Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko harrastaa seksiä ihmisen kanssa jolla on reilusti yli 150 naista takanaan?

Vierailija
19.06.2008 |

En kyllä hae joten tyyppi olis pois laskuista, hän tuskin haluaisi minun olevan se 151. ja viimeinen.

Käytä ainakin kondomia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kysymys oikeasta seurustelusuhteesta, vaan ihan vaan viihteellisestä seksisuhteesta.

Onkohan tässä mitään järkeä? Vähän epäilyttävää!

Vierailija
2/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse asiassa useammankin kerran pitempien suhteiden välissä. Kiva poika, nauttii siitä mitä tekee ja kävi testeissä, kyllä mulle kelpaa. Suhteeseen en tietenkään sellaisen häntäheikin kanssa ryhtyisi ja kondomia pitää käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se minua häiritsisi, että minua arvioitaisiin, vaan se, että olen yksi jatke loputtomalla listalla. Tuntisin itseni helpoksi nakiksi.

Vierailija
4/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi olevani arvioitavana, vaan voisin nauttia hänen kokeneisuudestaan. Jos siis olisin seksin tarpeessa, niin miksi ei. Ainakaan ei ole pelkoa, että hän ruikuttaisi perään ;)

Vierailija
5/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yh, joka harrastaa seksiä kolmen vuoden välein. Halut ne on hiirelläkin. Mun mielestä on vaan oikeastaan helpompaa liittyä jonon jatkoksi, kuin saada nilkassa roikkuvan romanttisen vinkujan, joka vaatii, että raahaan muksuni hoitoon vähintään joka toinen viikonloppu, että saamme laatuaikaa.

ap

Vierailija
6/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miksi ei, eipä jää turhaks riippakiveks..

Vierailija
7/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ratkaisette yhtälön ei halua miestä elämäänsä, mutta haluaa seksiä silloin tällöin? Ei kaikki unelmoi romanttisesta rakkaudesta, varsinkaan jos on saanut siipeensä ihan tarpeeksi.

Vierailija
8/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varmemmin kyllä sitä yksin onnistuu itsensä tyydyttämään.

Minulla on ollut yksi ja sama ja ainoa mies 19 vuotta. 95 prosenttisesti olemme aina samassa "aikataulussa". Mutta kyllä siinä monta vuotta meni, ennenkuin tähän on päästy

6

Vierailija
9/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ole niin, että nainen antaa ja mies ottaa. 2000-luvulla on sallittua, että nainen ottaa ja mies saa.

Ihmeellisiä 50-lukulaisia asenteita... Nykyään on ihan normaalia hyväksyä ajatus, että nainenkin HALUAA seksiä.

Vierailija
10/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varmemmin kyllä sitä yksin onnistuu itsensä tyydyttämään.

Minulla on ollut yksi ja sama ja ainoa mies 19 vuotta. 95 prosenttisesti olemme aina samassa "aikataulussa". Mutta kyllä siinä monta vuotta meni, ennenkuin tähän on päästy

6

Ei kai sentään ainoasi kuitenkaan?

Vierailija
11/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin sanottuna kolmas.

Vierailija
12/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutelee kaulaa ja imee nännejä on kuulkaa vallan paljon mukavampaa kuin itsensä kättely lauantai-illan romanttisen elokuvan yhteydessä.

ap

Vierailija
13/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisin kuitenkin rakastuvani, ja tuollaiseen pukkiin en haluaisi rakastua.

Vierailija
14/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi kuvitellakaan.

Vierailija
15/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIpä tuohon muuta sanomista ole.

Vierailija
16/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut?

Vierailija
17/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta perusteluja ole kuin että ajatus semmoisen häntäheikin kanssa makaamisesta on vastenmielinen. EN ylipäätään voi kuvitella harrastavani seksiä ihmisen kanssa, jota kohtaan mulla ei ole mitään tunteita tai jota en ollenkaan tunne, enkä mä tuollaista kohtaan halua tuntea mitään.

Vierailija
18/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipahan ainakinkokenut

Vierailija
19/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vois vähän joku lipevä casanova pyöritelläkin. Sillä olisi varmaan homma hanskassa ja se voisi hurmata mut sängyssä. Matkalla kotiin ehkä kuitenkin joutuisin muistuttamaan tuhannesti itselleni, että mä en ole siitä ihana, vaan jokainen jolla on pimpero ja tisut on sen mielestä ihana ja valloittamisen arvoinen.

Vierailija
20/26 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö pelkää seksitautien tarttumista suuseksissä (siis saavana osapuolena), vai ettekö ota sitä vastaan?

t. utelias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi