Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita lapsiperheitä joissa ei noteerata juhannusta mitenkään?

Vierailija
19.06.2008 |

Meillä on huomenna ihan tavallinen perjantai ja lauantainakaan ei lähdetä kerrostalon pihaa kauemmaksi. En edes osta mitään grillattavaa tai muuta juhannuskamaa

Harmittaa vaan kun kerrankin olisi vapaapäivä niin kaikki kaupat ovat kiinni. Sunnuntaina syöksyn alennusmyynteihin heti klo 12

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen vietto sen kummmemin ei kuulu tapohihimme. Ihan norm. viikonloppu, paitsi, että ärsyttää, kun kaupat ei oo normisti auki.

Huomenna, jos sää sallii, niin käydään ehkä pyöräretkellä ja grillaillaan. La ja su olen töissä, joten mies ja poika ovat kaksin, kuten yleensä aina viikonloppuisin kun olen melkein aina viikonloput töissä.

Vierailija
2/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein sotilaallisin menoin ja turvatoimin eli Lentäjien Juhannusjuhlilla. Se on niin kova perinne, ettei sitä oikein pääse enää karkuunkaan ja onhan ne lentonäytökset hienoja. Joskus varmaan kielletään nekin ympäristösyihin vedoten. Sitten lienee kiva muistella näitäkin aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti koittaa selvitä lypsytöistä ja kotiaskareista pienimmät mukulat helmoissaan. Ja 7v mutisee, että ihan typerä juhla koko juhannus, kun kaikki siitä vouhkottaa ja kotona ei oo mitään sen kummempaa, kuin koivut porraspieles. Juhannustunnelma huipussaan!

Vierailija
4/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna on ainakin siivouspäivä kun kerran sataa vettä, illemmalla kai isovanhemmat poikkeaa, eipä sen kummempaa

Vierailija
5/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan juhannusta juhlistaa vaikkapa kattamalla kauniisti ja tekemällä esimerkiksi lasten herkkuruokaa. Jälkiruuaksi tai iltaherkuksi jotain, mikä maistuu koko perheelle. Sitten pelien pelaamista ja yhdessäoloa. Sekin tekee jo juhlan tunnun ja antaa lapsille hyvän mallin juhlien juhlimisesta.

Vierailija
6/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalle sääskien syötäväksi. Ehkä jotakin herkkua voisin ostaa

Vierailija
7/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalle sääskien syötäväksi. Ehkä jotakin herkkua voisin ostaa

Vierailija
8/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä järvenrannalla hyttysten syötävänä vesisateessa. Tappelen vähemmän lapsen isän kanssa kun on tyytyväinen olo itsellä. Niin että tämä on kaikille paras tapa viettää tavallista perjantaita huomenna. ap

Vierailija
9/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on oikein hyvää aikaa siivota, ei sen erikoisempaa. Tylsää tosiaan,että lauantai pyhä.

Vierailija
10/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekstrana meillä on limsaa! Siinäpä ne juhannuksen "erikoiset".

Vierailija
11/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pientä lasta, ajomatka ruuhkassa, vahtiminen järven rannalla. En jaksa. Jotenkin ihan mukavaa viettää juhannus kaupungissa, kun on hiljaista. Eipä tuo mökkeily ole mitenkään rentouttavaa, jos on vaippaikäisiä ja tietää että silmät on oltava selässä joka sekunti. Ajatuskin ahdistaa...

Vierailija
12/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei se tähänkään asti ole ollut meille tavallista viikonloppua kummempi asia? Ei kaikki perheet juhli juhannusta.

Sekin tekee jo juhlan tunnun ja antaa lapsille hyvän mallin juhlien juhlimisesta.

Vierailija
13/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä koko pakkojuhlan alkuperäistä tarkoitusta. Kai se joku pakanallinen keskikesän juhla on. ap joka ei kuulu kirkkoon

Vierailija
14/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole mikään pakkojuhlimisen ystävä.

kun ei se tähänkään asti ole ollut meille tavallista viikonloppua kummempi asia? Ei kaikki perheet juhli juhannusta.

Sekin tekee jo juhlan tunnun ja antaa lapsille hyvän mallin juhlien juhlimisesta.

Vierailija
15/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minä olen vähän parempaa luokkaa kuin te, juntit juhannuksen juhlijat!"

No, jokainen tyylillään :)

Vierailija
16/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 16 ?

Vierailija
17/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juhli juhannusta vaan vietän se töissä ja yksin kotona, mutta minusta lapsille kuuluu järjestää kaikki juhlapyhät. Ihan pienestä alkaen.

Jos haluaa viettää juhannuksen kaupungissa se on ihan ok, mutta siihen pitää kuulua jotain extraa, muutakuin tavallinen perjantai.

Lapsille pitää antaa juuret ja traditiot ,joista he itse sitten saavat rimpuilla irti.

Vaikutatte ihmisiltä, jotka vielä itse rimpuilevat irti vanhempiensa antamista juurista ja traditioista.

Vierailija
18/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä juntteina niitä jotka juhlivat. Ei juhlimisessa mitään vikaa ole, pä'invastoin. Itse en vaan jaksa joten en näe syytä tehdä jotain vain siksi kun niin "kuuluu" tai "kaikki muutkin".

Vierailija
19/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muuta muistikuvaa lapsuudesta kuin että se on ryyppyjuhla ja silloin pitää lähteä veden äärelle hukkumaan. ap

Vierailija
20/25 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erotuksella, että minä olen lähdössä koko viikonlopuksi maalle :(.

Kolme pientä lasta, ajomatka ruuhkassa, vahtiminen järven rannalla. En jaksa. Jotenkin ihan mukavaa viettää juhannus kaupungissa, kun on hiljaista. Eipä tuo mökkeily ole mitenkään rentouttavaa, jos on vaippaikäisiä ja tietää että silmät on oltava selässä joka sekunti. Ajatuskin ahdistaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän