Mitkä ovat peniksen herkimmät kohdat,onko riippuvainen miehestä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Frenulum on se hieno nimi. Sen hyväily käsin tai kielellä tekee aivan hulluksi himosta ja nautinnosta. Siitä on aikaa kun tota sain, mutta seisoi niin isona ja kovana ja räjähdyspisteessä.
Tykkään myös siitä, jos saan painaa pohjaan asti ja antaa tulla kun liian hyvältä tuntuu.
Ai että miten panettaa.
Nämä. Ja ei vaan seiso räjähdyspisteessä vaan oikeesti "räjähtää" jos liian kauan kiusaa. On täytynyt pyytää naista lopettamaan ettei laukea - mutta kieltämättä tekee hyvää jos ei lopeta ja en vaan edes halua pidätellä enää. Enkä pysty. Mun heikoin ja paras kohta.
"Nyt sun täytys lopettaa.... älä vaan lopeta .... aaaaaahhhhhhh"
Parasta mitä tiedän, jopa parempaa kuin pano kun voi ja saa keskittyä vain siihen omaan nautintoon (vaikkei saisi). Oli sitten käsi tai kieli kiusaamassa. Toka kierroksella toki nainen tyydytetään myös parhaani mukaan.
Tuo frenulum on sellainen kohta että sekottaa pään täysin. Itsellä alkaa syöksyttää armottomasti. Tulee sellanen halu laueta että itsehillintä pettää täysin. Muista miehistä en osaa sanoa, ei oo kokemusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frenulum on se hieno nimi. Sen hyväily käsin tai kielellä tekee aivan hulluksi himosta ja nautinnosta. Siitä on aikaa kun tota sain, mutta seisoi niin isona ja kovana ja räjähdyspisteessä.
Tykkään myös siitä, jos saan painaa pohjaan asti ja antaa tulla kun liian hyvältä tuntuu.
Ai että miten panettaa.
Nämä. Ja ei vaan seiso räjähdyspisteessä vaan oikeesti "räjähtää" jos liian kauan kiusaa. On täytynyt pyytää naista lopettamaan ettei laukea - mutta kieltämättä tekee hyvää jos ei lopeta ja en vaan edes halua pidätellä enää. Enkä pysty. Mun heikoin ja paras kohta.
Parasta mitä tiedän, jopa parempaa kuin pano kun voi ja saa keskittyä vain siihen omaan nautintoon (vaikkei saisi). Oli sitten käsi tai kieli kiusaamassa. Toka kierroksella toki nainen tyydytetään myös parhaani mukaan.
Tuo frenulum on sellainen kohta että sekottaa pään täysin. Itsellä alkaa syöksyttää armottomasti. Tulee sellanen halu laueta että itsehillintä pettää täysin. Muista miehistä en osaa sanoa, ei oo kokemusta!
Tekis mieli kiusotella teitä...
Se riippuu (tai ei todellakaan riipu vaan SEISOO) taidokkaasta kosketuksesta. Eikä koske vain penistä. Toki siellä se parhaimmalta tuntuu kun on kiihottunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se riippuu miehestä. Joskus tosin ei riipu vaan päinvastoin osoittaa yläviistoon. **badum-tss**
Tai alaviistoon, jos alkaa seistä ankarasti vaikka istuessa eikä kulli mahdu kääntymään pystyyn lahkeessa. Siinä onkin oikein Tom of Finland -fiilikset, kun puntissa pullottaa. Siis ei niin, että miestä tekis mieli mutta piukat on paikat. Puristaa vielä sillä lailla, että huh huh.
Herkin paikka tietenkin terska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että miten panettaa.
Tekis mieli kiusotella teitä...
Tule ja kiusaa, tai kiusaa ja tule!
Nyt murehdit kyllä turhia..
Sä osaat ja opit kun sun asenne on noin hyvä..
Mä kyllä koitan kertoo kun vain ois joka ottas suihin..oma hyvin harvoin suostuu..
Kyllähän kalun nokka ja terskan reunat on sitä herkintä miehen kalussa..
Kyllähän imutus saa olla todella voimakasta..ei ainakaan mun kalu ole tullut kipeeksi vaikka sitä imee ihan kunnolla...se vaan seisoo sen paremmin ja on kyllä suurimmillaan kunnon imutuksen jälkeen.....
Mä ainakin nautin kun nainen vie mutt perille ja jos saan laueta suuhun..ja mikä tunne kun orkun jälkeen lipoo kullin nokkaa joka on kyllä tosi herkkä siinä vaiheessa..toinen kierros ...on sitt kyllä hienoo kun kestokykyä löytyy..