Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyttäysyhteiskunta leviää pääkaupunkiseudulla....

Vierailija
10.01.2006 |

Pääkaupunkiseudulla on alkanut ilmestyä uusi ilmaisjakelulehti Vartti. Se tulee muistaakseni 2 kertaa viikossa. Ihan ok, melko ohut lehti, paljon mainoksia.

Lehden toimituksellinen aineisto on aika vaisua....tai sitä ei ole paljoa.

Yhden aukeaman joka lehdestä vie ihmisten kännyköillä lähettämät " mielipiteet" kaikenmaailman asioista. Ihan hauskoja silti jotkut (ja tietysti se maksaa tekstaajalle, että auttaa lehetä saamaan sivuja täyteen...)

Nyt kuitenkin uusimmassa Vartissa oli minusta kaiken huippu! Yhden sivun jutussa oli monesta eri kahvilakeskustelusta pätkiä. Eli " toimittaja" oli oleillut eri kahviloissa ja kuunnellut salaa ihmisten juttuja ja kirjannut ne ylös ja laittanut vielä lehteen. Minusta tämä oli jo tosi tyhmää. Mutta eikös jutun lopussa kehotettu kaikkia lehden lukijoita toimimaan samoin! Pitää (sala)kuunnella ihmisiä kahviloissa, kirjoittaa jutut ylös ja *lähettää* keskustelut Varttiin, joka julkaisee " parhaat keskustelut" . Vielä erikseen pyydettiin, että pitää tarkkaan kirjoittaa ylös, minkänäköiset ihmiset keskustelee!!

Yritin etsiä lehdestä jotain kohtaa, jossa sanottaisiin, että tää oli vaan vitsi, mutta en sitä löytänyt.

Onko tää teistä ihan ok? Minä en käy koskaan missään kahviloissa, mutta silti musta on ihan sairasta, että joku lehti yrittää saada sivujaan täyteen tuolla tavalla!

Kohta pitää ottaa kamerakännykällä kuvia ventovieraista ihmisistä noloissa tilanteissa ja lähettää lehteen (ehkäpä jossain lehdessä on jo sellainen palsta?)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut kuitenkin mieltää yksityisiksi, vaikka niitä kävisikin julkisella paikalla.

Vierailija
2/5 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi sitäkään lehteä enää lukea...

Vierailija
4/5 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeätä, keskusteluissahan saattaa olla tunnistettavia juttuja, paljastuksia henkilöistä jotka eivät itse edes paikalla. Eipä olisi kiva lukea lehdestä jostain tuttujeni keskustelusta, joka koskee minua tai minun perhettäni.

Vierailija
5/5 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni summa mutta varmasti houkuttelee joitakin ilmoittelemaan kuulemiaan keskusteluita.

t. nro 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi