Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(= HUHTImasujen TIISTAItiimellykset =)

10.01.2006 |

Hei vain! Ei tainnut pinoa vielä tälle päivälle ollakkaan?!

Me ollaan oltu aamu lasten kanssa MLL:n perhekahvilassa, ja sitten oikein äänestämässäkin kävin samalla reissulla. Kansalaisvelvollisuus siis suoritettu..

Voi kun tuntui kivalta, kun eräs äiti sanoi siellä kahvilassa, että " eihän sun vatsa ole yhtään kasvanut sitten viimenäkemän" , kas kun mä olen tottunut saamaan juuri sellaista " reppumaha" -kommenttia, mikä ei todellakaan ole kovin míeltä ylentävää..!

Mä eilen kyselin niitä painon nousuja ja sf-mittoja suunnilleen näillä raskausviikoilla (mulla siis nyt 25+), niin jos viitsitte ja muistatte, niin laittakaa pliiiiiis. Siriin ja Simsku jo laittoivatkin :) Mulla oli sf 26cm (mitä pidin TODELLA suurena) ja painoa oli kertynyt tähän asti 5kg, ja sekin oli enemmän kuin edellisessä raskaudessa. Tuli tosiaankin sellainen hippo-olo, mitä sitten eilen jauhoinkin tuolla pinossa...! Mutta vauvilla oli kaikki hyvin, mikä on kaikista tärkeintä ja ihaninta :)

Potkuja on tänä aamuna tullut mukavaan tahtiin, aamuherätyskin tuli niiden myötä. :) Mä näin yöllä aivan karmeaa painajaista, ja heräsin sit keskellä yötä siihen, kun mies herätteli, olin itkenyt ääneen! Ja mä en tosiaankaan yleensä tee niin! Oisko johtunut siitä, että on ollut niin paljon mielessä kaikkea lähiaikoina.

Mutta nyt täytyy lähteä välipalalle, karmaiseva nälkä vaivaa!

Kirpeänraikasta tiistaipäivää!

tilda 25+2

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerkeän tälle päivää pinoutumaan itsekin!=)

Eilen oli minulla sairaala-aika, tarkistivat, ettei kohdunsuun tilanne ole muuttunut huonompaan suuntaan. Kohdunkaulan pituus on nyt 2 cm, kohdunsuu on kiinteä ja kiinni.

Kaikki oli nyt hyvin, sairaslomalla olenkin ollut jo pari viikkoa ja vielä tämän viikon.

Hirvittää vain aloittaa taas työt, työni kun on rankkaa seisomatyötä, niin voi olla, että en jaksa kyllä kauaa töissä pakertaa, vaan haen lisää sairaslomaa...Varsinkin viimeistään siinä vaiheessa, jos alkaa supistelemaan!

Huomasin jo tänään pelkällä kauppareissulla, että seisominen ja käveleminen ei ole enään ollenkaan itsestään selvä asia mulle, heti alkaa kipuilu mahassa.

Sf-mitta minulla myöskin eilen mitattiin, viikkoja siis tänään 27, sf-mitta 22... Mitta pysynyt samassa viikolta 23 asti. Tosin mittaajat ovat aina olleet eri lääkäreitä, että josko niiden mittaustavoissa vähän eroavaisuuksia?

No mutta kaikki hyvin kuitenkin, vauva on raivotarjonnassa, tosin selkäranka tällä hetkellä vasten napaani.

Painoa on tullut nyt yhteensä 9 kiloa...

Nyt sitten odottelenkin seuraavaa sairaalareissua, joka on tämän kuun loppuvaiheella; silloin ultrataan onko istukan paikkaa, rakenneultrassa kun istukka oli sen verran alhaalla, että ellei siitä ylemmäksi nouse, niin normaaliteitse synnyttäminen ei onnistu.

Tämmöistä tänne, nyt tv:tä seuraamaan!=)

Peron vko 27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla