Sori. Pakko jupista täällä. Anoppiasiaa.
Tossa yhteen ketjuun jo kommentoinkin kun appivanhemmat " asuisivat" meillä nykyään. Jäivät siis eläkkeelle.
Eilen anoppi ilmoitti että tulisivat täksi illaksi meille. Sanoin, että mieheni on töissä ja tulee vasta seitsemän aikaan. Ja sanoin että minä olen aivan loppu, unettomuutta, työstressiä, läheisen kuolema etc. Ja olin tosi väsynyt puhelimessa. Hän ei reagoinut mihinkään. Ilmoitti vain että tulevat kuudelta.
Viime viikolla pääsimme heistä eroon kun sanoimme että on pakko vielä siivota, että lähtisivät ajoissa. Nyt anoppi varmisti, että " ei kai sinun sitten tarvitse taas siivota" ?! Sanoin että ei, kun EN JAKSA. Ja vinkui että kai meillä sitten kuusi on vielä paikoillaan.
Jotenkin en saanut suoraan sanottua että eivät saa tulla, kun olin niin ihmeissäni ettei itse ymmärtänyt. Puhelun loputtua päätin etteivät meidän elämään sekaannu, ja pyysin miestäni ilmoittamaan etteivät tule. No mies soitti äidilleen tänään. Eivät tule. Mutta tulevat huomisillaksi tänne läsöttämään yöhön asti!
Taivas että se anoppi on röyhkeä.
Kommentit (2)
Vierailija:
Makoilet vaan sohvalla, kun kerta olet väsynyt ja anoppi saa kokkailla ja leikkiä lasten kanssa.
Makoilet vaan sohvalla, kun kerta olet väsynyt ja anoppi saa kokkailla ja leikkiä lasten kanssa.