Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SYYSSÄTEET 05 viikolle 2***

09.01.2006 |

Terveeks Sädesiskot!

Minäkin palailen taas kehiin, on viimeinen kuukausi ja etenkin kolme viikkoa Suomessa olleet sellaista härdelliä, ettei juuri täällä pyöriminen ole käynyt mielessäkään. Suomessa oli ihanaa kiireestä huolimatta (etenkin kun oli kunnon talvi) ja aika tylsää oli tulla takaisin - vielä pitäisi sinnitellä kolme kuukautta täällä. Kotimaa on taas arvossaan kun on ollut poissa! Toisaalta on siellä niitä ärsyttäviäkin asioita, jotka tajuaa entistä paremmin nyt tauon jälkeen.

Meitähän alkaa olla täällä jo ihan kiitettävästi eli kyllä se plussa sieltä liki kaikille tulee enemmin tai myöhemmin. Onnea kaikille raskautuneille!

Suomessa käytiin nt-ultrassa ja kaikki hyvin, turvotus erinomaisesti sallitun rajoissa. Vintiöhän oli tosin jo bongattu ultrassa pariinkin kertaan sitä ennen. Vieläkin on välillä vähän paha olo, mutta megaväsymys on onneksi taakse jäänyttä elämää: tuntuu tosiaan tässä toisessa raskaudessa kuvotus jatkuvan pidempään. Juu, ja liikunta on ollut ihan nollassa, melkein koko ajan flunssa päällä täälläkin - ärsyttää kun alkaa olla ihan rapakunnossa :(

Minä kuulun myös maksamakkaran himoajiin ja muutaman leivän söin ihan hyvällä omalla tunnolla Suomessa käydessä: maksaa ei siinä ole NIIIN paljoa ja kun ei päästä himoansa ryöpsähtämään niin eipä hätää... ei se ainakaan esikoisessa näy! Maha on kyllä palleroitunut nopeammin kuin ensimmäisestä, äitiyshousut tekee elämästä paaaaljon mukavampaa eikä läheskään kaikki tavalliset enää edes mene. Jouluherkuttelulla lienee pieni osuus asiaan, muttei sentään ihan mahdottomia :)

Minäpä koitan päästä taas kärryille täällä, aurinkoisia talvipäiviä Säteille ja masuille!

Mae & masu 15+4 (eikä vieläkään vakiintunutta työnimeä!)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntinen olo kun oon kotona ja poika hoidossa. Toisaalta taas tää ihanaa, kun hetki omaa aikaa ja oon aamulla tavannut yhtä ystävää, jolle annoin apuani. Hällä menkat myöhässä 2kk ja testit näyttää vaan negaa. Ja kohta oon lähdössä ostoksille, syömään ja kunhan vaan porisemaan parin kaverin kanssa. Hym... jos jotain tarttuisi mukaan alennusmyynneistäkin. (tekis mieli sellasia äitiysfarkkuja, joissa sellanen trikoinen vyötärö)

Jedelede, myös minun la oli kohdillaan, ainakin tällä hetkellä. Ensi kuussahan on sitten se rakenneultra, mutta luulen että tuossa ajassa pysytään.

Toisaalta taas tuo syyssäteet nimityshän on ollut meidän käytössä ennen noita syyskeijuja eli voisivathan hekin viritellä erilaista nimeä. Ei silti käy miulle se säteetkin. Pitää ainakin muistaa aina laittaa se 05 siihen viestin alkuun, jos ei niin sekoitu. Kaikki käy siis.

Olo edelleen hyvä, mistä oon tyytyväinen. Oikeeta ruokaa pitää vaan saada päivässä ainakin kerran, muuten tulee notkuttua vähän väliä syömässä jotain.

Mutta nyt kaunistautumaan, että tuonne ostoksille ilkeää mennä. Tuun kurkkaamaan sitten illalla Jajan ja Matleenan ultra kuulumisia.

Kidelma 14+1

Vierailija
22/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joopa joo.. ei parantunut kamalasti olo syömällä. Rupesi vaan ällöttämään tuon ruokalaruuan maku jo puolessa välissä. Puuh.. no on tää olo nyt parempi kuin nälkäisenä kuitenkin.

Pitäiskö sinne Syyssäteiden esittelylistaan ottaa suoraan ne tiedot sieltä kuumeilupuolelta? Tarkoitan erityisesti sitä tietoa, koska yritys aloitettu. Sehän erottaisi meitä jo hyvin muista listoista. Siihen vaan sitten LA lisäksi. Täällä näyttää olevan tapana pistää myös synnytyssairaalat, mutta mielestäni ei ole pakollinen tässä ekassa versiossa.. tuleehan sinne se kotipaikka kuitenkin...

Mun LA on myös oikein tuossa listassa. Voipi tietysti olla, että täti tänään antaa mulle jonkun toisen ajan ja raskausviikot, joihin tukeudun sitten ultraan saakka. Voishan tuon lasketun ajan tietysti ajatella ihan vaikka vaan viikkona, esim. mulla se olisi viikko 32.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapikaa ilmottaudun :)

Menossa jos jonkinmoista sähellystä etten paljon jouda kirjoittelemaan, mutta lukemassa pyrin käymään päivittäin. Toivottavasti kuukauden sisällä helpottaa..

Tuosta nimestä vielä....minusta syyssäteet 05 voitais säilyttää, koska kuten joku sanoikin niin se on myös tuolla kuumeilupuolella. Mutta ihan sama jos päätätte toisin :)

Jedelede: minulle voi muuttaa lasketun ajan => 9.7.06

Ja kiitos kun viitsit listaa tehdä :) Toivottavasti sinunkin nimesi siitä löytyy ihan lähiaikoina.

nellariina 14+2

Vierailija
24/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin taas pika-pikaa tännekin, pojan olotila alkaa jo pikkuhiljaa paranemaan. Onneksi, viime yönä ei tullut nukuttua juuri mitään. Muutenkin tämä uusi raskaus on tuonut mukanaan todella väsyneen olotilan, joten voitte arvata mikä on olotila itselläni nyt!

Mutta tuo nimi syyssäteet 05, on munkin mielestä ihan hyvä. Jokuhan tuossa jo mainitsikin, että miksi me muuttaisimme nimenne, koska syyskeijut ovat tulleet jälkeenpäin.

Jedelede: mulle voi nyt alustavasti laittaa la 27.8. Täytynee sitten vaikka muuttaa, jos se kauheasti heittää.

Mutta nyt on liittyttävä pojan seuraan unten maille...

Vierailija
25/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tosiaan tuo nimi aiheuttaa hämmennystä, eikä " ongelma" taida poistua ennen syys-tai lokakuuta! ;) Musta SÄTEET otsakkeessa olisi hyvä, erottuisi noista kuukausialkuisista. Ja onhan meillä mukana jo talvisäteitäkin. :) Mutta miten vaan. Mä en kyllä usko, että noita kuukausialkuisia nimiä niin voi muuttaa, ettei syys olisi alussa...

Kaksi päivää loman jälkeen olen siis kulkenut töissä mahaa sen kummemmin piilottelematta, muttei kukaan ole mitään ainakaan uskaltanut sanoa. Muutama läheisin työkaveri tietää jo ennestään. No, ehkä seillä alkaa huhut ja epäilykset jossain vaiheessa kiertämään ja ehkä joskus ne kantautuvat minunkin korviini. :)

Tänään olisi tarkoitus lähteä kaverin kanssa uimaan, kunhan ei vaan peruisi. Saas nähdä, miten väsy olen uinnin jälkeen, kun työpäivätkin tuppaavat viemään kaiken virran.

Minäkin odotan malttamattomana JAJAN JA MATLEENAN ultrakuulumisia!

JEDE-vakoilija; mun LA on oikein. :)

*lähtee vilkuttaen*

mallariina ja masulainen rv 13+1

Vierailija
26/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Kerkesimpäs tännekkin tänäänkin...

MII: Mitenkäs eka neuvola meni? Kerro heti ja kaikki!

Tosta meidän nimestä, niin mulle käy kyllä tuo syysäteet 05. Eiköhän se ole meidän " etuoikeus" se syys-sana pitää kun ekana kai sitä oltiin käyttämässäkin.

Eipä tänne mitään ihmeimpiä kuulu. Eilen saatiin kutsu erään ystävän 3-kymppisille ja minä tietenkin lupauduin kuskiksi lauantaina. Ei olla tälle tulevalle synttärisankarille vielä kerrottu meidän tilannetta, mutta eiköhän se saa tietää sit viimeistään siinä vaiheessa kun se tarjoo mulle boolia... Hih, on se kiva nähdä sen ilme!

H-lääkärissä tänään kävin ja suun sisällä kaikki hyvin. Se täti vaan piti kauheen saarnan tulevan lapsen pusuitteluista ja muista suu asioista.

Jeps, nyt ruoan laittoon kun mies tulee kohta kotiin...

-Taelsa-[/color]

Vierailija
27/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se jokaiseen pinoon kirjoitettava nämä kuulumiset :)

Hyvin meni neuvola ja kohokohta oli tietysti, kun yritettiin löytää ja onnistuttiin kuulemaan sydänäänet. Syvältä ja hiljaa ne tuli ja tosi pitkän etsinnän jälkeen, mutta ihan vakuuttavilta kaikki 176 lyöntiä/ min kuulosti :) Jännittävää. Hassu olo ollut sen jälkeen.. Mulla on nyt niinku 2 sydäntä :D On hienoa, että otus masussa on elävä ja viikon päästä ultrassa pääsee sitten näkemään jotain lisätodisteita myös. Vähän varmempi olo koko touhusta nyt sitten.

Vierailija
28/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa sanottiin nyt arvioiduksi lasketuksi ajaksi 4.8., mutta jotenkin tuntuisi, että se on liian aikainen ajatellen kiertojeni pituutta ja mahd. hedelmöitysajankohtaa...

Vierailija
29/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sitten se np-ultra ja siellä se pikkuinen kovasti yritti molemmin jaloin työntää ultra-anturia pois. Taisi olla sitä ennen unillaan kun availi suutaan siihen malliin, että taisi haukotella;) Turvotus oli 1,7mm eli ihan ok ja kaikki rakenteet näyttivät siltä kuin tässä vaiheessa pitääkin. Mittaa kokonaisuudessaan oli jo 12cm, josta pääperämitta oli 8,22cm. Ultran mukaan viikkoja olisi jo 14+1, mutta eivät muuttaneet la, jonka mukaan viikkoja 13+1. Päivällä jos olisi vielä näyttänyt isommalta niin olisivat muuttaneet... Eipä tuolla muuten mitään väliä ole, mutta jos taas joudutaan käynnistykseen, niin olisi päässyt sinne viikkoa aiemmin;)

Minullekin tuo nimi on ihan sama, syyssäteet 05 tai säteet. Kiva jos JEDELEDE jaksat väsätä meillekin oman listan:) Minulla tuo la on siis neuvolan mukaan 17.7 ja voit muuttaa sen jos haluat, mutta ei pakollista. Eipä tuo kuitenkaan ennen heinäkuun loppua sieltä ulos todennäköisesti tule. Ja toivottavasti siis ei missään nimessä tulekaan ennen heinäkuuta;)

MALLARIINA minullakin on nyt ensimmäistä kertaa istukka etuseinässä. Turha siis odotella hirveästi liikeitä ennen rv 18.

Kiva, että pinomme on nyt viimein aktivoitunut. Mukavampi aina lukea jo tuttujen juttuja:)

Jaja ja pikkarainen rv 13+1 (ultran mukaan 14+1)

Vierailija
30/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt koitan kirjoittaa vähän laajemmin.

Mirjulle heti alkuun että eka lapsi oli tyttö ja toinen poika..saa nähä kumpi tää kolmas sit on.

Jaja: Miten sulla ilmeni se kohdunlaskeuma?Vaikuttaako esim synnytykseen mitenkään?Olen alkanut epäilemään että olisiko itselläni se.

Venlalle onnittelut plussasta ja tarrasukkia!!:)

Jedelede: Minulla on näillä näkymin la 2.9.06 ilmoittelen sitten jos muuttuupi myöhemmin.

Ja mitäs muuta..nyt alko taas muisti pätkimään..kiva oli lukea ultrassa käynneistä,odotan itsekkin sitä hetkeä jo kuin kuuta nousevaa!

Nyt painun taas sohvan pohjalle kun jäi päikkäritkin nukkumatta..väsy.

Jonzu ja öttiäinen rv 6+3

Vierailija
31/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla vielä kurkkaamaan teidän kuulumiset ennen iltatoimia... :)

Jaja: Ihania kuulumisia siellä. Jännä, että eivät lähteneet muuttamaan tuota laskettua aikaa. Muistan ku veljen vaimon laskettua aikaa siirrettiin vaikka ultrassa oli vaan päivän vanhempi kuin mitä menkoista laskettuna. Silti siirsivät laskettua tuolla yhdellä päivällä. :))) Eipä kyllä osunut sitten kummallekaan noista päivistä. ;) Mullakin istukka eka kertaa etuseinässä ja edelleen on liikkeet hakusalla. Neuvolassa sanoi, ettei tarvi odotella ennen rv20. Välillä olen tuntevinani jotain, mutten ole ihan varma mitä se on.

Joo mutta minäpä tästä lähden laittamaan poikia nukkumaan ja lopetan häiriköinnin.. Oiskohan huomenna jo uuden pinon paikka kun on venynyt näin pitkäksi?

mirju

Vierailija
32/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonzu: Joku lääkäri joskus sanoi, että on kohdunlaskeumaa. Oireili vähän niinkuin heikot lantionpohja lihakset eli pissinkarkailua jne. Itse asiassa kysyin nytkin asiasta juuri kun on ollut tuota painontunnetta ja lääkäri sitten tutki ja sanoi, että on just tuosta kohdunlaskeumasta johtuvaa tuo painontunne alapäässä. Emättimen taka- ja etuseinä kuulemma tunkevat ulospäin alapäästä etenkin kun ponnistan tai joudun kantamaan jotain painavaa. Lääkäri sanoikin, että nyt pitäisi kiinnittää erityistä huomiota tässä raskaudessa ja etenkin synnytyksen jälkeen noihin lantionpohja lihaksiin... ei kuulemma paljoa tunnu puristusta kun piti yrittää jännittää lihaksia (punasteleva hymiö tähän)

Ja Venlalle onnea minunkin puolestani, jos en vielä ole muistanut onnitella!

Mirju: Nyt päästään sitten kolmistaan vertailemaan, että milloin alkaa kelläkin liikkeet tuntua;) Mietin jo tänään, että tuntuukohan ne liikkeet vaisumpina sitten koko raskauden nyt kun istukka vaimentaa? Ja mitenhän lopussa kun liikkeet rauhottuvat muutenkin? Ja juu, täällä on tosi nihkeää niillä tuo la:n siirtäminen, ihan kuin sillä olisi niille jotain väliä???

Jaja ja pikkarainen rv13+1

Vierailija
33/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana kuulla JAJA, että kaikki oli pikkusella kunnossa ja oli kasvanut hyvin. Tosiaan jännä, että eivät lähteneet sitä laskettua-aikaa siirtämään. Itsellä esikoisella siirrettiin aikaa vaikka siirtyi vaan 2 päivää myöhemmälle. (No syntyi kyllä 2vk myöhemmin kun la) Nyt eivät siirrelleet aikaa miulla, sanoivat että katsotaan seuraavaa ultraa vielä ja eipä se la niin päivän päälle ole.

MII, kiva että kaikki oli neuvolassa kunnossa ja sydänäänet sieltä löytyi! =) Kyllä se rauhoittaa mieltä, kun sen jumputuksen kuulee.

Oon ihan puhki. Lähdin ostoksille klo. 12 maissa ja tuli vasta kasin jälkeen. Ihan työpäivä tuli tehtyä! =) En löytänyt sellasia äitiyshousuja, kun olisin halunnut. Ei ollut kokoja ja mielusia sitten muuten. Edullisesti löysin kyllä itselleni 3 paitaa, mikä kiva. Kerrankin tuli itselle katsottua vaatteita, eikä vaan pojalle. No hällekin löytyi paita.... Kaikkea muutakin pientä löytyi, mutta en tällä kertaa tuhlaillut.

Pitäisikö päiväpinoa alkaa jo kokeilla?

Nyt jotain iltapalaa ja sohvalle!

Kidelma

Vierailija
34/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIRJU ja JAJA:

Mun ystävällä, joka on aika viimeisillään, on istukka etuseinässä ja kertoi, että liikkeiden tunteminen on ollut melko vähäistä. On hänen ensimmäinen raskaus eli ei vertailukohtaa muuhun istukan paikkaan. En muista, milloin tunsi liikkeet ensi kerran, mutta sitten jossain vaiheessa ei taas oikein tuntenut ja lopussa tuntee sitten taas, muttei esimerkiksi osaa kovinkaan hyvin saoa, missä kohti vauvan mikäkin osa on.

Siis seitsemän piiitkää viikkoa, että liikkeitä voisi odottaa.. Jos siis viikolla 20? Vai oliko sekin uudelleensynnyttäjälle..? Pitää kysellä ensi maanantaina neuvolassa.

Jos me näin ahkeria ollaan, niin voitais varmaan pian siirtyä jo päiväpinoihin! :)

Nyt hyvää yötä ja kauniita unia (~vauvaunia) säteet!

Vierailija
35/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tässä väsymyksessä ei tällaiset työpäivät kyllä hyvältä tunnu. Tuntui, että haukottelen leukaluut sijoiltaan. No, onneksi tämä projektin päätöshomma on kohta ohi eli jos vielä muutaman tällaisen maksipitkän päivän jaksaa niin sitten pääsee taas normaalityöaikaan takaisin.

Kiitokset onnitteluista ja tälle puolelle tervetulleeksi toivotteluista! Vähän on vielä epätodellinen olo, että täällä tosiaan nyt ollaan. Ei olla pienelle edes vielä työnimeä keksitty. No, pitää miettiä, kunhan tässä tosiaan odotuksen tajuaa.

Jedelede: mun la on 30.8. mutta se voi kyllä vielä muuttua myöhemmäksi. Se kun laskettiin neuvolassa edellisistä menkoista ja mulla kun on kuitenkin ollut pitkähköt kierrot.

Mutta sorry kun en nyt jaksa muiden viestejä kommentoida ja tuli vaan omaa napaa koko viesti. Mun on iskettävä juuri nyt pää tyynyyn. Eipä tarvitse unta odotella..

venla

Vierailija
36/40 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Hääjärjestelyt kiihtyy (eivät omat häät) ja aika tuntuu olevan kortilla. Ja kun on tämä päivätyökin...Mutta nyt pieni rauhallinen hetki!

Joten anteeksi, kommentointi on nyt minimaalista!

Mutta tuosta ISTUKASTA ETUSEINÄSSÄ on ihan pakko kommentoida. Kun odotin esikoista, mulla oli istukka etuseinässä, tunsin liikkeet kunnolla viikosta 17 eteenpäin ja koko ajan tunsin ne voimakkaina! Vaikka tosiaan sanottiin, että voi tuntua myöhään ja vaimeina. Mieskin tunsi liikkeet mahan päältä jo 19 viikolla. Mutta meillä olikin erittäin vilkas masuvauva ja sama tahti on jatkunut 2 vuotta. Joten on varmaan aika yksilöllistä taas tämäkin asia!

Maha rupeaa kasvamaan! Esikosta kukaan ei arvannut ennen 20 viikkoa, kunnolla näkyi vasta 25 viikolla ja nyt tällä kertaa jo tässä vaiheessa! Niinhän sitä sanotaan, että toinen sit näkyy ennemmin. Vaikka esikon aikana sitä masua odotti ihan toisella tavalla! Joten esikoista odottavat, kasvakoon masunne pian!

Oma vointi on hyvä, tietenkin väsyttää iltaisin ja ihmeesti olen alkanut heräillä aamuyöstä, enkä sitten enää saa unta, ihmeellistä! No, kai tämä on sitä raskausaikana jo tuleviin yöheräilyihin tottumista! Jaiks!

Nyt täytyy taas mennä! Ensi viikolla palaan tänne palstalle oikein ahkerasti, nyt on niin muuta mielessä! Voikaa hyvin!

-S- rv 13+3

ps. JADELEDE, olet ihana, jos viitsit meille tänne odottajillekin oman listan tehdä!

pps. Porukan nimenhän voisi aina pinon otsikkoon kirjoittaa esim. syysSÄTEET 05, josko siinä korostuisi sit tuo SÄTEET, että tulisi eroteltua nämä kaksi syys-porukkaan paremmin?!?!

Vierailija
37/40 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oltiin tiputtu NELJÄNNELLE (!) sivulle. Eilinen aktiivisuus on tainnut hävitä, toivottavasti vaan väliaikaisesti. :)

Mulla oli pitkä työpäivä ja nyt on puhti aivan poissa. Mies ehdotti iltasaunaa, mielelläni siihen suostun. Jos en sitä ennen jo nukahda. ;)

S.M.R Tuntuispa mullakin sitten liikkeet vaikka jo viikolla 17! Niitä niiiiin malttamattomana odotan.

Mulle tuli eilen Vauva-lehden mainos, jota en ole tosin edes avannut, mutta täältä varmaan oli tiedot saaneet? Ei mulla ainakaan vielä ole mitään inspistä sitä tilata. Kaverilta sain kasan vanhoja lehtiä, niitä on kyllä ollut ihan mukava iltaisin selta, vaikkei asia vielä aivan omakohtaiselta oikeasti tunnukaan.

Löytyisiköhän muitakin sädehtijöitä..?

Hei vaan,

mallariina ja masulainen rv 13+2

Vierailija
38/40 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin kirjoittamaan ultrakuulumisia, kun niitä joku (kidelma) odottikin (kivaa).

Kaikki siis hyvin, ihanaa. Varsin tarkkaan tutkivat myös rakennetta ja kaikki näytti hyvältä. Ultraaja oli lääkäri niiden mun alun verenvuotojen ja verenpurkaumaepäilyjen vuoksi joten ehkä se näiden syiden vuoksi oli tarkkaa. Minulla muuttivat laskettua aikaa, neuvolan mukaan 20.7 ja tuon 21.7. Ihme, ettei sinulla Jaja muutettu vaikka oli noin iso ero.

Olen aivan puolikuollut, kahtena viime yönä tuskin olen nukkunut kello 3.30 jälkeen, viime yönä tyttö huusi ja meuhkasi omassa sängyssään aamuun asti, edellisenä potki meidän välissä. Joten menen tästä pian nukkumaan, toivottavasti saan vähän väsyä pois.

Palailen kunhan pääsen vähän tästä tokkurasta ihmisten ilmoille :)

Kiva Jaja että sinullakin kaikki oli hyvin!!

matleena rv12+6

Vierailija
39/40 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pinoutuminen ja nukkumaan. Oon aika piipussa, kun iltavuorossa olin töissä ja koko päivä on mennyt enemmän ja vähemmän kiireisissä merkeissä. Saa nähdä kauan tätä vuorotyötä sitten jaksaa tehdä. Esikoista kun odotti, niin silloin sai nukkua aamulla pitkään jos iltaan meno, mutta nyt tuo poika herää kuiteskin aamulla ajoissa.

MATLEENA, ihanaa kun kaikki kunnossa ja tutkivat tarkkaan pikkusta. Kyllä tuo on ultra vaan on sellanen liikuttava hetki. =) Hyvä että ultraaja oli tarkka, kun sinullakin niitä vuotoja sillon aluksi oli. Minulla ultraaja yritti katsoa, että mistä se vuoto olisi johtunut mutta eipä syytä löytynyt.

Smr, mukavia häitä ja yritä levätä hääkiireidenkin aikana. Tulehan kertomaan ensi viikolla kuinka ne menivät.

Mallariina, täällä itsekin odottelen niitä ekoja vauvan potkuja. Illalla on kyllä kun nukkumaan menee, sellenen tunne että siellä pikkunen pyörii kun masu sellanen " outo" . Oon ollut tuntevinani jo liikkeitä, mutta en ehkä kuitenkaan. Esikoista tunsin liikkeet muistaakseni viikolla 17 tai 18, pitääkin tarkistaa joskus.

Mutta nyt meen nukkuun, aamuvuoro huomenissa.

Kidelma =)

Vierailija
40/40 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä rakenneultrasta!

Kaikki näytti olevan kunnossa, ja se on kyllä aivan mahtavaa. En edes kehtaa kertoa, miten pöhköjä fobioita olin asiasta kehitellyt, kun jännitin niin, onko kaikki hyvin. En kirjoitellut tännekään koko viikolla, kun tuntui, että olisivat viestit olleet niin huolta pullollaan. Mutta turhaan siis!

Oli jännä ja hauska nähdä, kuinka sintti potki ja liikkui enkä itse tuntenut oikein mitään. Istukka oli takaseinässä eli sekään ei ole syynä. Sukupuolesta oli vain sivumennen puhetta, ja musta tuntui että kätilö sen jälkeen tsuumasi tahallaan jalkoväliä, jossa se olisi hänelle näkynyt, mutta eipä sanonut mitään, eikä me kysytty. ;)

Mä en siis vieläkään nyt viikolla 19+4 ole varsinaisesti tunnistanut liikkeitä, vaikka jotain elohiirituntemusta usein onkin. Kyllä se varmaan on sitä itseään, koska tänään, kun mieli on ollut tosi hyvä ultran jälkeen, on sitä möyrintääkin tuntunut enemmän. Ihan kuin olisi psykologista...

No mutta... TERVETULOA tänne Venla! Hauska kuulla pitkästä aikaa Mae! Mahtavaa Jedelede, jos jaksat meillekin listan väsätä - kiitos siitä munkin puolesta! (Ja tännehän se sinäkin ihan pian kuulut.)

Mun LA on muuttunut jo aikaa sitten ja on virallisesti 3.6.06.

Tässä tärkeimmät, iloisiin kuulumisiin taas!

t. K. rv 19+4 (puolivälin krouvissa jo!)