Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisiä mielipiteitä...

10.01.2006 |

...nimestä Otso? Onko lapsen hanakala se lausua pienenä? Onko liian nallemainen ja metsäinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea nimi, vahva ja komea! Voi olla pikkunaperoiden vaikea lausua, mutta niin on monia muitakin nimiä, sitäpaitsi Otto, joksi lapset sen varmasti lausuvat pitkään, on ihan kelpo lemppari.

Vierailija
2/10 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä kauhean erikoisista/harvinaisista nimistä mutta Otso nimestä pidän vaikka en ketään sen nimistä tunnekaan :) Minulle tulee karhu mieleen mutta se ei ole ollenkaan paha asia! Onko Otso lapsille vaikea lausuttava? Esim. Valtteri vois olla vaikeempikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii niin pikkupojalle kuin isolle miehellekin..ja on helppo nimi muutenkin ;o)!!

Vierailija
4/10 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vastaatte ja kommentoitte! Vahvistaa omaakin näkemystä. otso on nimittäin yllättävän harvinainen nimi, kun katoin väestörekisterikeskuksen sivuilta. Tykkään lyhyistä nimistä ja tämä Otso tuli vähän niin kuin puun takaa... ja vähän aikaa sitä on tässä pitänyt maistella, mut koko ajana tuntuu paremmelta. niin, siis vauva syntyy vasta keväällä ja sukupuolesta ei tietoa. Tytölle olis jo nimi, ja pojalle on nyt mietitty tätä Otsoa. Ollaan luontoihmisiä, joten siinä mielessä nimi miellyttää. Ja ei tosiaan olis ehkä kolmea samannimistä sitten luokassaakaan ;). Mut vielä mietin, et sopiiko se esim. 2-kymppiselle nuorelle miehelle???

Vierailija
5/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin kun olette luontoihmisiä, niin tuntuisi sopivan teidän lapselle kuin nenä päähän ; )

Ja mielestäni nimi sopii hyvin kaiken ikäisille.

Atso olisi toinen samalta kuullostava vaihtoehto, jos tuo nallemaisuus häiritsee (minua ei kyllä häiritse)

Vierailija
6/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ihan kiva. itse meinasin laittaa pojasta onni eemil oskarin..

Vierailija
7/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaan tulee mieleen se mainos jossa mummo sanoo " hyvähyvähyvä" , Atrian? Päähenkilö on Otso-poika... =)

Muuten merkitykseltään komea nimi.

8/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otso on kiva nimi :o) Ja älä huoli, murrosikäinen Otsohan voi kutsua itseään vaikkapa Ozzoksi - vähän coolimpi versio omasta nimestä ;o) Parikymppisenä tuskin enää nimi oikeassa muodossaankaan haittaa, päinvastoin! Voisin kuvitella vaikkapa jonkun nuoren muusikko-Otson! Tai toisaalta totisen kauppatieteitten opiskelija-Otson.

Vierailija
9/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on veikeä nimi pikkupojalle, mutta myös miehekäs ja sopii minkä ikäiselle vaan. Minusta nimi on helppo lausua. Lyhyt, selkeä nimi.

Vierailija
10/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen suussa saattaa kyllä tulla Ottona ulos,mutta mitä siitä,ei ne lapset osaa monia muitakaan nimiä täysin oikein usein sanoa :)

Ihana nimi!