Pirteät ELOHIIRET maanantaina
Kommentit (28)
olen tosi iloinen puolestasi!
Jamssa rv9+2
pitkästä aikaa.
Jostain syystä en ole päässyt koneeltani kirjautumaan tänne ollenkaan, joten olen joutunut vaan lukemaan teidän viestejänne.
Pahoitteluni huonoista uutisista ainakin kahdelle ja Lillille onnittelut mukana pysyneestä asukista.
Itselläni loppiainen meni rattosasti ja samoin työmotivaatio on ollut nollassa, yllätys yllätys.
Oireita ei ole nyt juurikaan ollut eli mennyt suht tasaisesti. Nälkää vaan ei kestä päästää tulemaan, silloin alkaa etomaan. Väsymyskin on ollut ihan siedettävää ja jopa suunnittelin että josko sitä jaksas alkaa jumpissa kulkeen, rauhallisesti tietenkin.
Yksi mikä on ollut uutena aina välillä, niin on huonosti nukutut yöt. Illalla väsyttää kyllä ihan kunnolla, mutta kun sänkyyn meen niin uni vaan ei tuu. Oon siis tosi pirteä. Onko muilla ollut samaa näin alkuvaiheessa?
Itselläni eka neuvola on viikonpäästä, vihdoin ja viimein.
Ja oikein rrrrutkasti tarrasukkia masuasukille :) Kiva kuulla näitä ihmeitäkin ;)
Tarkoitus oli pinon lukemisen jälkeen painua sohvalle makaamaan kun *yllätys yllätys* väsyttää vietävästi, mut piti sit tulla kuitenkin Lilliä onnittelemaan niin kirjotetaan nyt jotain muutakin...
Mies on täpinöissään kun haluisi kertoa vanhemmilleen vauvasta. Sanoin et sit kun on konkreettista (eli ultra tai sydänäänet) niin voi kertoa. Sanoin sit et yksityiselle pääsis ultraan vaikka heti kun np on " vasta" 3.2. No sehän sit sanoi et kyllä sinne ultraan sit pitää mennä ja huomenna soittelen aikaa yksityiselle. Jännää kun en ole koskaan aiemmin yksityisellä ultrassa ollutkaan, aina vaan noissa kunnan maksamissa. Toisaalta mua kiinnostaa se alkuraskauden ultra senkin takia et pääsis jyvälle tän raskauden kestosta kun oli noin kierrot aika pitkiä ed. synnytyksen jälkeen.
Joku kyseli että ketkä kaikki on töissä. Mä olen hoitovapaalla tuosta meidän 1/05 syntyneestä tytöstä. Aiemmat (3) raskaudet onkin " kärsitty" töistä käsin joten tää on mulle uusi tilanne ;)
Nyt sohvanpohja kutsuu!
Peeveli ja rv~9+0
Oon koko aika jännityksellä seurannu siun kuulumisia ja oli tosi helpottavaa kuulla noin ihania uutisia. Taitaa olla sitkeä sissi masussa,kun moisestakin selvis! Todella mukavaa saada siut pysymään meidän joukossa :))
Hipsuhiiri rv n.9+2
Taidanpa minäkin uskaltautua mukaa seuraanne. Viikkoja kierron mukaan kasassa vasta 6+1, mutta luultavasti elokuussa päästään tositoimiin, kun sektio on edessä. Kauheasti minua huolestutti viime viikolla tyhmyyspäissäni tehty röntgen keuhkoistani, mutta kovasti kaikki ovat sanoneet, että jos olisi joku hätä ollut, niin olisi mennyt kesken koko raskaus. Näin siis toivoa on ;)
Etova olo alkoi jouluna vatsataudilla eikä se kovin ole siitä hellittänyt. Väsymys on aivan kamala ja onneksi saan nukkua parit päikkärit pojan kanssa. Siinäpä ne päivät menee leikkiessä ja nukkuessa ja pitää yrittää syödäkin jotakin, mutta en oikei voi katsoa jääkaappiin päin. Omenat maistuu ja omppumehu ;)
Sain ajan terkkarille muutaman viikon päähän ja ultraan pääsee vasta viikolla 12 eli odotustahan tämä vielä on. Kerrottiin uudenvuodenyönä kuitenkin jo vanhemmillemme, kun ei mies malttanut pitää salassa ;)
Itsestäni sen verran, että olen pk-seudulla asusteleva 12/04 syntyneen pojan äiti. Töihin ajattelin meneväni syksyllä, mutta taitaapa siirtyä sekin vielä. Eipä oikein edes kiinnosta enää tuo homma mitä teen eli palatessa täytyykin katsoa, mitä oikeesti haluan.
Mies on ollut meilläkin nyt viikonlopun kultainen, kun on vaihtanut pojan kakkavaipat. itse en vaan pysty. Täytyy joku maski ostaa, joka suodattaa kaikki hajut ;)
Tulipas tekstiä...
Jaksamisia kaikille!
Air + masu 6+1
Pirteenä juu!:)
Ihme kyllä oli aamulla piiiitkästä aikaa ihan ok olo.Ehkäpä sekin auttoi asiaan kun sain herätä esikoisen ihaniin naurunpyrskähdyksiin!:D
Tuntuu niin kivalta herätä kun toinen on niin virtaa ja iloa täynnä het aamusta.Ja vielä äidin olon helpottamiseks aamukakkakin siirty iltapäivään,MUSSUKKA!;)
Kovaa päänsärkyä on nyt tullut kuvioihin,onko muilla?
Melkein aina jos aamu on parempi,niin iltapäivällä tulee kauhee päänsaärky,aargh!
Pitäis yrittää vaan oksentaa,ni ei koskis päähän..No ei!Aina on jotain pientä!:)
Kyllä ainakin tuntuu aika samalta kuin viime raskaudessa,että jaksaa sitä ultraakin oottaa,ku on niin " raskas" olokin kerta!
Tsemppiä kaikille!
Onko muuten kaikki menossa np-ultraan?Ite en halua ollenkaan,enkä halunnu aiemminkaan.Tuntuu olevan aika yleistä täällä..
Heippa taas!rv 9+2
Ultrakuulumisia*
Ihmeitä tapahtuu, näköjään. Kolmas kohdunulkoiseni leikattiin puoltoista viikko asitten ja toinen siirretyistä alkioista kasvoi kohdussa onnellisen tietämättömänä ulkopuolella tapahtuneesta hässäkästä=)
Tänään kohdussa asukki, joka vastasi viikkoja ja jonka sydän sykki kuin viimeistä päivää.
Olen niin Onnellinen, joko nyt onnistuu. Onneksi teistä moni tietää, miltä tämä Onni tuntuu. Koska mulla on tämä diabetes,ultra on kahden viikon välein, mutta ei haittaa,nyt jaksan juosta vaikka joka päivä!!!!!
Lilli 7+0
Niin,joku kyseli vitamiineista.tänään lääkäri suositteli Berox tabuja ja niitä sitten hainkin.Rautaa myös syön ja aiemmin syömäni foolihappo korvautuu nyt tuolla beroxilla.