Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aioin mennä joogaan selkävaivojen takia, mutta sehän on ihan uskomatonta paskaa!

Vierailija
18.06.2008 |

Hyvät venytykset ilman hörhöilyä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tieto, mitä olen tässä netistä löytänyt, on todella outoa ja h-ö-r-h-ö-ä. Siis mikä helvetin Äiti Kundalini minun oikein pitäisi itsestäni löytää?? Eikö sinne saakaan mennä vain jumppaamaan selkää??

Vierailija
2/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä parasta, selkävaivat katoaa silti, vaikket uskoisi siihen hömppään!

Toisin se on tuon taivaan heebon kanssa;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.3

Vierailija
4/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin käymään siellä just selkävaivojen ja jäykkyyden takia, mut mitä kauemmin siellä käy ja liikkeet helpottuu, sitä enemmän se muuttuu meditatiiviseksi ja alat löytää yhteyttä itseesi.

Ei kai siitä haittaakaan sulle oo, jos niin käy?!?

Ja mikä parasta, selkävaivat katoaa silti, vaikket uskoisi siihen hömppään!

Toisin se on tuon taivaan heebon kanssa;)

Vierailija
5/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisiakin ryhmiä löytyy jotka jättävät sen hörhöilyn pois... Itse kävin toissatalvena ja auttoi kyllä selkävaivoihini tehokkaasti. Pieniä liikkeitä, mutta uskomattoman tehokkaita.

Vierailija
6/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pilates-harrastaja

Vierailija
7/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä ei vie tämä tuttu Jumala, niin ei taatusti mikään Äiti Kundalinikaan. Huh huh.

ap

Vierailija
8/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis uskossa oleva kristitty ja koen joogan hindulaisuuteen liittyväksi. Nuorena (ennen uskoon tuloa) kävin muutaman kerran joogassa enkä muuttunut hinduksi (heh), mutta enää en mene.

On olemassa paljon sellaisiakin voimistelu/venyttelyohjelmia, joihin ei liity mitään henkistä hörhöilyä.

Vierailija
9/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä ei vie tämä tuttu Jumala, niin ei taatusti mikään Äiti Kundalinikaan. Huh huh.

ap

Vierailija
10/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden asanoiden eli liikkeiden tarkotus on sekä lisätä liikkuvuutta että puhdistaa sisäisesti.

Siksi siihen liittyy myös meditointi, sillä jooga uskoo ihmiseen ja ihmisen voimaan puhdistua myös henkisesti. Ja sehän nyt tekee meille kaikille hyvää.

Vierailija
11/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sahaja Yoga -meditaatiossa kundalini herää uinuvasta tilastaan ja nousee ristiluusta selkärankaa pitkin päälaelle. Kundalinin nousu ilmenee ajatusten hiljentymisenä ja sisäisenä rauhana ja voi tuntua myös viileänä tuulena päälaella ja käsissä. Sahaja Yogan tekniikka on juuri siinä mielessä mullistava, että jo ensimmäisessä meditaatioharjoituksessa ihminen saa yleensä kokea tämän ns. itseoivalluksen.

Noustessaan kundalini ottaa käyttöön ns. hienorakenteessamme olevan keskikanavan, joka on nykyhetken ja läsnäolon tila meissä. Ennen itseoivalluksen vakiintumista ihminen heilahtelee oikean ja vasemman, järjen ja tunteen kanavien välillä - yliaktiivisuudesta saamattomuuteen, stressistä masennukseen. Meditaation tuoman hiljaisuuden aikana kundalini tasapainottaa ihmistä sekä fyysisellä, psyykkisellä, että henkisellä tasolla."

Vierailija
12/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se puhtaus näkyy käytännössä?

Vierailija
13/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon, onks psykiatrillakin käynti syntiä?? Onko terapeutti "muu jumala"

Miks teidän mielestä on hömppää tutustua itseen ja puhdistaa kehoa ja mieltä??

Tuskin kukaan on niin tasapainossa itsensä ja kehonsa kanssa, ettei tarvis vähän siivousta...

Se on kuitenkin vaan kehon ja mielen liikuntaa eikä mikään uskonriitti...

Vierailija
14/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokoeilin ashtanga-joogaa monen monta vuotta sitten ja ongelma oli, etten saanu mieltä hiljennettyä täysin, kun olisi pitänyt olla ajttelematta mitään, mulla rallatti joululaulut päässä. Olen kyllä kiinnostunut joogasta, mutta miten se tila saavutetaan ettei ajattele mitään?!!

Vierailija
15/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mun ystäväni antaa normaalia tietoaa joogan fyysisistä hyvistä puolista ja ohjaa mm äitiysjoogaa kansalaisopistoissa. kato vaikka suoman joogaopisto ja sieltä ohjaajat, ja tiedot.

Vierailija
16/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on palanen jumaluutta ihmisessä.

Uskonnollistahan tuo on ihan selvästi!

Vierailija
17/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näkyy käytännössä stressin vähenemisenä, unen laadussa, mielentilassa, positiivisuutena, mielen tasapainoisuutena jne.

Miten tollasta voi ees kysyä???

Joillekin se juoksulenkki on mielen puhdistamista. Ainahan riidan jälkeen mennään "ulos tuulettumaan", eikös se juuri ole sitä itseään?

IHMINEN ON PSYKOFYYSINEN KOKONAISUUS- ei ole kehoa ilman mieltä ja vice versa...

Vierailija
18/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jonkun sisäisen jumaluuden löytäminen!

On ihan turha väittää, että jooga on vain psykofyysistä. Se on psykofyysisUSKONNOLLISTA.

Vierailija
19/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun joogaopettaja neuvoo aina keskittymään hengityksen seuraamiseen, siis nenästä sisään ja ulos virtaavaan ilmavirtaan, niin johan pysyy ajatukset poissa joululauluista sun muista;) Oikeesti, alkuun ihan hyvä tapa harjoitella ei-minkään-ajattelemista, ajan kanssa siihenkin oppii ilman apuja.

Vierailija
20/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi kovasti keskittyy siihen hetkeen ja tuntemuksiin omassa kehossa, niin mieli tyhjenee. Sitä ei voi pakottaa vaan tulee harjoittelun kautta.

Mulla aluks auttoi hiljainen meditointi musiikki taustalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme