Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en jaksa enää

Vierailija
06.01.2006 |

en,en,en,en,en...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla: alkkis mies hävisi sillä aikaa kun vein lapsen mummulle. Vastas ukko sentään puhelimeen, lupas tulla ennen kun lapsi tulee takasin. Näkis vaan!!!

Eikä siinä vielä kaikki! Jos ei löydy 1700 ¿ ennen keskiviikkoa niin tulevat kantamaan tavarat ulos asunnosta. Jippii!!! Hyvin menee...

Vierailija
2/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä lapsen vahteja vaikka MLL:n kautta ja jos ei teidän paikkakunnalla satu olee niiden toimintaa niin laita kaupan/koulun/ammattikoulun seinälle ilmoitus että haluat lapsenvahdin!

Ei ne sentään ovikelloa tule soittelemaan ;)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua kysytän hoitamaan lasta samana päivänä en kyllä suostu! Muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta (esim. lääkäriin meno toisen lapsen kanssa, voin ottaa silloin jopa tunnin varolla lapsen hoitoon...)

Vierailija
4/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummit ei muista edes olevansa kummeja, isovanhempia ja sisaruksia ei koskaan huvita katsoa, aina on joku syy.. kysyin sitten ihan miten paljon aikasemmin vain. Kaverit ei suostu. Mä oon ihan todella oikeasti aina noitten kanssa ja yksin.

Niin ja kiitos tarjouksesta, mutta en halua tuntemattomille jättää. Eikä nuo edes suostuis jäämään. Edes ostoskeskusten lapsiparkkiin eivät jää (siis niihin missä on hoitaja paikalla).

Oon ihan loppu kun mulla ei ole koskaan omaa aikaa.Turhaan valitan kun ei tää muutu tästä sillä. On vaan niin kauheen surullinen ja väsynyt olo. ap

Vierailija
5/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin onnistaa. rahat on vähissä. mll:n palvelut maksaa minusta paljon. jos niinkun haluaisi vähän pitempään olla kun 2-3 tuntia....

Vierailija
6/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Niin ja kiitos tarjouksesta, mutta en halua tuntemattomille jättää. Eikä nuo edes suostuis jäämään. Edes ostoskeskusten lapsiparkkiin eivät jää (siis niihin missä on hoitaja paikalla). "