Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin san lähteä ravintolaan iltaa viettämään

Vierailija
06.01.2006 |

kun minulla on pieni vauva?

Eli siis minkä ikäisenä uskallan jättää hänet isälle " hoitoon" yöksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä te olette?

Vastatkaa pliiiis! Ois niin ihquu saada vastauksii!!!!

Vierailija
2/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lähden kun lopetan imettämisen noin kuukauden sisällä varmaan (vauva silloin n. 6 kk)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on ihan äidin omasta uskalluksesta ja halusta kiinni. Ja miten mies yleensäkin osallistuu vauvan hoitoon ja miten on pärjännyt jos on ollut lapsen kanssa kahdestaan. Entä imetätkö? Suostuuko vauvasi syömään pullosta? Itse olen sitä mieltä, että periaatteessa olisin voinut lähteä baariin hyvinkin nopeasti synnytyksen jälkeen (maitoa oli paljon pakkasessa pumpattuna, vauva on alusta asti hyväksynyt pullon ja mies on pärjännyt vauvan kanssa yhtä hyvin kuin minäkin) , mutta olen kuitenkin ollut menemättä , niinkauan kuin olen imettänyt lapsia. Mielestäni on hieman hankalaa loppujen lopuksi järjestää kaikki käytännön asiat, niin mielummin olen sitten menemättä. Mutta jos nyt olisi tullut jotkut tosi tärkeät pippalot, niin olisin periaatteessa voinut kyllä lähteä. Ja sitten kun en enää imettänyt , niin olen pystynyt ja uskaltanut käydä silloin tällöin sen kummempia tunnontuskia. Olen kuitenkin viimeisen kahden vuoden sisään saanut kaksi lasta, niin aika vähälle on viimeaikoina baari-illat jääneet... =)

Vierailija
4/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että lapsia vain tehdään ja vain ryyppääminen ja ravintolat on mielessä! Olisi vain parempi sitten jättää lapset tekemättä että niiden ei tarvitse kärsiä jupottelevista äideistä tai isistä.

Vierailija
5/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vuoden verran, kun lähdin mieheni kanssa huvittelemaan. Kaikki sujui ihan hienosti.

Kuopus oli 4,5 kk, kun tyttökaverini sai minut houkuteltua baanalle. Ilta oli ihan hirveä. Vauvaa oli kova ikävä ja itkien lähdin keskiyöllä kotiin. Itkin vielä katkerammin, kun iskä syötti tuttipullosta vauvalle yöllä maitoa ja mulla tissit oli räjähtäispisteessä. En ollut montaa kaljaa juonut, mutta en tosiaankaan uskaltanut imettää.

Kuopuksen ollessa reilun vuoden, ei enää ollut lapsia ylitsepääsemätön ikävä.