Muita kaksoset-skorpioni -pareja? Miten menee ;)
Kommentit (4)
Ihan kauhee yhdistelmä!
Oon seukannu kahen skorpionin kanssa ja nyt olen onneksi läksyni oppinut.
Mä en kestänyt sitä synkkyyttä, huonoa itsetuntoa, vanhojen kaivelua, pitkävihaisuutta, martyrismia ja ennen kaikkea KATKERUUTTA!
Ja en myöskään sitä tajutonta seksuaalisuutta, että halatessakin piti pippelin pongahtaa väliin! Se oli niin rasittavaa...
Onneksi meitä- ja heitäkin on niin erilaisia...
Minä olen kaksonen ja mies skorpioni. On sellainen tulistuva peruspositiivinen jääräpää. Minä taas tyypillinen kaksonen, ailahteleva, iloinen ja sosiaalinen. Positiivinen elämänasenne yhdistää meitä. Olemme molemmat ulospäinsuuntautuneita ja spontaaneja.
lmeidän merkkimme eivät kuitenkaan astrologien mukaan sovi kovin hyvin yhteen, vai mitä? Ainakin toistaiseksi sujuu mukavasti. Miten siellä?
Ei vaan enää jaksais tätä yhteiselämää, mutta toisaalta erostakin tulis niin kauhea helvetti, etten tiedä jaksaisinko sitäkään... Pitää vaan vissiin saada tää homma jotenkin kuntoon.
Ihan kauhee yhdistelmä!
Oon seukannu kahen skorpionin kanssa ja nyt olen onneksi läksyni oppinut.
Mä en kestänyt sitä synkkyyttä, huonoa itsetuntoa, vanhojen kaivelua, pitkävihaisuutta, martyrismia ja ennen kaikkea KATKERUUTTA!
Ja en myöskään sitä tajutonta seksuaalisuutta, että halatessakin piti pippelin pongahtaa väliin! Se oli niin rasittavaa...
Onneksi meitä- ja heitäkin on niin erilaisia...
Meillä on suorastaan telepatiaa keskenämme ja tunteita riittää :)
Tiedän toisenkin skorppari-kaksoset parin. Tosin erosivat 20v yhteistaipaleen jälkeen viime talvena :( Mutta hyvin meni siihen saakka. Suhde kaatui lopulta lapsettomuuteen ja sen seurauksiin...