Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~KEKSIVIIKKOA syysmadamet-04~~

11.01.2006 |

meinasin kirjuuttaa seksiviikkoa, kun aiheetkin näköjään eilisen pinossa on sellaiset :) mutta sitten en viitsinytkään...luulevat meitä muut vielä hurjastelijoiksi :D

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa pääsin pinoa aloittaan, vaikka oonhan mä kuuksinut (en kuksinut ha ha).

Lempon viimeisin vinkki oli kyllä aika oikeaan osuva varmasti, voisi tehota todella. Mutta mistä sellaista aikaa että ihan kaksin saisi kuuksia ja kuksia? lapset kun on aina saunassa mukana, nukkuvat meidän makkarissa... Kiireen puolelle pakkaa monesti menemään, vaan on sitä joskus hurjasteltukin (Lilalle terkkuja)...

Niin otsikosta piti vielä snaomani. 10 päivää oon ollut karkkilakossa, hyvä minä. oon tosi ylpee, sillä kaapit on täynnä houkutuksia. Loppujen lopuksi ei niin kamalaa ole ollut, mutta leikö sitten tarkoitus ahmia keksejä siitä edetä? tän päivän saldona ehkä 10 Fasupalaa (poika osti, en mä!!!!) ja pari dominoa ja äklö olo. Tosi keksiviikko siis. tai siis tiistain saldohan tuo olikin, vuorokaudet sekaisin.

Nyt lähden metsästään unta, mies töissä ja lapset paapaa. kello tarkoituksella vasta ysiltä soimaan, kun menemme hoitopaikkaan klo 12 niin en tahdo että pienempi heti nukkuu. Yksi asia hieman harmittaa, ne muut lapset jää päiväkodille ja jos Nyttynen nukahtaa matkalla autoon nin veikaan ettei esikoinen taas viihdy. Kun ei ole kaveria eikä viimeksi kummoista tekemistä. tuli vähän tyhmä olo, että mitäs me siellä seisoskellaan tai istutaan sylikkäin. Tarttis sen tädin ottaa ohjat käsiin. Mun mielestä. Touhuta pojan kaa. Veikkaan että huomennakin luetaan Hobby hallia ja ihmetellään Muumitaloa ja junarataa. Ellei tylsä täti ole sitäkin iloa roskiin vienyt kun on mennyt vanhaksi kataloogi. Plaah. Nyt ois mahdollista mennä joka päivä sinne 12-14 mutta jos ei oo aktiviteettoa niin...Poika jo tuumasi tänään, että ei mennä. Ne pojat sentään auttaisi asiaa, mutta kun ne on siellä päiväkodissa. Ja hoitajalle ei kuulemma saa jättää lapsia, kun muuten alkaa taksat juosta. PPh on eri juttu kuin p-koti :/ Höh. No joo, en valita, sillä päästiinhän me tutustuun, mutta jos lapsi tylsistyy niin onko sekään hyväksi? täytyy huomenna jutella aiheesta ellei itse tee asialle jotain.

Nyt Gott Natt (menikö ees oikein?!)

Tuttis

Vierailija
2/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira mokoma oksensi puoli yötä. Pääsin kunnolla nukkumaan vasta klo 04 ja herätys tietty heti klo 7. En jaksa! Matonpesuainekin loppui yöllä kesken:(

En kykene ajattelemaan, lähdetään pesulle...

T: Ynis

Ps. Lempon ajatuksiin. Jostain on jäänyt mieleen samanlainen neuvo ja oliko se vielä niin, että noi " lämmittelyt" ei saa johtaa itse aktiin?

Vierailija
4/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta! Rikoin näköjään tänään maanantaina antamaani lupausta olla pukeissa yhdeksään mennessä, hups. Puen kun olen kirjoittanut...

Eilen illalla kehua retosteltiin miehen kanssa, että tässähän voi kohta olla väsymys taakse jäänyttä elämää, mutta pikku väki opetti samantein. Ei tarvinnut liikoja viime yönä nukkua.

No ni, nyt puen ja sitten imuroin, moi

Vierailija
5/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu: Paljon onnea ihanan suloisesta tyttövauvasta koko perheelle! Nopea oli teillä jälleen tämä h-hetki, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ihania vaaleanpunaisia vauvanhoito hetkiä! Käy välillä meille kertomassa ja siirtämässä sitä ihanaa vauvantuoksua. Jaksua!

Tää täällä jännittää. Kääk. Nyt suitsait itseänsä ehostamaan ja sitten viime hetken panikoitumiset vaatevalinnasta ja sitä rataa. ;) Tulen kertomaan viimestään ehtoolla, miten selvisin haastattelusta.

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
6/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas nukkuttu yö ja alkaa olla ihmismäinen olo. Mutta kyllä valoa saisi alkaa tulla enemmän, nimittäin ihan perheettömätkin näyttävät väsyneiltä ja valittavat ettei mitään jaksaisi. Minä kun olen moista alkanut pitää pikkulapsperheiden yksinoikeutena. Voiskohan Kelalta anoa valohoitokuntoutusta Karibialla pari vkoa? ;)

Niin, viime yön meidän juniorikin nukkui. Kävin aamulla tarkistamassa että hengittää, niin harvinaista on että aamuun pysyy omassa sängyssään. Illalla riitti virtaa 23 asti. Unirytmin hilaus varhaisemmaksi aamu-unisen miehen hommana, ehdotin että jospa jo klo 9 nousisivat...

SeksiasiainGallup: hyvin vaihtelevaista on meilläkin. Kuten ynis, oon huomannut tuon ovulaatioajan innostuksen myös. Meillä minä olen yleensä aloitteellinen osapuoli, joten jos mua ei nappaa niin sitten on tosi hiljaista. Näin on ollut aina. Senkin oon kyllä huomannut, että kunnon O on yksi parhaista mielialankohottajista. Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta :D

Mimmulle SUURET ONNITTELUT! Jaksamista vauva-arkeen ja käyhän meillekin kertomassa minkälaista se nyt olikaan... Itselle ei ne alkuviikon olleet kovinkaan vaaleanpunaisia kun hormonit heitteli tuonne itkun puolelle enimmäkseen.

Nyt jatkan töitä. Pitkästä aika vähän iisimpi päivä, ei oo lista ihan tupaten täynnä. Kiitos nam.

- tea -

Vierailija
7/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan luikasta ja ikävää ulkona, taidan pysytellä mahdollisimman pitkään sisällä tänään. Käytiin aamulla Lillin kanssa labrassa, rupesi jo hirvittämään että jääkö tyttöparkaan yhtään verta jäljelle kun hoitaja otti vaikka kuinka moneen putkeen Lillistä verta :-(. Nyt siis vasta Lillin puuro on lautasella jäähtymässä, kun ei saanut syödä ennen labraa.

Kiitos kaikille arkaluonteiseen aiheeseen kommentoimaan uskaltaneille. Niinpä, niinpä. Kun olisi aikaa ja lapsenvahteja ja sressitöntä elämää niin oltaisiin jo ihan hyvällä alulla. Noita Lemonan harjoituksia olisi kiva kokeilla, ainakin jos saisin miehen ymmärtämään ja uskomaan että se ei oikeasti saa johtaa aktiin. Käsityötkin tökkii (hyvä nimitys muuten!) ja kausi on kirjaimellisesti kuiva. Ensiapuna voisi toimia ainakin imetyksen lopettaminen, eikös imetys perinteisesti haittaa haluja. Mutta imetyksen jatkamisen puolesta puhuu moni muu asia. Joo, jatkan tästä aiheesta myöhemmin.

Oliskohan Lillin puuro nyt jäähtynyt.

Mimmulin puolesta peukut on pystyssä!

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
8/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas valvottiin!!!Olo on ihan raato,liian monta yötä ..Sitä kun kuvitteli et unikoulun jälkee nukuttas ja itelleki tulis pikkuhiljaa ihmismäinen olo,mut ei...nyt taas huimaa ja jännetuppiki oireilee.

Menemme lääkäriin,pakko ne korvat taas näyttää...

Mimmulille onnen potku!!!

Tea:Jos kirjotat lausunnon mä voin kokeilla mitä Kela sanoo ;-))

Lempon libido vinkit oli oikein päteviä-sit ku lapset on muuttanu pois :-/

Nyt jos yksin pääsee rauhas saunaa ni jee..tai edes suihkuu.MEil hyvin eripari libidot joten lähekkäin johtamatta mihinkää ois miehelle silkkaa kidutusta,joten jos alkuun päästään ni mennää perille asti..Jos keksiviikon vaihtaski seksiviikkoo,sopii myös laihduttajalle ;D

Taas näyttää helsingin talvi parhaat puolensa..voi olla ensiavussa ruuhkaa.

Simam:Meetkö tähä lähelle tanssimaa??Mul on yks tunti mietinnässä,mut en tiiä uskallanko ku edellisest tanssitunnist on öööööö tosi monta vuotta..jos ois turvallisempi pysyä kiinteytyksessä.

Täytyy mennä

jatu

Vierailija
9/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen et halu oli kova joskus,taidettii typyä yrittää Sit alko yökötys,sit tuli iso maha,sit tuli typy ja se ei nukkunukaa ikinä jne. :-/ Imetyksen lopetuksel ei vaikutusta asiaan..PöH!

jatu

Vierailija
10/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIva ku on kaivattu!!!

On ollut kiirusta,asunnnon myyntiä,ja uuden lopullisten kauppakirjojen tekoa,töitä.......

Mielenkiintoisia turinoita viimepäivinä.......palailen päikkäreiden aikaan,V laittaa asuntoa uuteen järjestykseen.

tiivii ja vauhti-Vilho

Vierailija
11/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(otsikko ei viittaa libidokeskusteluun, vaikka saisi kyllä. Jaahas, ja tonkin voi ymmärtää vähintään kahdella tavalla:D otsikko viittaa kirjoitusaktiivisuuteen)

Jatu: onko lähellä tanssitunteja?? Ainoa, mitä tänään huomasin lehdestä, oli läheisellä koululla erilaisia tunteja, mm. Afrofitness. Minkä " firman" jumpassa olet käynyt? Pitäiskö yrittää potkia toisiamme liikkeelle??

Mimmulille onnea haastatteluun. Pienet perhoset on aina hyvä merkki!

mukavaa päivää kaikille, kelistä huolimatta (jos Kela ei katso olevansa tarpeeksi vakavarainen karibialaisen valohoidon tarjoamiseen, mulle riittäisi kyllä kelan korvaamana kirkasvalolamppu. Stockalla ainakin oli kivoja malleja ennen joulua!)

simam

Vierailija
12/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmulille nappiin menevää työhaastatelua!

Motti ja Aavis, sujuvaa putkitusta huomiseksi! (eikös se huomenna ollut?)

Meilläkin kuiva kausi. Seksiä ei ole ollut tarjolla kahteen päivään. :-( Miehellä raha-asiat vaikuttaa heti. Nyt näyttävät iloisena väkertävän lumiukkoa Sinin kanssa ulkona, joten josko jo tänään... Toivossa on hyvä elää! :-P Aaviksen tekstistä tuli mieleen, että ajatteletteko te ulkomuotonne puuhastellessanne juuri sellaisena kuin se on? Minä, en koskaan. Olen se kapeauumainen, terhakkarintainen ja tiukkavartaloinen nainen mitä vilahteli jo aikoinaan sarjakuvien sivuilla! ;-) Nykyään minäkuvan muutos makuukammarikelpoiseksi vaatii hieman enemmän ajatustyötä, sillä nämä kehon realiteetit pistävät mielikuvituksen todella kovaan työhön. :-D Ankkis, niin se imetys. Ihmiset on erilaisia, joillain hormoonituotanto on vain olematonta imetyksen aikana. :-(

Lila75

Vierailija
13/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukkaultra on huomenna. Toivottavasti se on noussut tarpeeksi ylös. :-/ Luulisin että on, niinhän se nousi Sinilläkin ja onhan niillä tapana nousta pois tieltä. Jännittää silti vähän.

