Lue keskustelun säännöt.
Minä äänestän ainakin TIMO SOINIa!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin joku jota oikeasti äänestää...!!
7.1.2006
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänVierailija kirjoitti:
Kerrankin joku jota oikeasti äänestää...!!
7.1.2006
Timolla hyvät ajatukset. Suuri osa suomalaisista hiljaa puristaa taskussa kättä nyrkkiin, että voikun uskaltais äänestää Timoa, mutta kun ei uskalla. Tosin EIHÄN pressalla ole edes valtaa. Korjataan tilanne eduskuntavaaleissa ja vaihdetaan kaikki pois arkadianmäeltä. Vähän niinkuin Ukrainassa ja muutenkin entisissä " Itävaltioissa" . Saattas tehdä hyvää suomellekin,mutta eipä taida onnistua näinä sosdem,kepu,kok-päivinä. kaveria ei jätetä.