Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa lahtee luistelemaan, pulkkamakeen tai muihin ulkopuuhiin. Inhoan lunta, kylmyytta, markaa. Vaatteita aina liikaa tai liian vahan. Yhta

Vierailija
07.01.2006 |

valittamista. Oikein ihmettelen vanhempia, jotka jaksavat seistä tai luistella jäällä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa pulkkamäessä ja kyllä sitä aikuisiltakin naurua lähti

Vierailija
22/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kokopäivän täytyy olla neljän seinän sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa laskea pulkkamäkeä ja rakentaa lumiukkoja, tehdä lumienkeleitä, käydä hiihtämässä ja luistelemassa lasten kanssa. Kesää ja kuumaa inhoan, mutta onneksi mies tykkää, niin kuopus pääsee uimaankin. Tämä lasten kanssa touhuaminen ei taida ikäkysymys olla. Me olemme 45-vuotiaita ja touhuamme varmasti ulkona enemmän taaperon kanssa kuin moni nuorempi.

Vierailija
24/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se vain on mennä ja lähteä, lapset rakastavat luistelua. pulkkailua, lumessa ja lumella leikkimistä. Enkä kyllä jaksaisi kuunnella sitä tappelua mitä tulee väistämättä, kun ollaan vain sisällä. Toisaalta, tulee itsellekin ihan pöljä olo jos ei edes käväise ulkona. Olen vain 100 % kesäihminen, talvi on ihan kamalaa aikaa.

Vierailija
25/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olkoot ulkona, minä istun sisällä. Ja olen jo yli kolmekymppinen, kun joku ikää kysyi.

Vierailija
26/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans yks sisälläkyhjöttäjä. En oo koskaan innostunut talviliikunnasta. Vaatteilla saa kyllä ihmeitä aikaan, mutta jos joku kohta falskaa (tulee vaikka otettua väärät hanskat, pelkkä lämpötilahan ei aina kerro kylmyyttä, vaan tuuli ja kosteuskin vaikuttaa), niin siinä saa ittensä jäädytettyä totaalisesti, niin että koko loppupäivä kuluu kokovartalohorkassa.

Vierailija
27/33 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten laskin mäkeä niin paljon, että vatsalihakset on vieläkin kipeät :)

Vierailija
28/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annas olla kun tulee kevät. Hyi hitto, mitä loskaa ja kuraa ja nurmikot käryää viime syksynä levitetylle kanankakalle jne. Valo on niin kova, että silmiä kirveltää. Maalis- ja huhtikuun ajaksi voisi mut tainnuttaa ja herättää taas toukokuussa, kun pihalla voi taas olla.

Vierailija
29/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA lasten takia olen pakottanut itseni ulkoilemaan päivittäin,luistelua,pulkkailua ym.sitä tämä äitiys on myös,pitää laittaa lasten tarpeet etusijalle!!ja ikää mulla 24v.joku kuitenkin kohta taas laittaa,että nuoret äidit ei jaksa ulkoilla;0)

Vierailija
30/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli kyllä hankalaa, mutta se kannatti!

Vierailija
31/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kiinni pukeutumisesta. Jos en vie taaperoani ulos, on sisällä piru irti. Energiaa on hyvä purkaa ulkona. Ja äidinkin tunkkainen olo häviää.

Naapurissamme asuu nelilapsinen perhe, joka ei ulkoile ikinä. Viimeisen puolen vuoden aikana olen nähnyt muksut pihalla ehkä kerran. Minusta se on outoa.

Vierailija
32/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos mä saan nokkani ulos kerran viikonlopussa.

(Ei isompaa perhettä vielä, joten ei tarvi sääliä lapsia.)

Vierailija
33/33 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotias poika vielä suostuu vähäksi aikaa mutta varsinkin 3,5-vuotias tyttömme ei viihdy ulkona yhtään.

Kesällä ja syksyllä kyllä muttei talvella tai keväällä. Ainoa mistä hän pitää on keinuminen ja hiekkakakkujen leipominen:-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan