Kuka muu haaveilee toisesta miehestä päivittäin?
kenestä?
itse olen aina haaveillut/ajatellut lämmöllä ja kaipauksella entistä koulukaveriani johon olin niin rakastunut. Meillä oli yhden illan juttu ja kaikkea muuta pientä ja kaikki jäi mielestäni jotenkin kesken. Se on jäänyt niin ihon alle etten tiedä muuta keino päästä sen yli kun selvittää asiat, se taas tuntuu mahdottomalta!
Kommentit (7)
prinssistä, jonka tapasin 10 vuotta liian myöhään...
Siis olin jo naimisissa mieheni kanssa, jolle kaksi lasta ja päätin jatkaa elämääni...mutta tämä komea mies tuppaa ajatuksiini lähes päivittäin ja öisin uniini. Jos nään hänet oikeasti kadulla tai kaupassa, leijailen pilvissä monta viikkoa...
silti rakastan nykyistäkin miestä..elämä on niin ihmeellistä
ei iltaa eikä päivää, etten häntä miettisi.
Entäpä, jos hän olisikin ollut se oikea ja yksi ainut elämä valuu hukkaan.
Kun lapset ovat isoja...kukaties =)
aivan perseestä tämmönen.
se ei edes ole mitenkää erityisen komea tai mitään semmoista. rakastanpa vain.
Mies on entinen koulukaveri, kuopukseni kummi ja paras ystäväni. Sielunkumppanini, ihana mies. Ei ole toista tässä maailmassa.
Hän on sinkku, on sanonut minun olevan hänelle Se. Antaisi mitä tahansa, jos saisi perheen... Itse riudun suhteessani, jossa olen vain lasten vuoksi. Kuopuksen ollessa riittävän vanha saatan olla riittävän vahva erotakseni... ja pahin pelkoni on, että tämä ihana mies on siihen mennessä jo viety. Enkä mitenkään voi vaatia odottamaan.
Muistelen kuinka upeä hän oli ja mietin kaipaako hän minua ja millaista meillä olisi.
Todella kurjaa koska oikeasti haluan haluta olla vain mieheni kanssa!
johon rakastuin korviani myöten. Hän oli jumalaisen komea, hauska ja fiksu. Olisimme nyt luultavasti edelleen yhdessä, jos olisin päättänyt jäädä maahan. Mietin häntä edelleen usein ja sitä, että olenkohan luopunut unelmistani...