Mitä mieltä olette, voiko teidän mielestänne laittaa tekstarin, jos kyselee jotain asuntoa?
Etsitään uutta kämppää ja kyseltiinkin jo yhtä, mutta puhelimen toisessa päässä oli niin helvetin töykeä ukkeli, ettei huvittaisi toista kertaa saada samaa "kohtaloa". Tuo sama kämppä on vieläkin vapaana, vaikka ukko väitti sen jo menneen.
Mutta en laittaisi tuosta tiedustelua vaan kahdesta toisesta kämpästä. Onko teistä ok, jos laittaa tekstarin, missä kysyy, onko kämppä vielä vapaana?
Kommentit (7)
mutta ihan varmana et saa vastausta. Mä en ainakaan mihinkään tekstiviestiyhteydenottoihin vastaisi.
on saanut jo miljoona kyselyä puhelimitse. Vaikka tekstari olisikin töykeä, niin se ei haittaisi.
soita, jos jotain meinaat saada aikaan, tyhjän saa tekemättäkin, eikä kenenkään töykeyteen kuole
soita, jos jotain meinaat saada aikaan, tyhjän saa tekemättäkin, eikä kenenkään töykeyteen kuole
Mun muutenkin tosi vaikea soittaa vieraille ihmisille eikä tollanen yks töykee tyyppi auta asiaa.
ja meille tuli ihme puheluita huonosti suomea puhuvilta miehiltä. Tekstari on ihan ok jos esim. stadin kämpistä kyse. Varsinkin jos vaan viestissä kysyt jotain lyhyesti. Muuten kannattaa soittaa.
mutta ihan varmana et saa vastausta. Mä en ainakaan mihinkään tekstiviestiyhteydenottoihin vastaisi.