierailija
40/55 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ennen kirjoitellut tällä puolella, mutta saanko liittyä seuraan? LA on 29.5. Oikein hyvää odotusaikaa kaikille.

Rsna 20+3