*** HELMIKUISET TIISTAIHIN HOHOI ***
No niin, huomenta...täällä sitä taas valvotaan :) Mies lähti tunti sitten töihin ja mä en sitten enää saanut unta. No, yrittelis kotvasen päästä uudelleen.
Lueskelin tuossa eilisen pinon loppuun ja olipa siinä maratooni! Kiva kun on porukkakin aktivoitunut nyt kirjoitteluun, kuten joku siellä mainitsikin, niin varmaan alkavat mammat olla lomalla.
Tänne ei ihmeempiä, eilen oltiin valmennuksessa katsomassa se synnytysvideo ja jutskaamassa. Loppuilta menikin sitten puhelimessa tulevien mummojen kanssa ja serkun vaimon kanssa joka on yhtä pitkällä kuin minä.
Sitten vielä häpyluun kohdalta vihloi niin perhanasti koko illan ja vaapuin ja ähkin kävellessäni...karseaa... Anoppi oli ommellut äitiyspakkauksen koppaan hörhelöt ja vitsi ne olikin sitten suloiset! Sitä tuli tuijoteltua ja taas toivoi että voikun saisi sen vauvan jo syliin!
Täälläkin tunteet pinnassa, räjähtely on jäänyt vähemmälle (ainakin toistaiseksi) mutta itkeminen on in nykyään... tulee sitten vetisteltyä ihan ilman syytä ja sitäpä näyttää masukkikin ihmettelevän, että mikä sitä äippää taas vaivaa...Nytkin kaivelee kylkiluita siihen malliin että haloo, pitäis vielä olla nukkumassa...
Mulla synttärit tänään, jee jee, vähän sitä ollaan jo vanhoja. Ei mutta, nyt yritän upota takaisin petiin. Pirtsakkaa tiistaita kaikille!
Sasuliini ja hajuherne 36+4
Olen koittanut näitä pinoja käydä lueskelemassa vaikkei toi selkä koneella tapittamisesta järin tykkääkään...
Nealle! Olenkin miettinyt teidän kuulumisia. Hienoa kuulla että pikkuinen voi hyvin ja pääsi kotiin! Kohta vietätte jo kakskiloisia!!! :) Niin ne pienimmätkin hienosti ponnistavat!!! Paljon halauksia ja tsemppiä pienen miehen tulevalle taipaleelle!!
Fassilooran poppoolle paljon ´sympatiaa myös täältä, se on aina ikävää kun pieni sairastaa ja pitää tutkimuksissa juoksuttaa. Pikaista paranemista!!!
Sasuliinille mega onnittelut!! Hyvän syntymäpäivän olet valinnut... ;) Mietinkin jo kun supistukset tänään taas enemmissä määrin palailleet että saanko etukäteis synttärilahjan mutta näyttääpi onneksi nyt vielä ettei... :)
Marju ja Mikki 35+5