Parisuhteessa elävät: ketä himoitsette?
Fantasiatasolla kai melkein jokainen pettää kumppaniaan.
Itse olen havainnut, että saatan ajatella naidessa ja runkatessa naisia, jotka tunnen kohtuu hyvin. Jotenkin niitä on paljon sytyttävämpi ajatella, kuin esim. julkkiksia tai ihmisiä, jotka tunnen vain ulkonäöltä. Olen nainut mielessäni mm. monia naapureitani, opiskelukavereitani jne.
Fantasiointi on kivaa, mutta kyllä se myös hävettää hiukan.
Etenkin, jos haaveilee esim. parinvaihdosta jne.
Jussi
Kommentit (7)
Minä olen eri suunnista tulevan kiihotuksen ainoa kohde.
Antaa aina ja osaa kaikki tarvittavat temput. En muualta parempaa voisi saada.
M42
Nykyisin himoitsen kyllä omaa kumppaniani, aviomiestäni, ja se tuntuu hyvältä!
Nainen 37v.
Mukava nyt kotona puolivuotiaan kanssa - aina niin iloinen ja puhelias kun nähdään.
Kaipaan sen vehkeitä ja tapaa tyydyttää nainen. (parempi kuin mieheni vaikkei sitä tiesti sais vertailla :)
Kaverin vaimoa, oli yläasteellakin jo tosi pantava paketti, muutaman kerran suudeltu kännissä ja kerran jopa sängyllä päässyt puristelemaan tissejä ja hieromaan pillua vaatteiden päältä.
Pari vuotta sitten sanoi että voisi kanssani kostaa mihensä pettämisen mutta en tajunnut silloinkaan.
Tuolloin jos olisin päässyt häntä käskyttämään yöksi, voisi olla että tapailisimme vieläkin salaa.
Tämä blondi on kännissä todella kiimainen ja varmasti saatuaan isoa munaani haluaisi sitä uudestaankin
Jotenkin tuntuis vaikeelta ja kornilta ajatella jotain tuttuja tai julkkiksia. En osais. Mut ehkäpä yritän vielä. Voisin alottaa vaikka Peter Franzenista............