Lue keskustelun säännöt.
onko Powerparkissa nyt niin että kaikkien täytyy
19.06.2008 |
maksaa se rannekemaksu että pääsee sisään? Siihen taisi mennä meidän reissu, en käy siis missään laitteessa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisäänpääsymaksu on 5 €. Kävimme viime viikonloppuna.