Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykää ihastelemassa SYNNYTYSKUVIA! OV

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vain ihmettelemään, missä kaikki veri oli.

Itse synnytyksen jälkeen makasin aika ikävän verisissä lakanoissa. Tuo näytti kovin siistiltä =)

Vierailija
2/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin tota episotomiaa, kun näyttää niin rankalta noissa kuvissa, mut ei mulle tarttenut onneksi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys2.

-2

Vierailija
4/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskossynnytyksessä surullinen loppu, joten älä katso jos olet herkkä! eka kertomus ei toimi muut toimii.

Vierailija
6/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitting on the toilet, mom connects with dad! XD

Ei jeesus, kaikenlaista sitä näkee. Muija istuu pöntöllä vääntämässä, mies kannustaa ja joku ottaa vielä valokuvan! Ikimuistoista.

Vierailija
7/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin myös katsomaan niitä aborttikuvia, ja voin sanoa että olen todella järkyttynyt!!!!

Vierailija
8/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla käydä katsomassa, mut onko ihan " elävästä elämästä " eli ihan runnottu. Kauheaa - en oo ikinä ajatellu et sikiötä sattuu ennekuin kuolee..ahdistaa :(

Vierailija
9/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttikuvat ihan järkkyjä, vauvat palasina, raajat irti, yhdessä kuvassa pääkin puolikkaana! Siis nenän alta halki. Hyi helvetti!!!!

En ole ikinä tajunnut tai itse asiassa ajatellut kuinka käytännössä tuo homma hoidetaan.

Vierailija
10/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vähän hämmästytti, kun kotisynnytyksessä koko suku suunnilleen seisoskeli sängyn ympärillä yhteiskuvassa, keskellä äiti reiden levällään ja karvat rehottaen... Luulisi että lapsille tulisi trauma kun näkee jotain synnytyksen tapaista... Lapsen silmissähän siinä on vain äiti suuressa kivussa...

Vierailija
11/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ottaisi lapsiani mukaan synnytykseen. Toki saisivat heti tulla katsomaan kun vauva on tullut ulos, mutta tuo tuska joka äidillä on naamalla ja kaikki se ähinä, itku, huuto mitä kukakin päästää on varmasti pelottavaakin lapsille!

Vierailija
12/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se vähän hämmästytti, kun kotisynnytyksessä koko suku suunnilleen seisoskeli sängyn ympärillä yhteiskuvassa, keskellä äiti reiden levällään ja karvat rehottaen... Luulisi että lapsille tulisi trauma kun näkee jotain synnytyksen tapaista... Lapsen silmissähän siinä on vain äiti suuressa kivussa...

Nyt unohdat, että se on KAUNISTA ja LUONNOLLISTA. Ihan niin ku paskalla käyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi