Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Lokamasut uuteen toivon viikkoon!**

09.01.2006 |

Huomenta kaikille! Taas uusi viikko alkoi, itsellä aika jännä sellainen.. Eilen alkoi tosi kovat menkkakivut ja koko aamun olen odotellut että koska lorahtaa.. Tänäänhän lupasin testata jos menkkoja ei kuulu.. Kp 27. Ei mulla luomusti ole koskaan ollut näin pitkää tai sanotaanko normaalia kiertoa! Oireita ei kyllä edelleen ole. On tämä jännää!!

Esikoinen on nuhassa ja yö meni tosi levottomasti. Raukka pieni kärsii kun ei osaa niistää niin noukka on ihan tukossa! Tyyny pään alla auttoi kuitenkin heti kun neiti ois vaan pysynyt sen päällä.. Äsken oltiin vessassa ja eiköhän neiti kaatunut ja lyönyt alahuulensa niin että veri lensi. Vahinkoja sattuu nyt päivittäin kun tyttö oppi kävelemään pari viikkoa sitten.

Tänään ajattelin käydä vähän ikkunaostoksilla ja ehkä mummolassa tytön kanssa ja vien myös yhden työhakemuksen. Mies jätti ykkösauton meille kun se ei ehtinyt vaihtaa turvaistuinta kakkosautoon. Viime viikon olin autoton kun kakkosauto oli hajalla ja nyt en suostunut siihen! Pari päivää menee mutta viikko on aika pitkä aika ilman menopeliä, maalla kun asutaan!

Kaikki lokamasut innolla liikkeeseen ja uuteen viikkoon suupielet ylöspäin! Yhdessä mennään eteenpäin kohti toiveiden lokakuuta. Nyt keittämään tytölle puuroa!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi viikko edessä. Tällä viikolla pitäisi minullekin se täti kylään tulla, jos on tullakseen. Nyt on menossa kp 23/27-28, ja tämä on ihan hirveää itsensä tutkiskelua taas.

Nyt on ollut pari päivää rinnat arat, ja eilen illalla alaselkää vihloi ikävästi. Myös alavatsalla on ollut aikamoista juilimista. Olen palellut iltaisin ihan kauheasti,tai sitten olen tosi kuumissani.Tänä aamuna hampaita pestessäni ikenet vuosi verta..Ok, tiedän kyllä että nämä oireet eivät välttämättä tarkoita mitään, paitsi korkeintaan lähestyviä menkkoja. Ja vaikka tarkoittaisikin, ei sekään vielä ole lupaus mistään tulevasta. Olen monesti tuntenut näitä oireita, ja ehtinyt jo testailla jonkilaisia haamujakin, mikä onkin muuttunut menkoiksi. 2 lasta minulla jo on, mutta viimeiset 5 vuotta onkin ollut tällaistä epämääräistä TJOT-meininkiä aika heikoin tuloksin, muutama " väärä" haamu ja 1 keskenmeno. Joten siitä syystä en uskalla näistäkään oireista niin iloita.

Huh, tulipa omaa napaa, anteeksi..mutta niinkuin huomaatte nämä jutut pyörii aika vahvasti mielessä.

Nyt vaan toivotaan että tästä tulee meille kaikille ihana viikko, joko plussien merkeissä tai muuten:)

Vierailija
2/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se taas viikko vierähti ja uusi on aluillaan. Kylläpä aamulla väsytti kun miehen kello soi 7. Nousin hänen kanssaan pukemaan lapsille päälle ja kun he lähtivät hoitopaikkaa kohti, minä painuin takaisin pehkuihin ;) vasta nuosin ylös. Iltavuoroon lähtö klo 13, sitä ennen täytyy laittaa ruoka valmiiksi.

Kp 4/? Täti on luovuttamassa jo tai ei oikeen vauhtiin kunnolla päässytkään. No, se ei minua haittaa.. Ankara pupuilu saa alkaa huomenna ;)

Oletteko hyvät kanssasisaret koskaan kokeilleet tai kuulleet että joku olisi hyötynyt vyöhyketerapiasta raskautumisessa? Olen ajatellut koittaa josko jalkapohjia hieromalla saisi kuukautiskiertoni takaisin normaalimpaan suuntaan. Jospa se sitten oviskin tapahtuisi..

Mieskin paljasti illalla nukkumaan mentäessä vauvakuumeensa ;) Hän odottaa kierron puoliväliä ehkä minuakin enemmän.

Eipä muuta kuin oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille lokamasuille, paljon +++++++++++++++++++säteitä ja pupuiluintoa

olivia-s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]äitsykkä-76[/color] ja [color=blue]nazu[/color]: teille paljon tsemppiä ja plussatuulia =) nazulla on vähän saman kuuloisia oireita ku ystävälläni, joka plussasi eilen :) [color=blue]olivia-s[/color]: hyvä että täti on melkein häädetty ;) Aletaan nyt joukolla häätämään täti täältä lopullisesti pois...

Tilasimpa sitten yöllä raskaustestejä :P Oli niin tylsä yö, että netissä sai roikkua aika paljon. No sit eksyin taas " niille" sivuille ja oli ihan pakko tilata ;) No jos en tässä kuussa saa niitä käytettyä, niin säilyyhän ne kuitenkin pidempään... seli,seli seli(testaan ne ajoissa kuitenkin)

nyt on pakko mennä sauhuttelemaan (*nolona* tiedän että piti lopettaa 1.1)

-anzq-

Vierailija
4/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä jo kurkistelen...muodollisesti olen syyskeijuissa. kp 35/28. Ei siis vieläkään plussaa, ei tätiäkään. Kävin tänään labrassa ja huomenna klo 16 jälkeen selviää veren hCG-taso. Eli jos ja kun nyt en ole raskaana, niin sitten ei ole mitään hajua seuraavasta mahdollisesta la:sta kun taitaa kierrot olla ihan sekaisin. Testasin ovisplussan kp 14 ja sekös tässä nyt eniten ihmetyttää...

Toivotan teille kaikille antoisaa pupuilua ja tuloksellisia tikutteluja ;)

Eppa

Vierailija
5/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lime]Sellaista piti teiltä kysymäni, että onko teillä oviksen aikaan alaselkäkipuja? Mulla juilii yleensäkin menkkojen aikaan enemmän selästä kuin masusta ja nyt tänään on ollut sellaista hieman lievempää havaittavissa... En vaan muista aikaisemmista kierroista vastaavaa.. Tosin ovis sais nyt pari päivää odottaa, että miehen kaveri ehtii häippästä meiltä;)

A kp12

Vierailija
6/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep... alaselällä kipuilen menkat ja ovikset, niin ja synnytyksessä supparitkin oli selänpuolella =) Siksi olikin, niin ihmeellistä kun viimekierrossa vihlaisi oik.puolista munasarjaa oviksen jälkeen. Ja nyt on alamasu välillä kipeä(yöllä oli vähän kosketusarka). Itselläni viimekierrossa oviksen aikaan kipuili monta päivää oviksen aikaan. Jos sulla on vaikka sitten niitä kuuluisia kasvukipuja nyt ;) eli pistäs se vieras pellolle ja ei ku hommiin ;)

Vierailija
7/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, täällä alkaa olee jo piinailijoita!!=) Oikeen paljon plussaonnea joka iikalle, jolla on testaus pikkuhiljaa ajankohtainen!!! ~~~~~

Itsellä ei vielä piiiitkään aikaan oo mitään jännäiltävää, oviskin kai vasta noin viikon päästä.

Vierailija
8/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. huomenna, ylihuomenna.. Lyhyt kierto kelpaisi enemmän kuin mielellään(!!!), mutta vielä yhden pupuilut haluaisin ehtiä;)

Vierailija
9/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ovis varmaankin vasta ensiviikolla...tai sitten se oli jo, mutta ainakin viimekierrolla oli ovis myöhään. Pitää aloittaa tikuttelemaan ajoissa. Pitkä kierto, pitkä odotus :P

Vierailija
10/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme päivää kipuli ennen ovista ja sitten tuntui sellainen vihlonta ja ovislimat bongasin. ja oviksen jälkeen muutama päivä tunsin oik.puolista vihlontaa mahassa. Kannattaa kuitenkin varmaan aloittaa pupuilut ajoissa ;)

Vierailija
11/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduinpa sitten heti kättelyssä englannin tunnille :/ !! Apuva, viime kerrasta on kuitenkin jo liki 10 vuotta! Onneksi kuitenkin oli muitakin, joilla oli kieli hiukan solmussa ;)... Onpa kiva olla taas vanhin porukasta, sitä alkaa tuntea itsensä jo ihan ikälopuksi :/!

Meni viime yö sitten aivan " horkassa" ... Rupesin miettimään tätä vauvakuumetta ja tuota lintuinfluenssaa... Olin loppujenlopuksi aivan varma, että en haluakaan enempää lapsia, joista joudun olemaan totaalisen huolissani tuon viruksen takia. Saatika että itselle ja miehelle kävisi huonosti ja jäisivät yksin... :' ( Ahdistaa kyllä se Turkin tilanne ja tieto, että ilmeisesti pandemia ei ole vältettävissä! Onko teistä kukaan yhtä hysteerinen tämän asian suhteen? En oikein tiedä millä pääsisin eroon näistä kamalista murheista...

Että täällä nyt vielä palstailen, koska kuitenkin sen kolmannen haluaisin ja ensi syksynä, mutta alkoi mietityttää... Millä raskaana olevia edes sitten hoidettaisiin...

No, mutta nyt lakkaan tästä asiasta " lietsomasta" , täytyy lähteä pojan kanssa parturiin.

-himputin (synkät mietteet)-

Vierailija
12/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo olla parempi mieli... Eilen tehtiin taas yhdessä " siemennysaikataulut" ;) Mun piti koittaa niitä ovistestejäkin, jos tämä kierto viellä tulisi, ja tulihan se, mutta pian pitäis alkaa jo tilaamaan tai si hakea kaupasta. Haluaisin sellaisia testejä, joita voi käyttää aamupissasta, kun ei ainakaan töissä voi tikutella. Mitä merkkejä käytätte? Aconia ei vissiin saa käyttää aamupissasta? Tuleekohan mammaksi.fi testit yhtä nopeasti, kuin kotiesteistä tilatut? Hieman kalliimpia on, mut kunhan saisin tietoa siitä ovuloinko yleensäkään...

Naama alkaa olla siinä kunnoissa, että kohta varmaan joku sukulainen kysyy, et utleeko meille vauva. Finnejä on niin, että ihan sattuu!!! Masentaa, just sain ihon hyvään kuntoon, ja sit jätin pillerit...

olivia-s: mun seuraava sotasuunnitelma on vyöhyketerapia! Mut pelkkä jalkojen hierominen ei ole vyöhyketerapiaa. Parasta mennä ihan terapeutille, mut se kyllä vähän tuntuu... Mun yks tuttu sai avun sekundääriseen lapsettomuuteen vyöhyketarapiasta. Esikoiseni takaisinvirtausta hoidettiin myös sen avulla.

Eli ei muuta ku tilaamaan ovistestejä ja sit seuraavaksi vyöhyketarapiaan!

Vierailija
13/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nyt koittaa totuuden hetki. R-testi haettu just apteekista ja aion tehdä sen jo tänä iltana. Voisinko tosiaan olla raskaana heti ekasta kierrosta? En todellakaan jaksa uskoa siihen.

Muita oireita ei siis ole, ainoastaan eilen alkoivat voimakkaat menkkakivut. Myös rintoja on pistellyt tänään. Nämä ovat kuitenkin tod.näk. vain kuvittelua tai merkki tulevista menkoista. Ei, en kyllä eilen illalla ja tänä aamulla kuvitellut sitä kipua. Se oli totta mutta rinnat saattavat olla kuvittelua! Joka tapauksessa kp27 ja yleensä mulla on ollut lyhyt kierto, vain jotain 21-24 vaikka onkin ollut tosi epäsäännöllinen.

Olen AIVAN hermona nyt. Ilmoitan illalla miten kävi kun testaan. En voi odottaa aamuun. Tämä piinailu on yhtä tuskaa! Kumpa olisikin selviä oireita että olisi edes yhtään toivonkipinää- Mielessä vain pyörii esikoisen ajoilta ne kauheat pettymykset mitä negatiivisen testin jälkeen joutuu kokemaan.

ARHG!!

Vierailija
14/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih... no peukut pystyyn =) No mut tuu nyt sit heti kertomaan, kun oot tehnyt. Pitää käydä kurkkii illan aikana täällä ;)

Vierailija
15/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin täällä jännittelen. niin se aina vaan unohtuu tuo tädin tuoma pettymys ja nyt mennään kp 9/29-32 ja pupuilutouhut on aloitettu, tässä kierrossa pitäisi jaksaa jatkaa vähän pidemmälle, ollaan varmaan vähän liian aikaisin lopetettu, kun ei koko kuukautta jaksa joka toinen päivä, näin alkuvaiheessa sitä jaksaa vaikka joka päivä =).

Plussaonnea kaikille ja nazulle pidän erityisesti peukkuja!

Vierailija
16/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toivotaan että olisi tärpännyt. Tule pian kertomaan miten kävi.

Onnea matkaan!

Vierailija
17/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun jännittää... Olisi se ihana saada lokamasujen eka plussa! Siitä sitten kaikki nousuun!

Mulla limaisempi kausi. Laskurin mukaan ovis olisi ollut 7. päivä, mutta tiedä häntä. Nyt ei pysty ei kykene enempään, muksut kutsuu.

kp13/22

Vierailija
18/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta tällä kertaa:) Jännittää...

-L-

Vierailija
19/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailu loppui tältä iltaa ja testiin tuli puhdas....NEGA!!

MUTTA MUTTA, en ole asiasta nyt ihan varma. Aamulla uusi testi aamupissasta sillä äsken tein testin kun olin ollut vain tunnin pissaamatta ja pissaa ei tullut juuri yhtään testiin (esikoisellä kävi just niin ettei ilta tai edes iltapäivä pissasta tehty testi näyttänyt mitään ja aamulla tuli selvä plussa). Yleensä negan jälkeen mun oireet on loppunut kuin seinään - nyt ne lisääntyy tunti tunnilta.

Tällä kertaa en usko testiä ennen kuin olen aamupissasta tehnyt sen, ellei menkat ala ennen aamua.

Vielä en masennu, en kiroile en mitään. Mutta jos testi on aamullakin vielä nega, niin sitten kyllä kiroan nämä omat kuvitelmat alimpaan helvettiin ja samoin mun kropan kun se ei voi koskaan pelata kunnolla (siis kiertoa tarkoitan..)

KIITOS RAKKAAT TOVERIT KUN KANNUSTATTE NIIN KOKO SYDÄMELLÄ! TOIVON TEILLE KAIKILLE PIKAISTA PLUSSAA;))

Aamulla palaan asiaan. Voi kumpa testiin tulisi edes haamu aamulla.

OLETTE NIIN RAKKAITA!

Nazu ja kaapissa odottava testi nro 2

Vierailija
20/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän täällä sormet ja varpaat ristissä että sinulle se plussa aamulla ilmestyisi!!! Tulen aamulla kurkkaamaan miten kävi!