Minä en voi KÄSITTÄÄ miten RAHALLA lyödään toista parisuhteessa!!!!!
Kun mieheni kävi töissä ja minä opiskelin, niin hän maksoi mukisematta kaiken. Kun minä valmistuin ja aloin tienaamaan miestäni enemmän, niin mukisematta annan rahani yhteiseen käyttöön.
Ei helvetti sentään, ei ole kummallekkaan vaan tullut MIELEENKÄÄN urputtaa toiselle siitä että kumpi maksaa ja kuinka paljon. Yhteisessä perheessä sitä eletään.
Kommentit (6)
Minä olen se joka tuo leivän tähän taloon, niiin! Miksi sitä pitää korostaa?
Sitten meillä on kolmas tili, johon kumpikin pistää liksastaan tietyn osuuden joka on suhteutettu tuloihin.
Se kolmas tili on siis yhteinen, josta maksetaan laina, ruokaa, yhteiset laskut ym. Yleensä sinne jää ylimääräistäkin :)
Liksasta jäljelle jäävällä osuudella kumpikin saa tehdä mitä lystää.
Meillä tämä on toiminut loistavasti ja mukinoitta :)
Itse olen jopa kannustanut miestäni, että jos hän haluaa opiskella, niin antaa palaa vaan, kerta minä olen työelämässä.
Itse olen jopa kannustanut miestäni, että jos hän haluaa opiskella, niin antaa palaa vaan, kerta minä olen työelämässä.
Mies saa enemmän rahaa, itse olen äitislomalla. Hoitovapaan jälkeen olen miettinyt töihin menemistä opiskelun sijaan, mutta mies yrittää kannustaa minua jäämään kotiin lapsen kanssa (ja haluaisi toisen lapsen myös), koska hän on töissä.
ja mullakin on vaikeuksia käsittää miten toista voidaan alistaa sillä perusteella, että mikä tilinauhassa lukee.