Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PUOLUKAT PERJANTAINA

07.01.2006 |

Hih, mä olin eka ;-) Taas töissä... toivottavasti joku muukin täällä piipahtaa viikonlopun aikana...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mä siivosin saunan ennen joulua)

Mua vit... ja muutenkin vaan itkettää. Vaikkei nyt mitään erityistä syytä olekaan.

Ja mulla on sellainen fiilis, ettei musta ole äidiksikään. :(

Mun pitäis neuloo sitä kummipojan haalaria. Eilen neuloin niin, että lopulta päätä särki ja sitten saikin mennä särkylääkkeen kera nukkumaan. :(

--> tulos mulla on kaksi melkein valmista haalarinlahjetta joista vain toinen on käyttökelpoinen. :(

Nyt sitten katselen kolmoselta Uunoa ja syön sipsejä ja dippiä ja kokista napaan ja L I H O N ! Vaikka hyvä tarkoitus oli hieman kaventua. :/

Ja ne hiivatin hääkutsutkaan eivät suostu muotoumaan. :(

MEIKKIG: En meikkaa päivittäin ja voin lähteä ihmisten ilmoillekin ilman meikkiä. En meikkaa pikaiselle ruokakaupparetkelle. (Kait musta tulee sellain homsuinen meikkaamaton tukkakampaamatta kotiäiti)

Tosin mä olen luonnostani niin väritön, että meikkaaminen toki kyllä piristää ulkonäköä.

LASER: Siskoni ja hänen miehensä ovat käyneet operaatiossa. Ovat olleet tyytyväisiä. Pääsivät eroon silmälaseista jotka olivat hankalat navettahommissa.

HANNELE: Mikä oli Smartin hinta Villiinasssa?

Lauantai-illan jatkoa!

merineito

Vierailija
22/27 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olla vihdoin viikon reissun jälkeen taas kotona!!! Olin uutta vuotta viettämässä siskon luona ja reissu sitten venähti vähän suunniteltua pitemmäksi. yritin lueskella noita teidän vanhempia pinoja, mutta ootte ollu niin hirveen ahkeria, että keskittyminen herpaantu kyllä moneen otteeseen. Joten korjatkaa, jos oon ymmärtäny ihan väärin...

Hannele: Kertoisitko vähän lisää niistä ennustajista, joista mainitsit? Ois varmaan ihan mielenkiintoista kuulla, mitä sanottavaa niillä on, piti ne ennustukset paikkansa tai ei. Ootko ite laittanu niille postia? Maksaako jotain?

Galtsu: Siitä polttamisesta sen verran, että poltin varmaan viitisen vuotta ennenkun lopetin. Lopetin oikeestaan sen takia, että poikaystävällä oli sillon tosi vaikee allergiakevät ja tupakansavu ja oikeestaan jo pelkkä hajukin pahensi hengitysvaikeuksia entisestään. Muutaman viikon jouduin tavallaan pakosti olemaan polttamatta enkä sit enää viittiny uudelleen alottaa uudelleen. Siitä lähin ollaan oltu molemmat niitä " perjantaita" lukuunottamatta savuttomia. Joten kyllä se lopettaminen onnistuu , kun löytyy riittävän hyvä syy. Jos ei oma terveys riitä, niin mie en ainakaan viiti alkaa toisen terveyttä vaarantamaan...

Ja sit kysyi sitä lasten lukumäärää... Ite haluisin kolme lasta, mutta mies on ilmottanu, että kaks on ihan ehdoton maksimi, joten saa nähdä kuinka käy...

Merineito: Jaksamista sulle! Varmasti siusta tulee tosi hyvä äiti. Kukapa voisi siun lapselle voisi olla siuta parempi äiti? =) Hirveen raskasta varmaan, jos ei oikein itsekkään tiedä, miksi on paha olla, mutta varmasti se siitä helpottaa.

Laura: Mie oon siun kanssa samaa mieltä, että tauko kannattaa ottaa, jos siltä tuntuu, mutta toisaalta siinä voi käydä silleenkin, että yksin ollessa saa omassa pienessä päässään saa pienetkin asiat paisuteltua ihan järettömiin mittasuhteisiin. Miun miehellä on ainakin hirveen hyvä mielikuvitus... =) Voimia sulle kriisin keskelle! Toivottavasti löydätte yhdessä oikean ratkaisun.

Meilläkin tässä ollu ihan hirveä kriisi, onneksi ollaan jo voiton puolella, mutta tiedän hyvin miltä tuntuu pelätä, että menettää toisen...

Noh, täytyy kai alkaa asennoitua töihin lähtöön... Yövuoro... Potilasvalvonta... EIH! Ja menin vielä lupaamaan, että pidän herkuttoman tammikuun. Mitä hittoa miun päässä on liikkunu?!?

