Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

häistä

Vierailija
08.01.2006 |

Suunnitelmissa olisi mennä naimisiin heinäkuussa 2007. Syyskuussa kysyimme missä vaiheessa kirkko kannattaa varata ja seurakunnalta tuli suositus, että n. 1vuosi aikaisemmin ja myöhemminkin saa aikoja melkein 100% varmuudella. Mitä kannattaisi alkaa pikkuhiljaa tekemään? Mistä aloittaa tuon kirkon varaamisen ja juhlapaikan valitsemisen lisäksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaisi miettiä budjettia..

Näin ainakin minä tekisin, en ole naimisissa joten kokemusta en aiheesta en omaa.

Vierailija
2/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vain hassulta miettiä asiaa jo nyt kun siihen on aikaa kuitenkin vielä melko kauan, mutta pakkohan se on ajoissa suunnitella, ettei paniikki iske päälle silloin. Vieraslistakin tulee varmaan muuttumaan vielä monta kertaa, mutta saapahan ehkä noin lukumäärän laskettua. Nyt rupesi jo jänskättään. Hah.

ap

http://www.sinellikauppa.net/mallitjaideat/mallitjaideat.htm

mitäs tykkäätte noista korttimalleista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se, ostatko vai vuokraatko puvun, vai teetkö itse kannattaa miettiä hyvissä ajoin.

Vierailija
4/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Sinooperien sun muiden valmiit mallit on aina vähän.. jotenkin.. kökköjä :P.

Vierailija
5/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo kortit oli melko levottomia kaikki. Eiköhän löydy kivempiakin. Hääpuvusta ei ainakaan valkoista tule, se on varma. Vuokraan sen sekin on varma eli tuskin on hirveä kiire sitä katsomaan?

ap

Vierailija
6/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään,

ei tuossa ajassa ehdi oikeita häitä järjestämään. Menkää maistraattiin.

Vierailija
7/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleuummin liian aikaisin kuin liian myöhään! Heinäkuu on suiosituinta naimisiinmenoaikaa, joten halutuimmat ajat voi olla kysyttyjä melko aikaisinkin. Itse varasin kirkon 1v.2kk ennen häitä ja halutulle päivälle ei ollut enää tilaa! (tai olis ollut joku klo 17 aika mut se ei meille sopinut) Eli mitä aikaisemmin olet asian suhteen liikkeellä, sitä paremmin pääset valitsemaan mieleisen ajankohdan. Me esim. varattiin kirkko/vihkimusaika kahdesta eri kirkosta/paikkakunnalta kun ei silloin vielä osattu päättää missä häät järjestetään. Sitten vaan peruttiin toinen.

Vierailija
8/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin kyllä ehtiä!! yli 1,5vuotta aikaa...

Kädentaitoja mulla ei oikeasti ole paljon mitään ja nuokin mitä linkitin oli malleja mitä pitäisi itse tehdä.

ap

Vierailija
9/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako olisi hyvä varata se aika kirkkoon??? Joku kello 14-15?

ap

Vierailija
10/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä paras aika. Jää aamulla aikaa kampaajalle, meikkiin yms. mutta myös aikaa hääjuhlaan kirkon jälkeen. Esim. syöminen vie yllättävän paljon aikaa jos ihmisiä on vaikkapa sata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi