Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sinä siihen liityt?

Vierailija
2/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sä olet luultavasti tyhmä ja itsekeskeinen bimbo, jos todellakin tänne tulet itseäsi mainostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 22vee mies

Vierailija
4/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalan pituus on sama kuin kyynärpäästä ranteeseen, eli jos on 37 tuumaa niin jalka on kokoa 37 jne. eli kuulostaa hieman oudolle, ei nuo kädet nyt niin lyhyille näyttäneet?

itse olen 170 pitkä ja kengänkoko on 38-39, mahtaa saara-paran jalat olla aika rumat jos on pakotettu liian pieniin kenkiin?

suomessa näkee usein liian pieniä kenkiä, näyttää pitkällä naisella kauhealle ruumiiseen nähden pienet jalat ja sitten ne jalat on kauheat koppurat, hyi!

ei sillä että mitenkään olisin kehittänyt pakkomiellettä jalkoihin tai mitään.....

Vierailija
5/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jalan pituus on sama kuin kyynärpäästä ranteeseen,

Vierailija
6/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kääpiöillä eikä läskeillä. -6-

Vierailija
7/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mix pitäis vituttaa?

Vierailija
8/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sun älyparkaa!

Vierailija
9/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika surullinen siitä, että nykyajan naiset on nii kauheita, tai siis lähinnä meikkaus- tukka- ja pukemistyyli on niin hirveitä, ei langanlaihuuskaan juuri auta asiaa.

tällekin saaralla 5kg LIHASTA tekisi ihmeitä.

Vierailija
10/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kuvasi yleensä ihmiset " vittuuntumaan" ? Onpa kurjaa! Oletko ajatellut, että hymy voisi tilanteen korjata?

Vierailija
11/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paremman näköinen kuin sinä. Kroppa on muodokkaampi ja kasvotkin ovat kauniimmat. Lyödään vaikka miljoonasta vetoa! ;-)

Vierailija
12/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minustakin tullut malli, mutta en viitsinyt ruveta siihen pinnalliseen touhuun

Vierailija
13/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin kysyä, onko sinulla YSTÄVIÄ ja oletko ONNELLINEN.

Kun kerta sivuilla on strategisia mittoja niin minne jäi kohta ÄO?

Enkä kyllä menis kehumaan noita sinun pulkannaruja. Mahdatko jaksaa kantaa muutakuin käsilaukkuasi?

Kyllä se niin on et taviksena paras.

Sitä paitsi jos ulkonäkö on ainoa asia jota sinulla on, niin muistappa että kauneus on katoavaista..haluaisin nähdä sinun kysyvän samaa linkkien kera sitten 60 vuoden päästä.

Nähdään sitten.

Vierailija
14/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa olla kade laihuudesta, vaikka olenkin mallimittapuun mukaan armoton läski (172cm 70kg.) Olen kumminkin ihan tyytyväinen ulkonäkööni (toki vatsassa voisi olla löllöä vähemmän ;) ja muutenkin elämääni. Mun mielestäni ei laihuus takaa yhtään mitään onnea elämään sen enempää, ei edes kauniin ulkokuoren takia. Musta sisäinen hyväolo lähtee kyllä kaikesta muusta, kun ulkoisista asioista. Joten, ei. Ei vituta :D

Vierailija
15/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vituta ;D sua varmaan kun et oo " mallinmitoissa" eikös siihen mallikouluunkin pidä olla VÄHINTÄÄN 172cm että ei susta ole tulossa mitään maailman mallia mutta ihan hyvä oot tuppukylän malliks

Vierailija
16/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniimmat silmät kuin sinulla, PALJON kauniimmat kasvot kuin sinulla, taatusti kauniimpi takamus, enemmän lihasta ja muotoja kuin sinulla

Kauniimmat hiukset kuin sinulla..

Miksi siis vituttaisi????

Äkkiä kun mietin niin kaikki kaverinikin on kauniimpia kuin sinä, yhdelläkään ei ole tuollaista pömppismahaa (huom, olemme kaikki synnyttäneet lapsia)

HUHHUH, kyllä täytyy itsetunto olla korkeella, ei voi muuta sanoa...

Vituttaako sinua että olen kauniimpi kuin sinä?

Kaikki alla olevat tytötkin ovat kauniimpia kuin sinä, ihmettelen siis että miten kehtaat edes tulla mainostamaan kuviasi tänne

Vierailija
17/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso pömpöttävää mahaas tuossa yhdessä kuvassa. Olisit laittanut sen kuvan näytille...

Vierailija
18/18 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176cm, ottaako päähän

Voi vittu näitä teinejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan