Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSSÄTEET 05 viikolle 2***

09.01.2006 |

Terveeks Sädesiskot!

Minäkin palailen taas kehiin, on viimeinen kuukausi ja etenkin kolme viikkoa Suomessa olleet sellaista härdelliä, ettei juuri täällä pyöriminen ole käynyt mielessäkään. Suomessa oli ihanaa kiireestä huolimatta (etenkin kun oli kunnon talvi) ja aika tylsää oli tulla takaisin - vielä pitäisi sinnitellä kolme kuukautta täällä. Kotimaa on taas arvossaan kun on ollut poissa! Toisaalta on siellä niitä ärsyttäviäkin asioita, jotka tajuaa entistä paremmin nyt tauon jälkeen.

Meitähän alkaa olla täällä jo ihan kiitettävästi eli kyllä se plussa sieltä liki kaikille tulee enemmin tai myöhemmin. Onnea kaikille raskautuneille!

Suomessa käytiin nt-ultrassa ja kaikki hyvin, turvotus erinomaisesti sallitun rajoissa. Vintiöhän oli tosin jo bongattu ultrassa pariinkin kertaan sitä ennen. Vieläkin on välillä vähän paha olo, mutta megaväsymys on onneksi taakse jäänyttä elämää: tuntuu tosiaan tässä toisessa raskaudessa kuvotus jatkuvan pidempään. Juu, ja liikunta on ollut ihan nollassa, melkein koko ajan flunssa päällä täälläkin - ärsyttää kun alkaa olla ihan rapakunnossa :(

Minä kuulun myös maksamakkaran himoajiin ja muutaman leivän söin ihan hyvällä omalla tunnolla Suomessa käydessä: maksaa ei siinä ole NIIIN paljoa ja kun ei päästä himoansa ryöpsähtämään niin eipä hätää... ei se ainakaan esikoisessa näy! Maha on kyllä palleroitunut nopeammin kuin ensimmäisestä, äitiyshousut tekee elämästä paaaaljon mukavampaa eikä läheskään kaikki tavalliset enää edes mene. Jouluherkuttelulla lienee pieni osuus asiaan, muttei sentään ihan mahdottomia :)

Minäpä koitan päästä taas kärryille täällä, aurinkoisia talvipäiviä Säteille ja masuille!

Mae & masu 15+4 (eikä vieläkään vakiintunutta työnimeä!)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla sinusta MAE, sinua jo huhuilinkin muutama päivä sitten. Hienoa, että loma Suomessa meni mukavasti ja ultrassa masuasukki voi hyvin. :)

KIDELMA, mulla tää on eka raskaus ja masu on jo sellainen pömppö, ettei muut kun verkkarit ja mammahousut mene päälle...

JEDELEDE, tee toki meille lista, kun innokas olet! Kiitos. Ja tietenkin toivomme kaikki, että siinä sinunkin nimesi killittelee sitten muutaman viikon päästä!

JAJA, eikös sulla ole huomenna se ultra? Mukavaa, kun pääset pikkaraista vakoilemaan. :)

Meillä on seuraavat " treffit" masulaisen kanssa viikon päästä maanantaina, kun mennään neuvolaan ja kuunnellaan ekaa kertaa sydänääniä. <3

Olikohan muuta..?! Ei nyt muistu mieleen.

Lähdenpä puuron keittoon ja sitten töihin.

Mukavaa maanantaita,

mallariina ja masulainen rv 13 (jee, uusi viikko!!)

Vierailija
2/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirteänä jälleen kerran koulunpenkiltä kirjoittelen. Tai en ihan pirteänä, ihme myllerrystä mahassa ja todella huono olo. Tälläistä ei kyllä ollut esikoisesta. Muutenkin on ollut todella paha olo koko viikonlopun. Siihen kun lisää vielä esikoisen todella paha flussa, niin hyvin menee!!

Sain tänään vihdoin neuvolantädinkin kiinni. Ihmettelen näitä laskukaavoja, omasta ja vauvakalenterin mukaan nyt on menossa rv 8+1, neuvolatäti sanoi, että juuri olen aloittanut rv 7. Muutenkin täällä on ihan outo käytös, meinasi antaa ensimmäisen neuvolan vasta rv 12, mutta esikoisestakin olin rv 10, joten nyt sitten suostui väkisin antamaan aikaisemmin. Pitää kuitenkin vielä jännittää, koska neuvola on 1.2. En haluaisi odottaa niin kauaa!!!

Mutta täytyy jatkaa kuuntelemista täällä tunnilla, joten voin tulla iltapäivällä uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä ja vielä yöpuku päällä, ihanaa! Ei silti kyllä tässä jo hereillä ollaan oltu pitkään, siitä on poika pitänyt huolen. Mutta tällänen kiireetön aamu on ihanaa, kun olokin vaihteleva.... Eilinen reissu syömässä on pistänyt vatsan koetukselle...

Kiva kun muitakin kohtalotovereita löytyy, joilla housut kiristää. =) Muutama kaveri joka raskaana myös, ovat niin hoikassa kunnossa että kateeksi käy. No aion yrittää olla ottamatta paineita tuosta painosta tällä kertaa....

Jaja, onnea huomiselle ultralle! Tulehan kertomaan kuulumisia sen jälkeen. =) Olikohan jollain toisellakin ultra huomenna, miten niin muistelen....

Nellariina, minulla neuvola sitten päivää myöhemmin kun sinulla ensi viikolla eli edelleen lähekkäin menee nää meidän touhut. ;)

Mutta palaanpa asiaan myöhemmin, pitää mennä tuota esikoista viihdyttämään.

Kidelma rv.14

Vierailija
4/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Uusi viikko ja uudet kujeet.

Heitin miehen aamusella töihin ja pöllin siltä auton. Kävin moikkaamassa vanhoja työkavereita ja oli kyllä kiva nähdä niitä pitkästä aikaa. Yhdelle ainoalle kerroin meidän " tilanteesta" ja se sekosi sukkiinsa. Oli tosi onnellinen! Lupasi olla ihan hissukseen vielä kun täällä ollaan niin alussa vielä.

MAE, kiva kuulla sun kuulumisia. Käy toki useemminkin.

ANU82, kyllä mullakin on vielä kärvistelemistä ennenkuin eka neuvola on. Mulla tosi on " jo" 23.1. mutta silti en jaksais odottaa. Miehen kanssa puhuttiin siitä eilen, että odotetaanko kiltisti ekaa ultraa vai meenkö jo aiemmin yksityiselle. Ei oikein päästy puusta pitkälle. Mun täytyy varmaan soittaa sinne lääkäriasemalle ja kysyä niitten mielipidettä...

Pitäis varmaan imuroida, mutta kun tuo meidän kissa ei tykkää imurista ja nyt se nukkuu niin söpön näköisenä tossa tuolissa, en raaski alkaa imuroimaan ihan vielä. Viimeksi se huusi kuin tapettava kun imuiroin ja se ei päässyt HETI saunalle piiloon. Ihana pieni pallero...

Mitenkähän se suhtautuu tähän uuteen perheen jäseneeen sitten kun se tulee?!?

No, menen nyt sit vaikka tiskaan...

-Taelsa-[/color]

Vierailija
5/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipäs viikonloppu laiskasti kun en muuta jaksanut kun käydä teidän juttuja lukeen,ite en jaksanut alkaa kirjottamaan..hyi mua!

Väsyttää niin vietävästi että piti äskönkin ennenkun mies lähti töihin niin ottaa tunnin päikkärit.

Onko muutes muilla ollut tälleen et edellisissä raskauksissa on pahoinvointi alkanut heti ja kestänyt pitkään mut sitten seuraavassa ei ookkaan enään mitään.

Kun mulla siis on näin et kahdessa ekassa raskaudessa pahoinvointi alkoi melkeen heti plussan jälkeen ja kesti kauan niin nyt sitä ei ole vieläkään tullut..ihan outoa..ei edes ole raskaana oleva olo kun se NIIN tuttu paha olo on kateissa.

Innolla odotan perjantaina olevaa neuvolaa..saa nähdä yrittävätkö vielä sydänääniä kuunnella kun viikkoja sillon on vasta 7+0.

Mieli tekis tilata aika ultraan yksityiselle..mut jospa malttaisin mieleni ja odottaisin helmi-maaliskuun vaihteessa olevaa.

Mutta mitäs muuta..en muista mitä muut oli kirjotelleet..lahopää kesät talvet.

Palaan illemmalla uudelleen.

Jonzu

Vierailija
6/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mae: Kiva kuulla sinustakin! Täällä on tosiaan plussatuulet pyyhkineet ylitsemme! :)

Jedelede: Olisi ihanaa jos viitsisit alkaa pitää listaa myös täällä odotus-puolella! Ja toivotaan, että kahden viikon päästä voit tulla tänne jäädäksesi. Kyllähän se plussa kuuluu listaemollekin. Jospa siitä olisi apua, että hyppäät jo puoliksi tälle puolelle! ;)

Jonzu: Mulla on kans tämä raskaus ollut " kummallinen" , tosin toisin päin kuin sinulla. Aemmin pahoinvointia ei ole ollut, eikä ole tarvinnut käydä oksentamassa ollenkaan. Tässä kolmannessa raskaudessa taas jouduin oksentamaan ja pahoinvointi alkaa vasta nyt *koputtaa puuta* olla ohitse. Välillä etoo iltaisin edelleen. Minä tietenkin toivoisin, että se johtuu siitä että aiemmat lapset kun on poikia, niin tämä tulokas olisi tyttö. Mitäs " merkkiä" ne kaksi ekaa teillä on?

Oma napa: Kasvaa. Mieskin sanoin eilen, että ihanko se ois nyt yhtäkkiä suurentunu paljon. Eilen makoilin sohvalla ja tunnustelin vatsaa ja kyllä sieltä löytyi sellanen möntti, joka muutti välillä muotoaan. En kunnolla ulospäin tuntenut sen liikkuvan, mutta sellanen paine oli selvästi havaittavissa. Enköhän minäkin niitä liikkeitä ala kohta tuntemaan ihan kunnolla. Olishan tuo jo aika.

Nyt pitää alkaa siivoamaan keittiötä ennen kuin kuopus herää. Raukka ollut vähän huonossa kunnossa ja heräili yölläkin tunnin välein, joten en pian pääse siivoamaan ollenkaan jos en heti mene...

Palaamisiin!

mirju ja pikku-pööpöti 17+1

Vierailija
7/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kerran kurrkkimassa tälle puolelle *pitää tosiaan jalkaa oven välissä* ;D Olipa kiva lukea pitkästä aikaa MAEnkin kuulumisia ja mirjun ja muiden " vanhojen" Säteidenkin! ;)

Jaa mutta olihan minulla ihan asiaakin.. :) Siitä listasta, niin nuo " perustiedot" han minä saan kuumeilupuolen listasta, mutta kertokaa, mitä muuta siihen haluaisitte sisällyttää?! Synnärit? Nuo LA:tkin voisi ehkä tarkistaa, jos kaikki ei ole niitä muuttanu tuonne listaan..? Joo. Mutta kertokaa jos on ideoita, minä lupaan niitä toteuttaa :) Värejä lupaan ainakin ;D Katsotaan jos tälle viikolle ehtisin tekemään jonkinlaista tekelettä, niin katsotaan sitten uudestaan. Korjailette vaikka siihen sitten, jos tarvetta on. :)

Moi taas! :)

-Jedelede *jos ajatuksen voimalla vois raskautua, niin oisin jo täällä * :D

Vierailija
8/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla MAE sinustakin pitkästä aikaa:)

Ihan oikeassa olitte, minulla olisi huomenna se np-ultra ja ottavat sitten lisäksi verestä jonkun seerumiseulan. Toivottavasti tulisi kummastakin hyviä uutisia. Niinhän se on, että aina sitä kuitenkin tervettä lasta toivoo. En sitten tiedä mitä ihan oikeasti tekisi jos kaikki ei olisikaan kunnossa, mutta enpä aio asiaa etukäteen arvaillakaan... sittenhän sen näkisi jos niin kävisi, mutta toivotaan ettei kenenkään tarvitse sellaisia alkaa pohtimaankaan.

Ja JEDELEDE tee vaan se lista jos jaksamista on.

MIRJUko se pohti josko olisi nyt tyttö tulossa. Minulla on myös alkanut olemaan melko varma tyttö olo. Meillähän näitä prinsessoja siis löytyy jo ennestään 3 kappaletta, mutta oireiden ja masun muodon ja sykkeiden perusteella (ja kiinalaisen kalenterin, joka on minulla pitänyt joka kerran paikkansa) kallistuisin tälläkin kertaa tytön puoleen:)

Meillähän Jenna 8v. sanoi, että toivoisi nyt pikkuveljeä, siihen Jaana 10v. tokaisi: Hö! Ei sieltä mitään poikaa tule, ei meidän äiti osaa tehdä kuin tyttöjä;D Kyllä alkoi itseäkin naurattamaan heidän pohdintansa.

Onko kellään muulla muuten tuntunut sellaista painontunnetta alapäässä?? Minua sikäli ihmetyttää, että viikkoja ei kuitenkaan ole vielä paljoa ja masu ei vielä ole jättimäinen, mutta ihan samanlaista painontunnetta tuntuu kuin viimeeksi jossain yli 20 vkolla. Silloin availi paikkoja ja jouduin sairaslomalle... Minulla kyllä on todettu kohdunlaskeumaa, joten sekin varmaan vaikuttaa asiaan, mutta toivottavasti ei nyt pahennu.

Juu, mutta palailen huomenna asialle ultran jälkeen illalla.

Jaja ja pikkarainen rv 13

Vierailija
9/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys täällä vaan on vakituisena vieraana. Lomalla tietenkin sai nukkua piiitkät yöunet ja tarvittaessa päikkäreitäkin.. Saattaa siis olla osaltaan tottumukstakin. Tänään sitten ensimmäisen työpäivän jälkeen tarvitsi tunnin unet. :)

ANU82; Osoitteessa www.liberovaipat.fi saat raskausviikkojen määrän kohdassa Koska vauva tulee?

Nyt pitäis reipastua ja lähteä ulkoilemaan koiran kanssa tuolle kirpakkaan ulkoilmaan. Sitten taas uni maittaa! :D

Unikeko mallariina ja masulainen 13+0

Vierailija
10/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskaltaudun vihdoin tälle puolelle.. Tuolla kuumepuolella kerroinkin jo jonkun aikaa sitten plussastani ja nyt on sitten menossa rv 6+5 (taisin eilen kuumepuolelle kirjoittaa viikot väärin). Neuvolassa kävin jo viime viikon lopulla, kun mulla on verenpainetauti ja siksi seurataan vähän tarkemmin.

Väsymys on tähän mennessä ainoa oire, mitään muuta en ole vielä havainnut. Mun äidilläni on raskaudet olleet aina tosi vähäoireisia, joten toivon kovasti, että olisin tuon piirteen perinyt ja mullekaan ei tulisi pahoinvointeja. *toivoo*

Ihanaa lukea teidän pitemmällä olevien kuulumisia, mirjulla, maella ja monella muullakin on jo ihanan paljon viikkoja kasassa! En käynytkään ennen plussaa täällä odotuspuolella teidän juttujanne lukemassa, joten kivaa kuulla teistä taas!

Mutta nyt mun täytyy lähteä lenkille koirien kanssa.

venla

Vierailija
11/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin olisi huomenna np-ultra, heti aamusta onneksi. Meillä ei mitään veritutkimusta oteta, sen kait saa sitten jos np-ultrassa on jotain poikkeavaa. Toivottavasti ei ole. Tervettä lasta kovasti toivon (kukapa ei toivoisi). Noh toivottavasti saan nukuttua, vähän jännittää.

Joku kyseli tässä taannoin niistä syömishimoista, itsellä ei ole ollut yhtään mitään. Kunnon ruoka on maistunut paremmin kuin makea. Ei ole oman vaa' an mukaan tullut yhtään kiloja joten kauheasti en ole tainnut syödä. Maha kuitenkin pullottaa, turvotusta ja muutenkin. Tänään mies toi kotiin tullessaan kaupasta lämpimän ihanan leivän, sitä sitten menikin aika monta viipaletta. Samoin teki mieli jotain hyvää ja leivoin äsken piirakan. Siis tämä ei aivan kuulu tyyliini :) No saahan sitä joskus herkutella.

Itse olen ajatellut ilmoittautua mammajumppaan että ei aivan kunto rapistuisi. Minulla oli esikoisesta joskus 25 viikon jälkeen niin paljon supistuksia ja maha painoi niin alhaalla että liikkuminen jäi. Olinkin tosi rapakunnossa synnytyksen jälkeen ja itsekin vähän ihmeissäni että kuinka niin huonossa kunnossa voi olla (hyvä että jaksoin kävelyllä käydä, vaunuja en jaksanut ollenkaan työntää).

Aah, että väsyttää. Kiitollisena heräsin aamulla viiden aikaan vessaan ja sen jälkeen ei sitten uni tullutkaan. Tänään on taas vähän mietityttänyt, että kuinka töissä suhtautuvat kun jään taas pian pois. Noh ei auta, olen varautunut että pahoja puheita kuulen jossain vaiheessa...

Olipa omaa napaa, pahoittelen. Jajalle tsemppiä myös ultraan! Olen niin väsy, etten jaksa muistaa muiden juttuja kommentoidakseni :(

Matleena 12+3

p.s Anu minä tykkään näistä Oulun sivuista, katson aina sieltä omat viikkoni kun en oikein jaksa muistaa http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

Vierailija
12/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt minäkin painun IHAN OIKEASTI koiran kanssa ulos!

Vierailija
13/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpä tännekin, talossa on ihmeen hiljaista, kun miesväki nukkuu. Koulupäivä päättyi tänään lyhyeen, kun hoitotäti ilmoitta pojan sairastuneen :(

Kävin muuten ihan piruuttani noilla mallariinan ja matleenan ilmoittamilla sivuilla. Liberon sivut antaa saman tuloksen kuin vauva-lehdenkin, että rv on 8 ja la 27.8. Kun taas nuo oulun sivut ilmoitti, että rv 6+4 ja la on 31.8.

Joskohan jaksaisin odotella kolmisen viikkoa, niin kuulee sitten ihan ne viralliset :)

Terv. Anu ja rv ?

Vierailija
14/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ihan dementoitunut, vaikka välillä sille tuntuu. Eli muistin siis oikein, että myös MATLEENAlla oli huomenna se ultra Jajan lisäksi. Tulehan sinäkin kertomaan kuulumisia tänne, kunhan ehdit! =)

Olen minäkin ollut vähän mietteliäs sen suhteen, että mitä työkaverit ajattelevat siitä, että olen töissä vaan vajaan vuoden. Ja oon ajatellut tehdä melkeinpä koko ajan tuota osittaista työaikaa. (puhuin aluksi että teen vaan muutaman kuukauden, mutta...) En jaksaisi varma tehdä täyttä työaikaa, kun vuorotyössä oon ja ero lapsesta stressaisi liikaa. Pomo sanoikin muuten kehityskeskustelussa, että olisi toivonut vauvauutista vasta vuotta myöhemmin. Vaihtuvuus ikävää ja oon tuonut piristystä työyhteisöön. =) Tuo kommentti lämmitti mieltä, vaikka sitä vauvauutisen siirtoa vuodella ihmettelin. En itse ainakaan ajattele työyhteisöä vaan elän omaa elääni ja teen päätökset sen mukaan. Hym... tulipas vakava henkistä pohdintaa....

Mukava kun VENLA uskallauduit tännekin puolelle. =) Tervetuloa vaan uudemman kerran vielä joukkoon!

Ihanaa kun ostamamme sänky tuli vihdoin tänään! Meillä ollut ikäloppu sänky ja edellisessä raskaudessa nukkuminen siinä oli vaikeaa, kun se niin kova ja lonkat olivat niin kipeät ettei nukkumisesta meinannut tulla mitään. Toivottavasti uusi sänky on hintansa arvoinen, taidan mennä sitä testaamaan.

Hyviä öitä kaikille ja huomenna taas teidän seuraan aamusta!

Kidelma

Vierailija
15/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Syyssäteet EIVÄT ole niitä joilla olisi VAIN syyskuulle lasketut ajat. Toki syyskuisiakin mukana on. Nimi hieman hämää, mutta siis. SYyssäteet ovat ALOITTANEET syksyllä 2005 (ainakin suunnilleen), siitä nimitys. Siksi raskausviikkoja on eri määrä.

NE, joilla on laskettu aika syyskuulle 2006, ovat nimeltään SYYSKEIJUT.

Kaksi eri porukkaa siis. :) Toivottavasti tämä selvensi.

terveisin Jedelede, joka jatkaa kurkkimistaan tänne puolelle... :D Sattuipa tämä tuoreeltaan silmiin, niin ajattelin valottaa tietämätöntä. :)

Vierailija
16/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät mahakkaat (tai sitä kohti hyvää vauhtia menossa olevat ainakin ;D) Säteet!

Minä yritän saada teille jonkinlaista listaa tai muuta ensi tilassa (ehkä jo huomenna) aikaiseksi, niin jos sitten selventäisi muillekin tätä porukkaa. Tai siis, että syyskeijuihin pyrkijät eivät sekoittaisi niin enää näitä...?

Yritän vaikka laittaa lyhyen esittelyn alkuun ja sitten nimiä ja l.aikoja, niin jos vaikka haluatte sen kopioida pinojen alkuuun (siis jos saan sen suht.lyhyeksi tehtyä) niin oisi siitä sitten helpompi huomata. Kuullostaisiko järkevältä.?

Mutta nyt öitä! :) Ja sori kun jatkuvasti tänne tunkeudun.... :O

-Jede

Vierailija
17/40 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyssäteet sai alkunsa tuolla vauvakuumepuolella ja sieltä sitten raskautuneet ovat tänne siirtyneet ja me muut yritämme seurata perässä... :)

Vierailija
18/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Red][b][size=3] ♥ ♥ ♥[/color][/size] [color=DarkMagenta][size=3]+ + + PLUSSANNEET + + +[/color][/size] [size=2][color=red]♥ ♥ ♥ [/size][/b][/color]

[size=1][color=red]♥[/color] [color=HotPink]Lutu LA 12.5.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]laura03 LA 8.5.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]ofelia75 LA 19.5.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]K@isa LA 23.5.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Nearoosa LA 5.6.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Annamiina LA 16.6.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Suz LA 17.6.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]mirju76 LA 18.6.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Amanda81 LA 22.6.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Mae76 LA 29.6.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]2Jenni2 LA 7.7.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]nellariina LA 6.7.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Labanen LA 8.7.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Wilm@ LA 10.7.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]kidelma LA 10.7.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Jaja LA 15.7.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Mallariina LA 16.7.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]s.m.r. LA 16.7.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]matleena LA 21.7.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Mii- LA 8.8.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Calefaxion LA 18.8.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Serafi LA 24.8.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]öttimötiäinen LA 1.9.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]taelsa LA 5.9.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]frodo LA 8.9.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Ull-maij LA 13.9.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]-Jonzu- LA??.06 ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Venla75 LA??.♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Anny1 LA?? &hearts,[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]anu82 LA ?? ♥[/color]

[color=red]♥[/color] [color=HotPink]Kathy LA?? ♥[/color]

Vierailija
19/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huih ku jännittää. Tänään on meidän eka neuvola. Toivottavasti on kiva täti... Asioidaan aika pienessä neuvolassa, joten näinköhän siellä on vaan 1 tai 2 työntekijää...

