Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eikö teidän lapset ihemettele posliinejanne ollenkaan???

Vierailija
08.01.2006 |

Meillä kyllä olisivat kouluikäiset lapset saunassa ihmeissään, jos yhtäkkiä ilmaantuisimme miehen kanssa sinne ilman häpykarvoja! Saisi siinä selitellä ja keksiä perusteluja asialle..." no kun se tuo isi nyt tykkää äiskän pimpistä enemmän karvattomana...?"

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gtt

Vierailija
2/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mamma on aina sheivannut jokaisen haituvan, niin lapset saattaa luulla, ettei naisille ylipäätään ala karvoitus kasvaa. Yhden kaverin skidit luulee niin. Eivät ole koskaan nähneet muita aikuisia naisia alasti. Yököttelevät kuulemma, kun isällään on häpykarvoja ja sanovat, että onneks meille tytöille ei kasva tollasia likasia oksettavia. Mitähän sit kun puberteetti lähestyy ja alkaa mustat karvat vallata alaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2006 klo 12:37"]

Meillä kyllä olisivat kouluikäiset lapset saunassa ihmeissään, jos yhtäkkiä ilmaantuisimme miehen kanssa sinne ilman häpykarvoja! Saisi siinä selitellä ja keksiä perusteluja asialle..." no kun se tuo isi nyt tykkää äiskän pimpistä enemmän karvattomana...?"

[/quote]

Mummothan alkaa taas kyllä olla aika harvakarvaisia. 

Vierailija
4/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt pilluas raakaa kakaroitten nähden

Vierailija
5/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:57"]Ei kai kukaan nyt pilluas raakaa kakaroitten nähden
[/quote]ruokkoo piti sanomani

Vierailija
6/26 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmettele

Vierailija
7/26 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kysele kun olen aina ollut karvaton. Ehkä sitten pitää tarkentaa lähempänä murkkuikää tytölle että naisille kasvaa myös karvoja sinnekin ja se on jokaisen oma asia ajaako niitä pois vai ei. vertaan vaikka partaan, joillain miehillä on parta, joillain ei, jollain lyhyt tukka, joillain pidempi hiusmalli. Samaa ihmiskarvaa ne on! Ollaan kyllä käyty uimahallissa, on nähnyt karvaisiakin naisia mutta ei ole tullut kyselyitä.

Vierailija
8/26 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/26 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:45"]No jos mamma on aina sheivannut jokaisen haituvan, niin lapset saattaa luulla, ettei naisille ylipäätään ala karvoitus kasvaa. Yhden kaverin skidit luulee niin. Eivät ole koskaan nähneet muita aikuisia naisia alasti. Yököttelevät kuulemma, kun isällään on häpykarvoja ja sanovat, että onneks meille tytöille ei kasva tollasia likasia oksettavia. Mitähän sit kun puberteetti lähestyy ja alkaa mustat karvat vallata alaa.
[/quote]

Mun siskontytöt on samaa maata. Ne oikeasti järkyttyi, kun 5-vuotiaana vein tytöt uimahalliin (sisko pelkää hysteerisesti uimista, koska on meinannut hukkua eikä suostu lähellekään hallia) ensimmäistä kertaa. Näkivät siellä ensimmäistä kertaa sheivaamattomia naisia ja he ihan oikeasti järkyttyi siitä, että heillekin tulee aikanaan kasvamaan karvoja. Olivat luulleet niiden kasvavan vain miehille. Oli mielenkiintoinen hetki koettaa selittää 5-vuotiaille tytöille keskellä pukuhuonetta miten karvat on täysin normaaleja ja että ei niiden kasvua kannata pelätä kun jos niistä ei tykkää ne voi ajaa, vähän samalla lailla kun isä ajaa hiuksensa.

Vierailija
10/26 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin kertonut, että aikuisella kasvaa karvaa ja saa itse päättää ajeleeko ne pois vai pitääkö karvat. Molemmat ratkaisut ovat yhtä hyviä.

Vierailija
11/26 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ihmettele, kun olen aina sheivannut. Luulen että kysyisivät ehkä jos en olisi ennen sheivannut ja sitten vetäsisin kaikki pois. 

Vierailija
12/26 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
13/26 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alapääkarvoitus niin runsasta että joudun ajelemaan sen säännöllisesti vähemmäksi, muuten saan hiivatulehduksen kun paikat " hautuu" . En aja siis karvojani huvin vuoksi ja jos ajaisinkin, niin sanoisin lapsille että ne vaan pitää äidillä ajaa pois ja sillä hyvä. Ei minun lapsille tarvitse hirveitä meriselityksiä sepitellä. Jotkut asiat vain ovat näin kuin sanon eikä siitä sen enempää.

Vierailija
14/26 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin asiallisesti etten vaan tykkää karvoista, ja tämä on aikuisten asioita. Sen jälkeen eivät ole maininneet.

Vierailija
15/26 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän outoa.

Vierailija
16/26 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet ole niin armoton läski, että vatsa estää näkyvyyden myös metrin korkeudelta.

Vierailija
17/26 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä sitten luultavasti kasvatat lapsesi tynnyrissä...

Mitä sitten jos toiset ajelee karvojaan, toiset myös ottaa tatuointeja ja kielikoruja ja leikkaa hiukset lyhyikis/kaljuksi, ihan normaali asia tuo karvattomuus on TOISILLE toiset pitää karvattomia friikkeinä... =)

Tiedän kyllä muutaman tutun jotka JOUTUVAT juuri tuon hiiva ongelman takia ajelemaan karvansa...

Vierailija
18/26 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtävät varmasti että ihmisiä on erilaisia, äidillä ei oo karvoja mutta mummolla on, papalla on isompi maha kuin isillä jne. eikä siinä ole mitään kummallista.

Vierailija
19/26 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin kasvattaa lapseni ajattelemaan, että ovat oikein kauniita ja viehättäviä sellaisenaan. Kohta kasvavat karvat tyttärellenikin...minkä mallin tuo äidin karvattomuudella " mielistely" oikein antaa??? Jos kerran karvat kasvaa luonnostaan niin miksi ne eivät saisi myös olla sellaisenaan...en tajua.

Voi meidän tyttäriämme ja poikiamme tässä ulkonäkö- ja seksipainotteisessa maailmassa...

Vierailija
20/26 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse haluaisin kasvattaa lapseni ajattelemaan, että ovat oikein kauniita ja viehättäviä sellaisenaan. Kohta kasvavat karvat tyttärellenikin...minkä mallin tuo äidin karvattomuudella " mielistely" oikein antaa??? Jos kerran karvat kasvaa luonnostaan niin miksi ne eivät saisi myös olla sellaisenaan...en tajua.

Voi meidän tyttäriämme ja poikiamme tässä ulkonäkö- ja seksipainotteisessa maailmassa...