Paljonkohan elatusmaksut voisivat olla, kun miehen tulot n.1500 e/kk ja itse olen kotona kahden pienen lapsen kanssa? Jos tassa nyt ero tulee ;(
Kommentit (11)
Ja tottakai olen kotona kun nuorempi on alle vuoden! Huoh...
-ap
Mutta mieheltä se on aina pois!
Inhottavaa mutta totta..
6
Vierailija:
Helppohan se on sinun tähänkin asti olla ollut kotona kun mies tuo leivän pöytään..
Muutenhan lapsia olisi pilvin pimein, jollei elatusvastuuta olisi kuin äideillä. Jotkut miehet onneksi ottavat vakavasti tuon elatusvastuun, niin parisuhteessa kun eron sattuessa.
Kun ikävästi kuullostaa siltä että haet helpompaa elämää ilman ukkoas, tuliko valittua väärä mies lapsentekoon?
Minä lupasin maksaa ex-vaimolle neljästä lapsesta kunnon elatusmaksut sekä maksan ex-vaimoni asunnon vuokran. Ainoastaan sen takia, ettei ex-vaimo joutuisi menemään töihin ja siten viemään lapsia jonnekkin päiväkotiin, joita minä inhoan yli kaiken.
Vierailija:
Minä lupasin maksaa ex-vaimolle neljästä lapsesta kunnon elatusmaksut sekä maksan ex-vaimoni asunnon vuokran. Ainoastaan sen takia, ettei ex-vaimo joutuisi menemään töihin ja siten viemään lapsia jonnekkin päiväkotiin, joita minä inhoan yli kaiken.
Helppohan se on sinun tähänkin asti olla ollut kotona kun mies tuo leivän pöytään..