Oli aika arvattavaa, että me syyssäteet aiheutetaan hämmennystä täällä puolella heti, kun alkaa syyskuulle tulla odottajia :) Järkytetään koko järjestelmää nyt sitten. Sitten vasta hämmentäväksi menee, kun ensi syyskuussa on vielä jäljellä niitä, jotka menee jossain viikolla 12 :D (Toivotaan, ettei kellään kestä enää niin kauan.) No.. ehkä tää tästä selventyy. Hyvä, että on erilaisia ryhmiä. Musta on ainakin mukava seurata, kuinka käy esimerkiksi niille syyssäteille, jotka ovat nimenomaan tyttöä olleet tekemässä kuumeilupuolella :)

Ja onhan nuo syyskuun odottajatkin tähän porukkaan tervetulleita, jos tahtovat. Täällähän on paljon sellaista väkeä, jotka ei ole olleet kuumeilemassa ollenkaan.

Täällä mä töissä odottelen vaan, että voisi lähteä syömään. Kauhea nälkä, vaikka olen ollut täällä vasta reilun tunnin :D Ei huvita työntekokaan kamalasti.

Kuka täällä puhuikaan vauvauutisen kertomisesta työnantajalle? Mä yritän kyllä mahdollisimman pitkälle pantata sitä tietoa. Olen jotenkin semmoisessa tilanteessa tämän työpaikkani kanssa, että pari ihmistä pimahtaa varmaan ihan täysin, kun kuulevat etten olekaan vuoden loppuun asti palveluksessa. Ei jaksa sitten kovin montaa viikkoa kuunnella panikoimista tai olla kyräiltävänä. Olen tässä muutaman vuoden aikana onnistunut/ joutunut " laajentamaan työtehtäviäni" niin, että voi olla, että joutuvat etsimään tilalleni useampaa kuin yhtä ihmistä tai teettämään jotain juttuja ulkopuolisella sen jälkeen. Nämä ihmiset täällä ovat ehkä oppineet vähän liikaa luottamaan mun kaiken kattavaan palveluun ja joustavuuteen, että toisen samanlaisen työntekijän löytäminen voi olla vaikeaa. Vähän ehkä omaa vikaani, kun olen kaikkeen mahdolliseen täällä suostunut, mutta toisaalta se on poikinut uusia tehtäviä ja lisää palkkaa...

Mutta nyt sinne syömään :)

Mii- rv 10+

Vierailija
20/40 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö meidän sitten muuttaa kokonaan nimi säteiksi, ettei sekoitu? Tuntuu, että ottavat nokkiinsa nuo syyskeijut ku ollaan samalla syys-alkuisella nimellä mukana. Säteetkin toimis varmaan ihan hyvin ja jokainen säde kyllä nimensä tunnistaa?

Onko täällä sellaisiakin sitten mukana, jotka eivät ole kuumeilleet ollenkaan? Ei sillä etteikö saisi olla, kaikki ovat tervetulleita, mutta itse kun en tiedä ketkä ovat kuumeilleet ja ketkä eivät, koska mulle tuo plussa tuli jo lokakuussa ja siirryin tänne eli en ehtinyt kuumeilemaan ku elokuusta tuohon lokakuun alkuun. Tosin sitäkin fanaattisemmin... ;))

JEDELEDE,mun la on ihan oikein tuossa, eli ei lisättävää sen suhteen.

Millonkas laitetaan esittelypino? Siihen vois laittaa mukaan myös sen, milloin on tullut mukaan säteisiin yms. Tää säteiden porukka tuntuu niin kotoisalta ja nyt ku sakkia on jo näin hyvin tällä puolen, niin kohta varmaan voidaan pitää jo päiväpinojakin.

JAJA, Mites meni ultra? Tulehan kertomaan kuulumisia.

mirju ja pikku-pööpöti 17+2