Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hoitopöydästä

08.01.2006 |

Kyssäri: Ostatteko hoitopöydän? Täälä tarvittaisiin apua siihen kysymykseen kun meille olisi tarjolla todella hyvä hoitopöytä miehen veljeltä joka on ollut käytössä kahdella lapsella. Miehen veli on sen itse rakentanut ja on todella laadukas. Kannattaisko ottaa? Ilmaiseksi saataisiin.

Lilli81 19+0

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaa hommattu hoitopöytä, meillä sänky ja hoitopöytä tulee meidän makuuhuoneeseen, joten uskon että käyttöäkin on. Kun esim. joillakin hoitopöytä saattaa olla lapsen huoneessa ja sitten pitää sänkyä ainakin aluks vanhempien huoneessa jolloin hoitopöytää ei ehkä tule käytettyä.

Vierailija
2/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille hankittiin hoitopöytä, kun saatiin todella hyvä pilkkahintaan kaveriltani. On maksanut monta sataa euroa ja ollut vain yhdellä lapsella. Sitten kun ei tarvitse enää hoitopöytää, niin siitä saa lipaston. Aika moni kyllä on sanonut, ettei ole pöytää paljoa tarvinnut. Kuulemma sängylläkin vaatteiden vaihto käy kivuttomasti... Olen kuitenkin ajatellut, että onhan se kiva vaihtaa vaatteet ja vaipat sopivalla korkeudella. Jos varsinkin on ollut selkävaivoja. Suosittelen ottamaan! Jos on tilaa niin mikä ettei. On ainakin enemmän säilytytilaa, vaikkei käyttäisikään pöytää muuhun tarkoitukseen...

Hanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta ja molemmilla on ollut " vain" köyhän miehen hoitopöytä: pesukone, jonka päällä on hoitoalusta. Siihen viereen ovat mahtuneet vaipat ja rasvatkin. Vesipiste on lähellä. En ole hoitopöytää kaivannut - tämä järjestelmä on useimmilla lapsellisilla tutuillani käytössä ja tyytyväisiä on oltu.

Jos ilmaiseksi saat hoitopöydän, kyllä minäkin sen ottaisin. Onhan siinä myös säilytystilaa. Kokeile.

T. Tiiti74

Vierailija
4/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voin suositella pinnasängyn päälle laitettavaa hoitoalustaa jonka voi käytön jälkeen nostaa pois.Ei vie tilaa ja on hyvällä korkeudella. Meidän lapset ovat viihtyneet hoitopöydällä tasan 4kk joten hukkaan olisi meidän rahat menneet jos olisimme investoineet kalliiseen hoitopöytään.

Vierailija
5/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Taidetaan sitten varmaankin ottaa se hoitopöytä :)

Vierailija
6/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo itserakennettu kuulostaa todella hyvältä! Me hankittiin hoitopöytä jo sen takia että halusin saada lapsen vaipat ja hoitotarvikkeet yhteen paikkaan niin että on sitten helppo ottaa kun vaippaa vaihtaa.

Ollaan oltu tyytyväisiä ja käytössä on yhä jonkin verran, vaikka lapsella on ikää jo 9kk. Nykyään kyllä vauhti on sitä luokka että vaihtaminen sujuu helpommin sängyn päällä... Mutta pian on kakkonen tulossa joten kyllä käyttöä löytyy!

Vierailija
7/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisella ei ollut hoitopöytää, sängyn ja pesukoneen päällä just hoideltiin, kakkoselle hankittiin sitten oikein hoitopöytä kun oli tilaa mihin se laittaa, ja kyllä se oli ihana, miehen kanssa aina ihasteltiin kuinka kiva siinä oli vauvaa hoidella, ollaan myös molemmat aika pitkiä, niin se sängyn päällä koukkiminen kävi selän päälle, ja sitten kun oli jo innokas isoveli hoitopuna, niin vauva oli ehkä vähän paremmin " turvassa" siinä ylempänä hoitopöydällä.

t. Lapaniina 15+2

Vierailija
8/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuletko oikeasti tarvitsemaan hoitopöytää? Hoitopöytä on varmasti kätevä ja mukava, mutta jostakin syystä en itse sitä ole koskaan oppinut käyttämään.Meillä sellainen oli ja siitä huolimatta huomasin vaihtelevani vaipat lattialla hoitoalustan päällä ;). Eipähän ainakaan ollu vaaraa, että olis pudonnu mistään ;)

Mutta jos koet sitä tarvitsevasi ja ajattelet sitä käyttäväsi, niin tuollainne itsetehty ja kertomasi mukaan laadukas kuulostaa todella hyvältä!

Vierailija
9/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummetott:

Ollaan oltu tyytyväisiä ja käytössä on yhä jonkin verran, vaikka lapsella on ikää jo 9kk. Nykyään kyllä vauhti on sitä luokka että vaihtaminen sujuu helpommin sängyn päällä...

Olenkohan sitten ainoa joka käyttää hoitopöytää vieläkin vaikka poika on jo 1,5v??? Kovassa käytössä on ollut pojan huoneessa vaikka pinnis oli aluksi (8kk) meidän makkarissa. Itse en pärjäisi ilman.

Vierailija
10/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut esikoisella ja nyt pikkkukakkosellekin se on käytössä.Mieheni harvemmin sitä on käyttänyt vauvan hoidossa,mutta itse käytän sitä vielä nytkin 1,5v esikoisen hoidossa.Selkäongelmainen kun olen niin hoitopöytä on ollut tosihyvä.

Seera rv tasan 40