Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette, voiko teidän mielestänne laittaa tekstarin, jos kyselee jotain asuntoa?

Vierailija
18.06.2008 |

Etsitään uutta kämppää ja kyseltiinkin jo yhtä, mutta puhelimen toisessa päässä oli niin helvetin töykeä ukkeli, ettei huvittaisi toista kertaa saada samaa "kohtaloa". Tuo sama kämppä on vieläkin vapaana, vaikka ukko väitti sen jo menneen.

Mutta en laittaisi tuosta tiedustelua vaan kahdesta toisesta kämpästä. Onko teistä ok, jos laittaa tekstarin, missä kysyy, onko kämppä vielä vapaana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan varmana et saa vastausta. Mä en ainakaan mihinkään tekstiviestiyhteydenottoihin vastaisi.

Vierailija
2/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan varmana et saa vastausta. Mä en ainakaan mihinkään tekstiviestiyhteydenottoihin vastaisi.


on saanut jo miljoona kyselyä puhelimitse. Vaikka tekstari olisikin töykeä, niin se ei haittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita, jos jotain meinaat saada aikaan, tyhjän saa tekemättäkin, eikä kenenkään töykeyteen kuole

Vierailija
4/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita, jos jotain meinaat saada aikaan, tyhjän saa tekemättäkin, eikä kenenkään töykeyteen kuole

Vierailija
5/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ei-se-äskeinen-vastaaja

Vierailija
6/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muutenkin tosi vaikea soittaa vieraille ihmisille eikä tollanen yks töykee tyyppi auta asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meille tuli ihme puheluita huonosti suomea puhuvilta miehiltä. Tekstari on ihan ok jos esim. stadin kämpistä kyse. Varsinkin jos vaan viestissä kysyt jotain lyhyesti. Muuten kannattaa soittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän