loma päivät???
otin viisiviikkoa lomaa ja hoksasin että minulla menee yksi päivä liikaa...minulla on loma päiviä 25, mutta otin 26. onko se niin että minä en saa mitään maksua tuosta viimisestä päivästä vai jäänkö minä velkaa jotenkin?
Kommentit (9)
meillä lasketaan 5pvä/ vko
tarviit siihen 5x6= 30 lomapäivää, sillä myös lauantait lasketaan lomapäiviksi!
.jos teen viiden viikon aikana 17 pv töitä eikö pidäkin hakea vain niiltä päiviltä ´lomaa???muut päivät on vapaa päiviä?.
Siellä sanotaan millainen työrytmi riittää lomanmääräytymiskuukaudeksi. Itse olin vielä joku aika sitten kunnalla töissä ja siellä riitti 16 työpäivää kuukaudessa, jotta sai siltä kuulta lomapäivät.
.teen yötöitä enimmäkseen siksi noin vähän töitä kuukaudessa 15 työpäivää.AP
elikkä loma päiviksi lasketaan vain työpäivät eikä vapaa päivätkin???auttakaa tietämätöntä. eli ilmoitan vain lomapäiviksi ne päivät jolloin on työpäivä:)
Kai teillä joku laskee palkat eikö? Se sama henkilö pitää varmaan myös kirjaa kertyneistä lomista. Ei sun itse tarvitse niistä olla niin hemmetin tarkasti perillä. Menet palkkakonttoriin ja kysyt paljonko sulle on kertynyt lomia ja sitten teet lomahakemuksen.
eli kysymys on mitä tapahtuu jos olen ottanut lomaa liikaa ettein mulla riitä lomapäivät ?saanko maksua siitä vai olenko jotenkin velkaa???
ei siihen mitään säädettyä ole. Mutta käsität kai että palkkaakaan ei sitten noilta päiviltä tipu ja seuraava palkka on sitten pienempi.
(eli huhtikuusta tähän päivään kertyneistä lomista). Ota yhteyttä henkilöstöpuolelle, palkkoihin tms.
tarviit siihen 5x6= 30 lomapäivää, sillä myös lauantait lasketaan lomapäiviksi!