Lila75 rv 32+6

Vierailija
14/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt jopa päiviä täällä käymättä!!!

Toistaiseksi menee meillä nyt niin että mä olen töissä 2 pvä viikossa ja Vilhoa hoita tuolloin miehen serkku joka on Vilhon kummi,joka on tällä hetkellä työttömänä. Tää on tosiaan ihanneratkaisu kaikille,tosin kummi on hakenut juuri yhteen koulutukseen ja pääsi ensimmäisellä varasijalla. jos pääsee kyseiseen kouluun niin menee tämäkin suunnitelma myttyyn loppukeväästä,onneks mä pystyn sopiin noi työhommat lyhyellä aikavälillä, joten sit vaan täytyy miettiä taas jotain muuta. vakituisempaa työtä en ennen muuttoa meinaa hommta,kun näinkin menee. katellaan sit miten Jyväskylässä asiat järjestyy.

Intiimiasioista sen verran että aika hiljaiseloa on meilläkin ja miehen kanssa on puhuttu et tarttis vähän aktivoitua! Pahin kuivakausi oli kyllä 1/2 vuotta synnytyksestä ja nykyään kyllä halut löytyy jos alkuun vaan päästään. eilenkin V meni 20. nukkuunjamiehen kanssa vaan lueskeltiin molemmat kirjoja omassa sohvan nurkassa,kävi mielessä et taas ois ollut mahdollisuus,mutta ei jaksa ryhtyä tai ainakaan tehdä itse aloitetta. hohhhoijaa....

Jokatapauksessa mulla menee tällä saralla sitä paremmin mitä pidempään yhdessä on oltu,siis laatu on parempaa kuin aikanaan runsas määrä,johon oon kyl tyytyväinen. pitkässä suhteessa kun uskaltaa enempi tällänen estoinenki ihminen tuoda tarpeitaan julki. Ei ole aikaisemmissa lyhyemmissä suhteissa ollut kovinkaan antoisaa seksi mulle.

Tuotan Lempon suosittelemaan hellyysreseptin toteutumista kaipaisin kovasti. Siitäkin on puhuttu miehen kanssa viimeaikoina. Meillä kyllä minä tarvitsisin kaikenlaista läheisyyttä miestä enmpi,mies taas omaa tilaa huomattavasti enempi kuin minä. onekks meillä pystytään ainakin joskus keskusteleen näistä asioista.

Mulla muuten on ollut elämäni parhaat halut keskiraskaudessa.

POjasta: V on oppinut vildoin käyttään noita ryuokailuvälineitä ja siihen on liittynyt huomattava ruokahalujen lisääntyminen. Haarukka on suosikki,yrittää noukkia makaroneja,mutta sit mä jousun auttaan ja lastaamaan harukan. lusikka tahtuu keikahtaa väärinpäin matkalla suuhun. tein tässä joku päivä sellasta aika jankkista perunamuussia niin se pysy lusikassa suuhun saakka: )Musiikista kanssa nautii nykyään kovasti. Äiti tulee jo tosi selvästi,mutta ei oikein muita sanoja vielä.

Kasvatusasioissa mietityttää et ollaankohan liian lepsuja miehen kanssa. Ei vaan jaksa olla koko aikaa kieltämässä,kun poju kiipeilee tuoleille ja keikkuu tietsikalla jne. Aika temperamettia tuntuu pikku-ukolla olevan jo nyt,karjumien ja huuto on kova jos haetan pois keilletystä paikasta.nnykyään hinkuis koko ajan saunaan jonka oven osaa kylppäristä avata ja st osaakiivetä itel lauteille.

Yöllinen maitopullo oli jo pois,mutta jouluisen mahataudin jälkeen on ollut jälleen käytössä : (

Kymysys: illoin voi alkaa käyttää lastenhammastahnaa????

onko Mimmu jo synnyttänyt?

tiivii ja vauhti-Vilho

Vierailija
15/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat, keuhkot ok :-) Käytetään nyt yöllä salbuvettiä ja jos ei ala helpottaa katsotaan lisää..tuo yö yskä on se ongelma.

Simam:Afrofitiä pe iltana mietin...Tuutko mukaa???Olen ilmottautunu sillee kaikille kouluille ja tarkotus käydä 3xvko.Meinasin kiinteytystä kaikki,mut tuo afro vois olla hauskaa ja vaihtelua...

Vihdoin ostin pojalle uudet kurahousut-miksköhän tänää muistin? Ja typylle sain ohimennen ale bodyn :-)

Päiväruuan kimppuu...

jatu

Vierailija
16/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käytetty Pepsodentin lastenhammastahnaa jo nelisen kuukautta. Aika namin makuista on. Ilmeisesti joku mauton ja vaahtoamaton ois parempi, mutta säännöt on tehty rikottaviksi :)Laitetaan tosi ohut sipaisu harjalle ja yritän nopeasti harjata poskihampaiden pinnat - vaikeeta on! Poskihampaita kun on jo 7 kpl niin on pitänyt alkaa vähän enemmän panostaa. Typyn oma harjaaminen on kyllä lähinnä harjan pureskelua, harja muistuttaakin lähinnä tiskiharjaa.

Nyt lounaalle.

Vierailija
17/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan lounaalle, niinkuin ihmiset. Just tuolla tavalla, että nyt. Ei niin, että ensin-noi-tyypit-syötän ja sitten laitan itselleni jotain jos jaksan...

Tea, minä olen sinulle kateellinen tuosta lounaasta. :)

Vierailija
18/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla väsytti töissä mutta eihän se uni tullut ja yö oli katkonainen, vaikka taas oli mies laittanut mulle patjan olkkariin, että saan nukkua. Ja oikein korvatulpat tyynylle valmiiksi odottamaan:) Mutta eipä juuri auta... Kohta pitäs kyllä saada jo nukkua.

Onnikin heräs puoli 7. No, ei se mitään, ihan suht hyväntuulisena. Syötiin puurot ja hörpittiin maitoa. Tuo onkin jännä homma, että meillä ei missään nimessä saa ruokailun aikana olla maitopurkkia tai mukikaan olla pöydässä. Syöminen lakkaa heti ja Onni haluaa " ööppyä" , siis hörppyä. Ruuan jälkeen sitten annan maitoa mukista. Tänään olis hörppinyt vaikka kuinka mutta kun kiire painoi, kun mun piti pestä tukka ennen uloslähtemistä, niin piti lopettaa hörppiminen kesken. Siitä Onni ei oikein tykännyt ja huomiota saadakseen kuulin, kuinka hellan nappulat naksui ja levy oli jo päällä. Seuraavaksi kun pesin sitä tukkaa lavuaarissa veskissä, poika oli aukassut saunan oven ja yritti vääntää saunaa päälle! Yritin sanoa, että kun on legot ja autot, niin eikö niillä voi leikkiä. Ei. Vessanharja ja pöntön kansikin on paljon mukavampia juttuja.

Käytiin vähän puistossa ennen lastenpolille menoa. voi että tykkään siitä lääkäristä, kenen luona käydään. Nainen, jolla tiedän olevan itselläänkin lapsen (odotti silloin, kun tutki Onnia vastasyntyneenä osastolla). Tosi ihana ja juttelee kivasti Onnille. Käytiin samalla vielä verikokeissa (viljat) ja saatiin ravitsemusrepateutille aika. Ihana, saa vähän vinkkiä ruokahommeleihin, varsinkin jos kaura on sitten ainoa vilja joka käy. Siinä tapauksessa kuulemma kandee hakea jotain tukea Kelalta...

Tuossa verikokeessa tuli Aavis mieleen. Onni tietysti huusi, kuten aina. Ensin ei verta tullut ja ne joutui kaiveleen sillä neulalla, sitten ruutas pitkin lattioita. Lopussa Onni jo huusi äitiä. Voi kurjuus, voin vain kuvitella millaista Aavis teillä on Motin kanssa nuo lääkärikäynnit, kun niitä on ollut aikalailla. Voimia teille ja toivotaan, että ne putket tuo apua!

Lempon reseptit on todettu joskus aikoinaan toimiviksi. Siis toimii varmaan vieläkin mutta eipä olla niin lähelle päästy toisiamme:/ Muistan joitain vuosia sitten, no se oli vuos 2000 joulu. Päätettiin pitää kuukauden selibaatti... Tiukkaa teki mutta hyvääkin. Nyt tuo kuukausi menee ihan hujauksessa... Eipä ne asiat ole mielessä tässä väsymyksessä.

Kauhulla luin eilen töissä ollessani tuota ketjua, missä kysytään, mitä on tehty väärin taaperon kasvatuksessa. Miten ihmeessä pystyn ja jaksan pysyä johdonmukaisena sitten kun Onnille iskee uhmaikä??? Odotan vieläpä ihan hirveää uhmista... No aika näyttää.

T-P

Vierailija
19/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kauppareissulta V:lle hampitahnaa,poskihampaita meillä (jälkihuomautus,meillä??? siis V:llä,mulla kai kaikki ja miehelläkin : )on neljä.Olenkin ajatellut että vois auttaa kun meidän hammastahnatuubin korkkia nuoleskeli tässä yhtenä päivänä onnessaan,et sais tahnalla vähän paremmin pestyä poskihampaita.

T-P,joo mä lueskelin kanssa pinoa " taaperon kasvatuksesta ja uhmasta" ja pelkään kanssa että mielle pojalle tulee kova uhma ja ollaan liian lepsuja ja epäjohdonmukaisia : )

tiivii

Vierailija
20/39 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiin teemoihin kommentti vielä. Ei sitä tilaa/aikaa läheisyyteen, saunomiseen tai hierontaan niin aivan extrasti tarvitse, sanoopi tämä äiti, jonka huonosti nukkuva lapsonen ei hoidossa ole vielä oikeasti ollut. Tuntikin läheisyyttä on paljon. Ja sitä voi toteuttaa muualla kuin makkarissa. Sauna päälle vaan ennen lasten nukutusta ja hetipaikalla löylyyn sitten... Työhuoneessakin voi helliä. Ja olkkarissa kelliä. Niin kerta. Ja miehelle voi vaikka sanoa ihanaivan suoraan, että tänään kaipaan erityisesti läheisyyttä ja hellyyttä. Ne eivät ole mitään VAIN-asioita, niin kerta höh. Sehän on suuri asia, että haluaa olla lähellä, ei mikään torjunta tai pahan mielen aihe. Minen ainakaan välttämättä pysty yhtäkkiseen rakasteluun, jos tuntuu, että kehot ovat kaukana ja vieraita. Yhden illan hellyys voi johtaa sitten vaikka viikon hurjasteluun. Tai olla johtamatta. Lämmin läheisyys on tärkeää ihan semmoisenaankin. Ei (rakkaus)elämä saa olla niin mustavalkoista, että vaihtoehdot ovat vain etäisyys tai loppuun asti suoritettu " tyhjennys" .

Tyhjennyksestä tuli mieleen Saamuska. Älä huoli, ei mulla ole kuitenkaan tarkoitus hypätä sun tontille...:D Kerro, kerro, kerro jo, mitä sinä tuumit erikoisalastasi...