Syyskeijuille maanantaita!
Ei näkyny pikaisella vilkaisulla pinoa vielä meille, joten tässäpä tätä.
Kommentit (29)
Mä aion ottaa pakkauksen joka tapauksessa, vaikka vaatetta onkin yllinkyllin. Esikoisellekin otin pakkauksen, joten siitä on vaatteet ja tarvikkeet tallella ja lisäksi olen ostellut kirpparilta melko paljon vaatetta. Se pakkauksen sijasta tuleva rahamäärä on mun mielestä ihan onneton verrattuna pakkauksen arvoon. Jos se olis edes sellainen, että sillä sais jotain isompaa ostettua, niin voisin miettiä myös rahana ottamista.
Nyt iski ne ensimäiset mielitetot: mozzarellajuustoa ja nimenomaan euroshopperia :) Ja äsken kaupassa totesin, että salmiakki auttaa, jos meinaa paha olo iskeä. Näin esikoisen odotuksesta muistelinkin ja kyllähän se edelleenkin toimi.
Mites muilla, joko teillä on mieliteot alkaneet?
Jossu ja Pötkö 5+3
Ps. Ekan neuvola-ajan sain 2.2., vasta...
Eli tein tuossa reilu tunti sitten testin ja kaksi viivaa ilmestyi=)))) Kaksi kuukautta ehdittiin yrittämään. Tuli hieman nopeammin kuin esikoista (1v9kk) yrittäessä, jolloin kesti 6 kuukautta.
Syksyllä oli yksi keskenmeno, vaikka söin pillereitä, joten kauheasti en vielä uskalla hehkuttaa....mutta onnellinen silti olen ja toivottavasti mönkijä pysyy masussa=)
Voisin tietenkin kertoa hieman meistä eli olen 24 vuotta ja mies on 23. Asutaan Espoossa. Tällä hetkellä hoidan esikoisen lisäksi eerästä poikaa, ammatti on perhepäivähoitaja. Puhuttiin vähän aikaa sitten miehen kanssa, ettei oteta äitiyspakkausta, koska esikoisen pakkauksesta kaikki on vielä priimakunnossa.
Ihanaa jutella muiden kanssa, kun ei aiota vielä tutuille kertoa...
Pisemmän aikaa olen palstaa sivusta seurannut, mutta nyt vasta uskaltauduin rekisteröitymään. Eli plussan saimme viime viikolla, ja nyt on menossa rv 5+1. Selvisipä samalla syy outoihin tuntemuksiini:).
Olemme ensikertalaisia, joten jännitys on suuri. Ei oikein itsekään tahdo uskoa tätä todeksi, niin kauan olemme plussaa odotelleet. Toivottavasti nyt kaikki vaan menisi hyvin. Ikää minulla 25 vuotta ja mies 28 vuotta. Ensimmäinen neuvolakäynti meillä on 3 viikon kuluttua.
Mä kävin yksityisellä ultrassa tänään ja seiellä näkyi vaan sikiöpussi, muttei sikiötä :( Viikoilla 5 mennään ja esikoista odotetaan.
Plussasin tuossa viikko sitten. Neljäs lapsi olisi tulossa, entuudestaan on enkelipoika -00/01, tyttö 03 ja tyttö 04. Tämä toivottavasti pysyy sisällä, jotain ihmeellistä tuhruvuotoa on ollut ja aikamoiset vatsakivut.....
Perheeseen kuuluu lasten lisäksi minä 33 vee kotiäiti/sairaanhoitoja/melkein kätilö ja mies 35vee nörtti. Asustellaan vielä Espoossa mutta 20.päivä muutetaan Ouluun....
Mulla on ollut vähän huonoa oloa ja nyt tosi kovia vatsakipuja, oikein hirvittää ettei vaan tulis kesken. Ens viikolla olen menossa yksityiselle ultraan, katsomaan vaan onko elämää ;) Neuvolaa en ole vielä varannut, varaan sen vasta Oulussa.
Kiva päästä taas uuteen porukkaan vaikka kohta joudunkin nettipimentoon....
Niin ja la on laskurin mukaan 8.syyskuuta.
Ensimmäistä kertaa tänne kirjottelen..
Eilen tein testin ja plussaahan se näytti. Esikoinen olisi siis tulossa ja olo on tosi sekava, en usko että tämä on totta! En ikinä uskonut, että tämä voisi käydä näin äkkiä, heti ekalla yrittämällä!
Luulin jo, että menkat oli alkamassa, kun mahan pohjassa tuntui hassulta ja rinnat kipeytyi! Mutta pakko tämä nyt on uskoa!
Mukava jutella täällä muille, kun en halua vielä kertoilla asiasta...
Taitsi
Minjuska, meinasin ihan samaa kysyä sinulta. Me asutaan Pyhäselässä, 20km on Joensuuhun matkaa. Ja minäkin olen lähihoitaja, sattuipas :)
Tuulimuna, tais jollain olla kokemuksia. Miun eka raskaus päättyi joulukuussa 2000 vuotoon ja toteamukseen tuulimunasta. Viikkoja oli jo 11, joten järkytys oli suuri, nyyhkis. Alkoi pienenä vuotona, joka sitte runsaantui ja kipuja oli kauheesti. Kaavinnan jälkeen meni muutama kk, kunnes esikoinen tärppäsi. Rv 7 oli pientä vuotoa ja lähin terv.keskukseen varmana keskenmenosta, mut kansa mitä :) Kakkosen kohalla oli kans pikkuvuotoa alkuviikoilla, mut annoin asian olla.
Äitiyspakkauksesta, aion ottaa kolmannelle paketin. Kakkosen vauva-aikana luovuin aika paljosta, kun luulin, ettei kolmas tulis taloon muutamaan vuoteen. Kakkoselle emme ottaneet pakkausta.
Oireita ei oo. Kai. Nyt tämä flunssa jyrää päälle. Vähän jännittää tulevat oireet, lähinnä juuri yötyön kannalta. Esikoisen kans ei ollu mitään, kakkosen kans parin viikon ällötys. Tässä tietysti mycket lisää.
Neuvola aikaa koetan saaha pojan 4v neuvolan yhteyteen helmikuun alkuun. Tuttavista oon kertonut isälleni ja kolmelle ystävälleni, tekisi mieli kertoa kaikille ;) Lapset tosin saavat vielä odottaa.
Illanjatkoja! -piias- rv 5
lähihoitaja, ja kohta valmis sairaanhoitaja. Mies puolestaan yrittäjä. Ja kuten Minjuska ja Piias, niin myös minäkin asustan täällä idässä, tarkemmin Joensuussa.
meinaan ottaa äippä pakkauksen, toivon kuiten että tuo toppapuku vaihtaa hieman väriään ja kuosiaan =)