Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#*#*#Syyskeijut Keskiviikkona#*#*#

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mieli tekis. Missä vaiheessa vois huokaista helpotuksesta ja kertoa, pelkäämättä keskenmeno riskiä...? Inhottavaa mutta ajattelen kuiteskin vähän, iloni pilaaja.

Vierailija
22/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelemaan ekaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkeen heti vanhemmillemme, ei vaan maltettu olla hiljaa. Lisäksi pari hyvää ystävää tietää. Muille kerrotaan varmaan vasta ensimmäisen ultran jälkeen..

Jaksamisia teille töissä käyville keijuille, mulla on vielä harvinaisesti lomaa tää viikko, mutta sitten koittaa paluu koulun penkille..

kerion 5+5

Vierailija
24/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. masentaa aatella, et vielä ois to ja pe jaksettava lasten kans kolmisin. Oisin mielelläni vieny ne ainakin perjantaina hoitoon, et oisin saanu hoideltua asioita, mutta nyt poikakin alkoi sairastaa ja oma olokin on kipee.

Rattaista, ite olen kans miettinyt asiaa, koska tyttö on 2v2kk, kun sisarus syntyy. Esikoinen oli silloin 2v5kk tullessaan isoveljeksi ja matkat taittui hyvin pyörällä tai kävellen. Varmaan jonkinmoiset tuplat olisi hyvät. Ennestään meillä on Brion yhdistelmät, vaihdettavilla vaunu-ja ratasosilla ja sitten on matkarattaat. Asutaan ns. maalla, joten kärrien pitää olla maastoa (ja koiraa ;) ) kestävät.

Olikos täällä muita lemmikkiperheitä? Meillä on ajokoiradobermannipystykorva :) poika, ikää vajaa 10kk. Kieltämättä aikamoinen villikko jötikkä, mutta toisaalta lupsakka kotikoira.

Neuvola ajan sain 31.1. Silloin vasta viikkoja 7+1, mutta terkalle kävi, et tulemme samoin 4v ja äitiysneuvolaan. Voi vaan olla, et silloin pitää pojalle paljastaa odotus ;)

-piias- rv 5+2

Vierailija
25/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulossa kanssa ensimmäinen. Nyt olo ollut jo viikon kaamea. Ällötys tulee kaikista muista ruuista paitsi omenasta, banaanista, porkkanasta, näkkäristä ja jogurtista. Ruokavalio on siis ollut hieman aikaa nyt vähän yksipuolinen. Pahinta on se, kun pitää oppilaiden kanssa mennä ruokalaan haistelemaan (ja syömään) keittolatätien sapuskoja, jotka eivät ennen haisseet mitenkään kummilta..

Toinen huoletuksen aihe on iltajumpat, joissa oon vetäjänä, kun siellä ei voi ravata jatkuvasti vessassa, syödä jotain tai kakoa polvillaan pöntön edessä. Enkä oikein haluis vielä kertoa tän voinnin syitäkään kenellekään siellä vielä..

Meillä on huomenna eka neuvola. Mieskin lähtee töistä silleen, että ehtii mukaan. Vaikka eipä siellä taideta mitään kummallisuuksia vielä tehdä, kun näin alussa vielä mennään..

Parempia vointeja!

-pikkuinen 6+5

Vierailija
26/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, et meitä PKKS synnyttäviä alkaa olla useampi. Allekirjoittanut on myös sekä Minjuska :)

Vierailija
27/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla monella jo pahoinvointia. Mulla oksutauti on helpottanut, mut paha olo jäi. Alko tosiaa jo 4+ viikolla, ei mitään hauskaa. Tissit on kipeet, mut toisinaan tuntuu, etteivät ole taas lainkaan. Kuten eilisestä pinosta sain lukea, on kiva huomata, että muillakin oireet vaihtelevat =)

Vaikka edellisestä raskaudesta on niinkin vähän aikaa, tuntuu, että on taas paljon epäselviä asioita, joihin tämä palstalaisilta saatu vertaistuki on kyllä aivan ykkösasia!!

Tervetuloa uudet mukaan!

Tyttö nukkuu, olimme pitkään pulkkamäessä koko perhe. En jaksa millään odottaa kahden viikon päästä olevaa alkuraskauden ultraa. Joku tästä ultrasta kyselikin, eli me päätimme mennä yksityiselle alkuraskauden ultraan, jotta saan mielenrauhan... Esikosta kävimme myös samaisessa paikassa.

Huomen pitäis lähteä takaisin töihin saikulta, ei kyllä pätkääkään kiinnosta. Hoitoalalle kun olen, tuntuu että monet asiat tekevät erilailla pahaa, kun tätä raskauspahoinvointia on. Toivoisin niin, että olisin vielä hoitovapaalla tytön kanssa kotona :/ Mutta ei kauaa enää, kun saa taas jäädä kotiin (toivottavasti.)

-huono-oloinen frodo, tyttö 1v 3kk ja vesku rv 5+2-

Vierailija
28/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä havaittavissa myös väsymystä. Rinnat on edelleenkin tosi kipeät ja vessassa saa juosta pissalla vähän väliä. Pahoinvointia ei mulla ole ollut, vaikkakin viime viikolla oli ajoittain sellanen ällötys-olo. Välillä esim. yskäistessä juilasee tonne alavatsalle.

Täällä siis myös ensimmäistä lasta odotellaan.

-F- 5+3

Vierailija
29/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihmetellään yhtä oireettomana kuin tiistitakin. melkein tekis mieli kävellä apteekkiin ostamaan raskaustesti ja tarkistaa, oliko se vaan unta;)

On se vaan hassua, ei ole kiva jos oksetaa, mutta huolestuttaa, kun ei okseta. Taitaa se olla niin että oireet tekee tästä todellisempaa.

Eilen illalla nousi sitten kuume ja iski koko perheen kiertänyt tauti täysillä päälle. Rykiessä tuntuu että pää halkeaa.

Onko täällä muuten muita pcon omaavia? Itsellä mokoma vaiva on ja siksi luomuplussa tuntuu yhä melko utopistiselta. Varsinkin kun ei oireile mitenkään.

Vierailija
30/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..todettiin tänään ultrassa. Mulla on ollut viikonlopun laskettelureissun jälkeen selkä kipeänä ja tarkistettiin tänään etteihän meidän tiitiäinen vain ole eksynyt kohdun ulkopuolelle. Ei ollut, siellä kohdun sisällä köllötteli uskomattoman pieni nappi, lääkäri arvioi neljän viikon kokoiseksi, vaikka kierron mukaan mulla tulisi perjantaina viikkoja kuusi. No, pääsen sitten ensi viikolla uudestaan kurkistelemaan tuonne mahaan ja tarkistetaan, että onko kasvua tapahtunut.

Mulla ei ole paljon raskausoireita, paitsi että närästää, rinnat on arat ja palelee. Tiitiäinen on meille siis toinen, ensimmäinen on tyttö ja syntyi 04/04. Mutta ei muuta pitänee mennä ottamaan TAAS närästyslääkettä.

Heikkopeikkonen, tyttö 1 v 8 kk ja tiitiäinen, josta ei nyt tiedä sitten rv:a.

Vierailija
31/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi väsynyt!! Olen kyllä yleensä aina väsynyt työpäivän jälkeen, että en oikein tiedä, että mistä tämä johtuu...

Ja huono olokaan ei ole vaivannut! Rinnat on kyllä hirmusen kipeet ja parina aamuna on ollu hankalaa valita mitä tekee mieli syödä. Muuten en huomaa edes olevani raskaana! jospa se testi oli kuitenkin totta!

Esikoista minäkin odottelen, joten kaikki on niin uutta ja ihmeellistä!

Yritän etsiä ja lueskella kaikkea tietoa.. ja siinä te syyskeijut ootte avuksi!!! mukava, että on tällanen palsta :)

Hyviä vointeja kaikille!

Taitsi74 rv 5+5

Vierailija
32/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan hieman huolestuneissa tunnelmissa. Koko päivän on särkenyt selkää ja äsken tuossa siivoillessa alkoi alavatsaan ottamaan niin kipeätä, että oli pakko lopettaa. Muuten en ehkä olisi niin huolissani, mutta muutama päivä ennen testin tekoa vuodin päivän. Neuvolassa sanoivat, että aika näyttää mitä se vuoto oli...

Muuten en ole oireilta kyllä säässtynyt; väsyttää, paleltaa ja tänään ekaa kertaa myöskin etoi lähes kaikki mitä suuhun laitoin. TÄmän raskauden alku on aivan erilainen kuin esikoista odottaessa...

Pitää toivoa, että mönkijä pysyy kyydissä loppuun asti.

Onko muilla ollut mitään vastaavaa?

Myy82, 4+3 (kai)

Vierailija
33/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liityn siis joukkoon keijujen :-) Pari päivää sitten plussasin, oireet jo kyllä kertoivat kaiken; kuvottaa, viluttaa ja väsyttää. La 17.9, eli tänään siis rv 4+3. Kolmatta odotellaan meidän perheeseen, lapset 11v ja 2v 3kk. Mukavaa viikonjatkoa Syyskeijuille!

Vierailija
34/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi useampi tuttu. Ainakin Hönttä, Hemu ja Uiiui (meniköhän oikein?). :) Minäkin pinouduin muutaman kerran toukokuisissa. Olen aika laiska pinoutumaan. Vaihdoin Nic:n tossa jokunen aika sitten. Kyllästyin edelliseen. Niin joo ja entinen nic oli ViiviEemeli.

Minua kalvaa epäilys ettei kaikki ole kunnossa. Mitään oireita ei ole. Vähäisetkin oireet ovat kadonneet. Edellisessä raskaudessa kärsin oireista ihan nokko. Vielä kolme epätietoisuuden viikkoa edessä. Sitten on alkuraskauden ultra.

Unohdin eilen laittaa lasketun ajan. Se on luultavasti 17.9. Nyt menossa 4+3

Tervetuloa kaikille uusille!