Kellä palstan isoin kuppikoko?
Itsellä B, joten ei ole vaikea pistää paremmaksi
Kommentit (32)
että vienyt pankkiin yhteystiedot Bravissimoon, eli osote ja puhelinnumero ja sitten vaan summan kertonut ja he ovat laittaneet sähköisen shekin sinne, kun ei mulla luottokorttia ole. Punnan kurssin voit tarkistaa http://www.forex.fi
Väärän koon saa sitten vaihdettua kanssa, sen kus lähettää takaisin.
Sitten mitäs muuta...? Itse suosittelen, että otat halvan lennon Lontooseen ja käyt sovittamassa niitä liivejä paikan päällä. :D Varmimmin toimii kun varaat etuottiin ajan sähköpostilla. Ryanair lentää halvalla Londooseen ja yöpyminen maksaa n. 20¿/yö/naama hostellissa. Näin minä tein...
Mutta kun ei täällä perähikiällä myydä kokoja niin ei vaan myydä.
Maksu käy kaikkein kätevimmin luottokortilla. Liivit tulevat viikossa postissa kotiin. Jos ei sovi, ne voi palauttaa postissa ja saada tilalle sopivammat liivit. Ja mikä parasta, valikoimissa on todella kauniita liivejä, ei mitään mummo-liivejä. Myös imetysliivejä on saatavilla, muistaakseni aina L-kuppiin asti.
ja haluaisin olla 80c tai 80b.Nyt kun kaikki vaatteet ovat kapeita,tuntuu että saa tissien takia ostaa teltan..
näyttää aika tyhmältä mun suht tukevassa kropassa, tisseihin kun ei ole jostain kumman syystä vaikuttanut.
Nyt loppu mummoliiveissä hetkuilu!
Hoikka ja isot tissit? Ootko nätti? alatko seurustelee mun kanssa? =)
Itselläni 75D tai E, mutta esim. Janina F:n mallistosta ei löydy ainuttakaan päälleni mahtuvaa. Jossakin merkeissä kokoja on ties mihin kirjaimeen saakka, mutta ei ne silti mahdu päälle.
Ihanasti oon nyt palautunut 75 G:hen.
:) Ihan tyytyväinen olen, tosin kun imetin oli tissit B ja se oli kivaa se!
Terveisin H kuppinen