Sonnai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä tuleeko tästä suhteesta enää yhtään mitään... Tuntuu ettei mies ole valmis tekemään yhtään mitään asioiden eteen, kuten ei ennenkään vaikka koko ajan jauhaa että haluaa mun kanssa olla. No ei kai sit niin hirveesti... Se edelleen yrittää pistää mut tekemään mitä se haluaa, koko ajan kaiken pitäisi mennä sen ehdoilla. Vitut siitä jos mulla on paha olo, hän ei ole valmis keskustelemaan, sitten vasta puhutaan kun hänelle sopii, hän kertoo mitä on luvannut sitten kun hän haluaa. Anteeksi kiroilu, mutta oon vähän kiukkuinen. Kun sanoin kuinka paljon se chattihomma mua satutti, se vaan sanoo et ei se nyt niin paha juttu ollut. Kai mä nyt saan päättää kuinka pahalta se musta tuntuu! Sen homma on sit tehdä asialle jotain jos kerran haluaa vielä jatkaa. JJ, nyt olis ihan oikee sauma avautua ja kertoa mitä mieltä oot mun ukosta ;-) Mun yhdellä hyvällä kaverilla oli tossa kuukausi sitten suurinpiirtein sama tilanne, hän päätti sitten lopulta lopettaa suhteen. Mä alan kohta kallistua samalle kannalle... ei tästä tuu mitään jos toi jätkä ei ajattele mua pätkääkään! Mä en kyllä tajua itseänikään enää... hittoako mä tässä roikun kun toinen ei tee mitään. Kai mä sitten vaan haluan uskoa että ihminen voi muuttua ja että se oikeesti kuitenkin on hyvä mies ja haluaa olla mun kanssa oikeista syistä (mä en nimittäin hetkeäkään epäile sitä että se haluaa olla mun kanssa, mutta välillä kyllä tuntuu siltä että se on aivan puhdasta mukavuudenhalua...)

Helvettiin koko ukko, ehkä mun olis parempi olla yksin...

Vierailija
24/27 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]MERINEITO: Noniin, näkeehän suakin :) Kadehdittavaa, et oot saanu miehen saunaa siivoaan *peukutus* Mutta inhottavaa jos sulla on nyt vähän alavireisyyttä ilmassa :( Hyvä äippä susta tulee, se on saletti! Eläkä huoli niistä halavatun lahkeista, teet sen toisen uudestaan ja se on sillä selvä. oot niin nopsakka kutomaan, että ei sulla kauaa mene :) Aattele, et mä en ees ala tekeen mitään nuin vaativaa, ku tiiän etten osaa!

SONNAI: Tervetuloa takaisin! Kiva kuulla sunkin kuulumiset välillä.

LAURA: Voi kurja kun tuntuu tuo sun suhde kariutuvan... :( Nuo suhdesotkut ei oo koskaan helppoja, vaikka ulkopuolisesta saattaa joskus niin tuntuakin. Sulla pitää nyt vaan ite kuulostella omia ajatuksia ja miettiä, että mitä sinä haluat suhteelta tulevaisuudessa. Niinkuin sanoit, niin turhaan siinä kituuttaa jos toinen ei tunnu välittävän. Kannattaa silti harkita tarkkaan, ettei tuu liian pikasia päätöksiä. Monesti sellanen luova taukokin jo riittää. jaksaa taas sitten toista katella hetken ;) Tsemppiä päätöksiis ja kerrohan taas kuulumisia :)

Joko se HANSU kotiutu sieltä pizzalta?

Vierailija
25/27 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJ: Onhan tässä luovaa taukoa nyt pidetty jo kuukausi... välillä on ollut sellainen olo että kyllä tää tästä taas, mutta nyt kun puhuin sen kanssa niin tuli taas sellainen fiilis että sitä ja sen käytöstä ei kyllä muuta yhtään mikään. Ja kun mä nyt yritän ajatella niin, että sen kanssa pitäis sitten haluta olla hautaan asti jos meinaa ylipäänsä olla, ei tässä enää teinejä olla kuitenkaan... Mut kerron kuinka tilanne etenee...

Vierailija
26/27 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Hannele: Oli juhlissa kakkua, suklaakakkua, oi voi minua, en sitten kuitenkaan malttanut olla ottamatta, sellainen herkkupeppu olen aina välillä, kumma kun ei vielä toistaiseksi ole ylipainoa sen takia¿ koputtaa puuta

JJ: kellä nyt sun täytyy kertoa sen sun uuden vuoden lupaus, epäreilua!!!! utelias höppänä

Antoiko muuten kukaan sulle sitä s-postiosoitetta??? jos ei niin tässä mun imhaur@utu.fi

eilen lähdettiin ihan muuten vaan yhtäkkiä illalla seitsemän jälkeen kun kaveri soitti,että se on juuri miehensä kanssa ajamassa turusta muuttokuorman kanssa vantaalle, että tullaanko käymään (siis tikkurilassa) juu, kyllähän me, eihän sinne aja ku tunti täältä. oli vähän hupsua, muutettiin sitten yöllä kaikki tavarat ja hihiteltiin käytävissä, taloa on ihan uusi 17kerrosta, ja aivan upea! kyllä naapurit varmaan tykkäs¿ ja pihistettiin lainaksi vielä toisesta kerroksesta jonkun oven edestä sellaiset postin kärryt, sujui muutto sukkelampaa. enpä ole ennen muuten muuttanut yöllä, no kuohuviinin voimalla jaksaa mitä vain¿. J

enää yksi lomapäivä :( ja sitten YKSIN turkuun, julma mies! No, tulee se perässä. sitten roikun täällä kaiket päivät...

Huomiseen,

Ilona[/color]

Vierailija
27/27 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJ: Juu, kyllähän mä olen täällä, välillä taustalla.

Aloitin sitten hihaa kun alkoi noi lahkeet risoo. :)

Juu, kyllähän se lahjekin aika pian tulee, varsinkin kun kavensin lahjetta ja reillusti joten valmistakin tulee nopeammin jahka pääseen kirjoneuleosuudesta ohi.

LAURA: Voimia kovasti!! Kuulostaa kyllä todella pahalta tuo sun miehesi toiminta! EI ole reilua,että suhde etenee vain toisen ehdoilla!

Oliskos SE keskustelu teillä edessä keskiviikkona?!? Voimia! Kyllä jos mies ei tuonkaan keskustelun jälkeen ota sinua lainkaan huomioon, suosittelisin kyllä vakavasti harkitsemaan suhteen lopettamista. :( Se ei koskaan olen mukava tai helppo päätös, mutta joskus oman itsensä kannalta kaikkein paras.

merineito