Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kuvitella muuttavasi pieneen maalaiskylään?

Vierailija
08.01.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy sanoa, että kyllä kannatti! Olemme erittäin tyytyväisiä ratkaisuumme kaikin puolin.

Vierailija
2/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muuttanut vuonna 1999 tänne maalaiskylään, kun täältä kotoisin olevan miehen löysin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaupunkiin olisi matkaa noin 10 km=DDDD

Vierailija
4/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pieneen maalaiskylään.. yks kauppa kuitenkin löytyy:), iha mukavaa täällä on asuu.. paitsi muut kaupat ajomatkan päässä.

Vierailija
5/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin kun talviasuttava mökki käytössä niin olen huomannut että tulisin hulluksi ja laiskaksi maalla. Ei sitten mitään tekemistä. kaipaan kaupunkia ja kaikkea puuhaa mitä kaupungissa on ja ennenkaikkea lapsilla aina kaupungissa kavereita. Eli pakko sanoa, etten voisi enää maalle muuttaa

Vierailija
6/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallekaan ei olisi töitä, enkä haluaisi koko ajan olla kuljettamassa lapsia kouluun, harrastuksiin ja kavereille kahdella autolla. Teini-ikäiset ainakin varmaan käyvät koulunsa ja harrastavat jossain muualla kuin siellä kylässä.

Vierailija
7/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hyviä puolia on, mutta suoraan sanottuna mieluummin asun Helsingissä mahtavien ulkoilumaastojen ja kulttuuritarjonnan äärellä. On myös lyhyet työmatkat.

Vierailija
8/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme niin ja asuimme n.4v. Vaikka peruspalvelut löytyi niin aika suppeaksi jää lapsille harrastus, koulutus, kaveripiiri jne.

Sama tietty aikuisten kohdalla. On tehtävä sitä mitä tarjolla on.

Kaupunkiin oli matkaa 45min.

Sellaiselle joka ei välitä em.asioista niin ihan ok.

Idylliksi en voisi kutsua tuppisuisten ja sisäänpäinkääntyneiden hämäläisten kylää, vaikka kaunista seutua olikin.

Nyt asun taajamassa laajojen palveluiden äärellä ja olen ikionnellinen!

Vierailija
9/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta käytännössä tuskin kuitenkaan.

Minua kiehtoo ajatus luonnon läheisyydestä, aamu-uinneista, sienestämisestä ja ranta-saunasta. Käytännössä Helsingissä ikänä asuneena kuitenkin teatterit, pitkäaikaiset ystävät, julkinen liikenne ja järjelliset työmatkat voittavat kisan.

Onko itselläsi muutto harkinnassa, AP?

Vierailija
10/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. maalainen

Vierailija
11/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpään kaupunkiin on matkaa yli 300km. Me kun emme kaupungin mukavuuksia erityisemmin kaipaa, niin ei haittaa. Ainoa vakava miinus on pitkät matkat erikoislääkäreille ja synnytysosastolle!

Vierailija
12/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi olla autokuskina kouluun ja harrastuksiin joka ikinen päivä.

Vierailija
13/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota en kyllä ikinä tule saamaan (mies ei suostu rakennuspuuhiin ja

muuttoon). Ihanaa silti, että jotkut onnistuu. Onnea! Mä jään tänne

Itä-Hgin lähiöön loppuiäkseni... nyyh.

Vierailija
14/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorujen ja asenteiden jäykistämä sisäpiirilämmennyt joukkio hallitsee siellä ja osa on valitettavasti nokkimisjärjestyksen alapäässä. Kauhea paikka oli jopa lapsen ja nuoren silmin.

Vierailija
15/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukioikäiset joutuu sitten kai muuttamaan jonnekin yksinään pois kotoa.

Vierailija
16/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungin " huonot puolet" olisivat jo rantautuneet. Tarkoitan sitä, että maailmankatsomus olisi pakosta avartunut.

Ettei kylässä katsottaisi karsaasti kaikkia heitä, jotka ovat " väkisin" paikkakunnalle tulleet " jälkeen suuren nakkisodan"

Vierailija
17/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asua palvelujen äärellä ja siellä missä lapsilla on kavereita, harrastuksia ja samoin itsellä. Ura-mahdollisuudet, eikä liian pitkä työmatka eli pääkaupunkiseudulla!

Vierailija
18/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itse asiassa 20-vuotiaaksi asti. Nyt 4 vuotta pienessä kaupungissa asuneena välillä ahdistaa vieläkin kun ei pääse mihinkään pakoon autoja/ihmisiä/valoja jne.

Mikä muuten on teidän mielestä maalaiskylä? Siis mitä siellä on jamitä ei? Paljonko asukkaita?

Vierailija
19/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa monien tuppukyläläisten asennoituminen kaikkeen mikä poikkeaa heidän rajoittuneesta arvomaailmastaan. Ja se että tiedetään toisten asiat paremmin kuin asianosaiset itse.

Itse olen sitä paitsi sen verran vihreä, että en haluaisi asua paikassa jossa ei ole joukkoliikennettä. Mieluummin pysyn Helsingissä siis.

Vierailija
20/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon kaupunkiin puolen tunnin ajomatka ja talo järven rannalla. Ei voi valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi