Piinailijoita paikalla?
[color=violet]Mun päässä vaan kohta surisee kunnen voi muuta aatella onko nämä Niitä tuntemuksia. . .Maalareista en tarkkaan tiedä tulisiko ne ehkä huomenna, koska km jälkeen ei ole ollut vasta ku yhet menkat.
Jos nyt " hakemalla hakee" niin viluttanut on ja väsyttänyt useempana päivänä. Tänään on jollainlailla tehnyt pahaa ja rinnoissa tuntemuksia ainaki parina päivänä.
Jäitä yritän lappaa hattuun ja pöksyihin, koska pudotus on kova ja tosi korkeelta, jos ei plussaa. Testiä ei onneksi ole kaapissa. . .hermot menee. Saisko lisää jäitä?
Kommentit (36)
[color=violet]Ite sen hyvin tietää ettei juuri usein tällasiin " hehkutuksiin" viiti osallistua. Ja nyt ei jaksa uskoa, että nämä Oireet olisi oikeita. Kummiski kuvittelen vaan. .
En tiiä millon testais, koska en voi tietää tosiaan miten tää kroppa nyt toimii. Tosin, jos tuntemukset jatkuu niin luulen eksyväni huomenna apoteekkiin.
Mistähän niitä laskuvarjoja vois tilata? Niin kiitos jäistä ;) Niitä tosiaan tarvitaan, koska käyn ihan älyttömillä ylikierroksilla. Just äskön tuumasin ukolle, ett oon hurahtanu taas ihan liikaa vauvoihin. Meillä päin ainaki sanotaan yleensä, että hurahtaa uskoon. .huumorinkukka on kaunein ;)
Pakko kai sitä on jotenki rauhotuttava nyt kuitenki peiton alle. Epäilen, että rauhaton yö tulossa.
En kyllä osaa sanoa, mistä niitä laskuvarjoja sais ostaa/vuokrata.. Mutta kysäse ukoltas, jos ois valmiina ottamaan kiinni tarpeen vaatiessa.. :) Toivotaan ettei tarvetta siihen ole! Oireet kyllä ainakin vaikuttaa POSITIIVISILTA! :D
Jos huomenna hipsit apoteekkiin, niin testaatko myös huomenna vai vasta torstaina? Ajattelin vaan, että kuin kauan meinaat mua kiduttaa? (kun täällä peukkuvarpaat pystyssä tönötän) Pitää kohta hankkia jotkut tukilastat peukkuvarpaisiin.. :)
Mulla on tulossa nähtävästi flunssa.. aivastuttaa koko ajan ja nenä vuotaa.. x/ Ei kiva.. saattaa siis tulla rauhaton yö meillekin, kun ei pysty nukkumaan kun henki ei kulje.. höh..
Nyt meinaan kuitenkin mennä kokeileen, jos sen nukkumatin jostain löytäisin! =) Öitä!
glemei
Kp 33/28 eikä roskishaamua varmempaa tulosta suuntaan tai toiseen ole tullut. Terkkarissakin kävin aamulla viemässä pissinäytteen, mutta ei siitä sen fiksummaksi tullut.
Jäitä tännekin kelpaisi ja laskuvarjonkin voisin pakata valmiiksi. Oireina väsymys, päänsärky, lämpöily, menkkakivut (ollut viikon), rintojen satunnainen tuikkiminen ja haju sekä itkuherkkyys.
Plussaonnea!
Kyllä täällä piinataan kans. Kp nyt 34/29 ja tätiä ei näy mailla eikä halmeilla...Laskeskelin eilen, et viimesen 62 päivän aikana mulla on menkat kestäny yhteensä kunnolla reilun päivän!!! Testasin edellisessä kierrossa 3 kertaa ja negaa pamautti kahella kerralla, kerran testasin haamun. Et otappa tästä nyt sitten selkoa! :)
[color=blue]Glemei [color=violet]en nyt tiiä tartteeko sun enää pitää niitä varpaita pystyssä. . .testi oli pakko ostaa, ku niin pirusti vaivasi ja tein sen sit samantein. PLÄÄÄ! Vain yksi vaivanen viiva :( Mutta ei kuitenkaa viel oo maalareita näkyny näillä nurkilla. Joten ohan tässä toivoa, vaikka ei nyt jaksa niitä elätellä.
[color=blue]Pirpaliina [color=green]oletko tesmannu kertaakaan?? *ojentaa testiä* Kipases nurkan taa ;)
[color=blue]Kinttunen [color=violet]millon siis sait haamun?!! Tää on kyllä niin hermoja raastavaa. .tänään on tuntunu vähän rinnossa ja en usko sen olevan kevättä. Lakanan köytin selkään laskuvarjon puutteessa, mut eipä tuosta taia olla paljo apua, jos pudotus tulee. Masussa tuntu myös tänään töissä ollessa, mut ällöö valkovuotoo sitä seurasi. Miksi sitä pitää kiduttaa itteensä!!
...mut ku ei haluais turhaakaan testailla. Juuh..Testasin haamun toisella testillä joskus joulukuun puolessa välissä ja siitä taas pari päivää eteenpäin negan. Mulla on niin säännölliset kuukautiset normaalisti ja oon ollut tosi onnellinen siitä, mut nyt nää on ollu tällaset, enkä oikein tiiä mikä vaivaa. Väsyttää ja palelee, mut muuten en kai oireile. Joutuu nukkuun päikkäreitä ja kököttään kaikki vaatteet päällä peiton alla varsinki iltaisin. Mies kuljeskelee tosiaan bokserit ja t-paita päällä. Enkä oo kipiänä, eikä muutenkaan mitään ihmeellistä oo menossa elämässä.
Kopsasin tän tänne, kun huomasin että täällähän onkin jo uus piinailijoiden pino!
Eli, moi moi vaan kaikki!!
" pakko vielä tarkistaa teltä.
Eli eikö niin, että tämä 10mIU/mL testit on herkempiä kuin 25mIU/mL ?
Itelläni on ollut noita 10 testejä, eli siitä ei herkemmäksi pääse lukuunottamatta tota veri testiä!?
Voi Pirpaliina! Täälläkin lyödään päätä seinään! Testasin tänään vikan testin ja negahan se oli. Tai oli siinä se viivan paikka eikä siihen musta tullut väriä.. Arvasinkin jo tuloksen, halusin sen vaan tuolta kaapista pois. Nyt en enää tilaa testejä, käyn sitten apteekista hakemassa ehkä ens viikolla jos maltan odottaa niin pitkälle! Mulla on edelleen kanssa öklötystä ja menkkamaisia tuntemuksia. Paleluakin, mutten siitä tiedä kun mä muutenkin melkein aina palelen.
Musta tuntuu, että tässä tulee ihan hulluksi, kun ajatus siitä onko vaiko eikö ole raskaana pyörii vain mielessä. Tuntuu, etten saa mitään edes tehtyä ja tekemistä riittäis ;) "
äitikki
Huomenna menen yksityiselle veritestiin ja päätän tämän piinan!
Plussa onnea kuitenkin kaikille! Itse olen - niin kuin tuossa toisessa sanoinkin jo - sen verran optimisti, etten negaan suostu uskomaan ennen kuin täti on kunnolla kylässä ja tätin tullessa otan ilolla vastaan, kun pääsee taas seuraavassa kuussa jännäämään.
Mutta kyllä tämä piinaaminen käy hermoille. Ikinä ei ole ollut näin paljon menkat myöhässä! Prkl!
Tai ainakin jotain päätti tulla. Ruskeeta töhnää. Muutenki tänään on ollut ihan kamala päivä ja tämäkin nyt vielä... :' ( Toisaalta loppui tämä piinaileminen. Tossa koulussa ollessa yhtäkkiä alkoi huimaan ja sitten alkoi tämä töhnöttely. Ärsyttää. Emme käytä miehen kans mitään muuta ehkäisyä kuin kumia, koska syksyllä olisi tarkoitus aloittaa vauvantekohommat sitten ihan virallisesti. En muutenkaan halua alkaa syömään mitään e-pillereitä, liimaamaan itteeni laastareita, sillä kaikki tollaset saa mut ihan kaistapäiseksi, eivät sovi mulle sitte niin yhtään. Pillerit lopetin loppukesästä 05. Jälkeläistä ei oltu mitenkään suunniteltu vielä nyt, eikä se näköjään ole sitten tulossa, mutta hyvän tähen, että ottaa nyt päähän ja on surullinen olo. Kamala päivä. Tsemppiä muille piina-tiinoille, että tärppäisi!! +++++säteitä sinne päin! :)
t. Kinttunen, joka hukuttaa surunsa suklaaseen just nyt! ;)
Minä täällä piinailen ja kohta menee hermo. Nyt kp25/26-28-32?, nykyistä ei oikein tiedä keskenmenon takia.
