Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Believe, ja muutkin heinäkuiset!

10.01.2006 |

Ajattelin kysellä kuulumisia kun edellinen pino oli hukkunut tosi alas.

belive, katsoin tuota edellistä pinoa ja teillä oli ultra 3.1. Toivottavasti siellä kaikki näytti hyvältä?

Meillähän oli edellinen ultra jo välipäivinä ja siellä näkyi iso pää, pienet kädet ja jalat =), sydän sykki ja vauva liikkui eli kaikki OK. La muuttui kahdella päivällä eli 25.7., lääkäri laski sen punktiopäivästä kun neuvola oli laskenut (ja itse) siirtopäivästä. Eli tänään mennään sitten rv 12+0. Seuraava ultra onkin sitten ensi viikolla, np-ultra ja sitä odotellessa tässä aika menee pienessä jännityksessä.

Olen voinut hyvin, pahaa oloa ollut edelleen iltaisin, vähentymään päin tosin. Mahassa vihlaisee välillä, lienee kohdun kasvukipuja. Viime aikoina on koiran kanssa reippaasti kävellessä vihlonut häntäluuta ja muutaman kerran vihlaissut isommin vatsasta. Nälkä tulee nopeasti mutta mitään erityisiä mielihaluja, paitsi ruisleivän himo, ei ole.

Minun vanhemmat ja perhe tietää (kun tiesivät hoidoista) mutta miehen perheelle ei olla vielä kerrottu. Ajateltiin kertoa sitten np-ultran jälkeen, jos kaikki siellä OK. Töissä yritän pitää salaisuuden mahdollisimman pitkään.

Ai niin, synnäriksi valittiin NKL, kun oltiin nyt siellä hoitojonossakin ja onpahan kaikki hoito lähellä jos jotain sattuu.

Tulkaahan kertoilemaan kuulumisia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän