Hoitolapsen hakemisesta.
Huomenna kaikilla on kiire. Kuka menee kauppaa, kuka lähtee reissuun. Hoitolapseni vanhemmat ovat eronneet. Lapsi on jussin isällään. Äidillä on huomenna vapaapäivä mutta tuo lapsen hoitoon. Isä hakee hänet 18.00 mennessä. Ärsyttää ihan poskettomasti! Miksi se äiti ei vois hakea lapsen vaikka 16.30 ja antaa sitten isälleen?
Kommentit (6)
... että vanhemmat pitävät lapsia hoidossa nykyään kauppareissujensa ajan jne,,, Ja ymmärrän, mitä ap ajaa takaa
...mutta toisaalta totta on myös se, että normaali työpäivä ja hoitolapsen saanee olla normaalisti hoidossa, kuten muulloinkin....
Vaikkakin itse ajattelisin vähän hoitajaakin, jos itse olisin kotona. Hakisin lapsen PALJON aikaisemmin...
huomaavaisia! Hoitolapsen äidillä on vapaa ja voisi ihan omaa hyvyyttää hakea lapsen ennen kuutta. t. pph
ilmoittaisin tyynesti hoitolapsen äidille että lapsi on haettava 16.30 mennessä, sillä olen lähdössä juhannuksen viettoon ja koska sulla on vapaapäivä, se ei aiheuttane minkäännäköistä ongelmaa. Ap, sua viedään kuin vierasta sikaa, jos et ite pidä puoliasi!
Vanhemmat hoidattaa lapset toisilla.
että hoitajakin VOI sanoa etukäteen, että huomenna lapsi pitää hakea jo aikaisemmin, sillä minulla on tärkeä meno jota ei voi perua.