Haluaisin niiiin kovasti olla raskaana jälleen (ei ole lapsia entuudestaan), mutta valitettavasti siihen ei voi halulla vaikuttaa. Kävin just lukemassa jälleen kerran raskausoireista, mutta ei ne kyllä sovi ollenkaan.
AconKymppejä tilasin toissapäivänä, mutta eivät piru vie tulleet tänään.
Jumpassa sykkeen noustessa tuli kylläkin huono olo ja vatsasta alkoi muilimaan hassusti..ja selkäsärky tuli takaisin. Rintojani kopeloin koko ajan, mutta ei ne ole vieläkään arat. Kohta kyllä on kipeät - jatkuvasta kokeilemisesta..
Vedin juuri kahden tunnit päiväunet, vaikka nukuin yli yhdeksän tuntia viime yönä, mutta taitaa vaan sateinen ilta väsyttää..
Jokos muut ovat testailleet?
Jumppis
Täältä tulee myötätunto, nenäliinoja ja olkapäätä! Nyt pää pystyyn ja jännäämään taas kuukauden päästä. ;)
Äitikkä, paljos sulla oli kp:t? Eikö sen plussan (!!!) pitäisi kohta sullekin napsahtaa? bdbdbdbd
Myötätunto on tarpeen...tää keskustelupalsta on ihan huippu, koska mulla ei kaveripiirissä löydy oikein sellasta kannustusta..kaikki on niin kovaa tahtia menossa uraputkeen ja tuntuu, ettei kukaan oikein jaksa ymmärtää..Noh, surut on nyt hukutettu kebappiin ;) josta tosin tuli vähän syyllinen olo, koitan kovasti reenata ja pitää itteeni kunnossa. Mies otti asian yllättävän hyvin ja haliskeli kans tossa ennen kuin lähti ite reenaan. :) Pämpperöinti (hellyttely) kuulemma jatkuu iltasella. :)
No mutta, eteenpäin sano mummo lumessa! :)
Tsemiä kaikille!!! :)
[color=violet]Mutta jossei vielä muuta kuin rusehtavaa niin eihän peli välttämättä ole vielä pelattu?
[color=blue]Äitikki [color=violet]sen sanoi! Onko vai eikö sitä ole ja koko ajan sama levy pyörii ja sekottaa pään!! Savu vaan nousee, kun jankkaa samaa kohtaa. No joo, mut siis ihan oikeesti miten tähän saa helpotusta?
Alan käymään ylikierroksilla ja oleen tosi ärtysä :/ Unelma äiti varmaan oon tällä hetkellä.
Kukaan ei oo täydellinen. Piristi kummasti, ku käytiin akan kans tekemässä lumiheppa, ukko ja ankka :) Niin muuten saunasta ku tulin niin huippasi tosissaan!! Ja ei kyllä normaalisti. .no niin taas sitä mennään!!
Zatu, bdbdbd ja ilmoittelehan sitten huomenna tulos jos testailet!!
Ja Pirpaliina, oi hitsi mä jännään sun puolesta!! Ilmoita sitten! Joo mulla on tänään kp 41/max33!! Minäkin hitsi, menen kohta sinne veritestiin. Maksaahan se, mutta kun oon tämmönen r-testien suurkuluttaja niin tulis melkein halvemmaks mennä siihen suoraan ;)
((Kinttunen)) myöskin tarjoan olkapäätä!!
Jepulis, piinaamaan vaan tänne!! Tää on varmalla jännittävin pino täällä =) ja bdbdbdb sinullekkin.
noniin, mulle ei mitään uutta siis, ei tätiä ei plussaa.
äitikki
Sulle jos kelle kuuluisi se plussa jo! Täällä palstalla tulee niin myötäeläneeksi muiden murheita, että oikein pahaa tekee!
No, itseäni vähän hävettää, kun lähden hakemaan labrasta varmistusta vasta kp 34/28. Mutta kierto on heittänyt tuosta max päivän suuntaan tai toiseen. Sitä paitsi, kun on ollut kaksi kertaa aikaisemmin raskaana, niin luulee tietävänsä, miltä se tuntuu (siis just tältä: kuin täti tulisi ja samalla meinaa oksentaa joka helkkarin hajusta ja mausta). Eilen selvisi miehen kanssa " leikkiessä" yksi uusi raskausoire: mun alapää on kuiva kuin saharan autiomaa! Ja tänä aamuna jokainen kulaus kahvikupillisesta aiheuttaa kuvotusta. No, mutta huomenna ei tarvitse enää jossitella, kun tulokset tosiaan jo vuorokaudessa! bdbd *peukuttaa itselleen* Tulen heti kertomaan, kun kerkiän ja saan siis tulokset tietää.
Täällä piinaillaan myös. Harmittaa vaan että en ihan tarkaan tiedä mikä kp on menossa. (Unohdin merkata kalenteriin.) Muistan vaan jossain kohden miettineeni että ovis olis jouluaaton aikaan. Joten siitä jos laskee niin kp olis jo reippaasti yli 30. Menkkoja ei vaan näy eikä kuulu. Eilen testasin negan apteekin testillä. Alkuviikosta kuvittelin huomanneeni jonkinmoisia raskaus oireita mutta eilisen testin jälkeen kyllä ei ole edes niitä enää. Ajattelin odotella nyt kylmän viileesti vaan ensiviikon keskiviikkoon ennen kun seuraavan kerran testaan ellei menkat siis sitä ennen yllätä.
T:Hyrre
Voi Pirpaliina, älä nyt häpeile!! Ehkä mäkin menisin, mutta labra reissu näiden kolmen riiviön kanssa ei houkuttele ;) (ja " hulluna" haluan vielä yhden lisää) Otitko ihan sen veritestin sen määrityksen kanssa kun kestää vuorokauden? Jänään sun kanssa hirveesti!! Mullakin oli tossa sellainen " kuiva kausi" alhaalla, mutta nyt on taas vähän kostempaa. Ajattelinkin, että jos en ole raskaana, niin norm. kuukautiskierron mukaan kohta tulee taas hedelmällisempää limaa ja ovulaatio lähenee =) Tosin se ei selitä näitä menkkamaisia tuntemuksia. Huomaatko, että olen opiskellut asiaa!? Lueskelin tuota keskustelua ovulaatiosta ja raskaaksi tulosta osiota, mielenkiintoista! Käy kurkkaamassa jos et ole vielä käynyt!
Mitenkäs Zata? Ja Kinttunen, tuliko kunnon vuoto?? Hyrre_72_ bdbdbd!!
äitikki
Piinailu on nyt tältä erää ohi. Täti tuli hetki sen jälkeen kun edellisen viestin kirjoitin.
No onneks ei siis kuitenkaa tullutkaan mitään mega kiertoa. Olisinkohan kuitenkin laskenut vain kierron päivät väärin. No nyt on kuitenkin KP1 visusti kalenteriin merkattuna :-)
Peukkuja pidetään muille piinailijoille !
T:Hyrre
No uutta yritystä sitten vain!! Pian on taas tärppipäivät ja uusi piinailu.. äkkiä se aika sitten kuitenkin menee!
äitikki
En oo kyllä piinailija, kun just tässä oottelen että toi samperin akka lähtis taas tältä vierailulta ihan kokonaan pois.. Mutta pakko oli kumminkin kirjotella..
Oireet kyllä kuulostaa hyviltä.. :) bdbdbdbdbdbdbdbd
Milloin meinaat testata?
glemei *taas täällä peukkuvarpaatkin pystyssä plussan puolesta!*