Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullinen tila-auto

Vierailija
18.06.2008 |

Eli nyt on se tilanne, että viidettä odotellaan syntyväksi ja tila-auto olis pakollinen jotta kaikki mahtuisi kyyiin. Kokemuksia edullisista autoista kaivataan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kuusi henkinenkään perhe ole "normaaliin" viisipaikkaiseen henkilö/farmari -autoon mahtunut...

meille kolmas tulossa syksyllä, eikä taida olemassa olevaan autoon (perusfarkku) kaikkien istuimet mahtua...

Vierailija
2/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kuusi henkinenkään perhe ole "normaaliin" viisipaikkaiseen henkilö/farmari -autoon mahtunut...

meille kolmas tulossa syksyllä, eikä taida olemassa olevaan autoon (perusfarkku) kaikkien istuimet mahtua...

Meillä autoa käytän pelkästään minä, tila auto siis olisi tulossa pelkästään minun käyttöön että pääsen liikkumaan lasten kanssa yksin. Miehellä on työmatka käytössä + perheen matkakäytössä pikkubussi.

Tähän menessä olemme mahtuneet siis, minä ja neljä lasta ihan mainiosti farmariin. Rattaat ja koirakin vielä mahtuneet mukaan:) Kahdella lapsista on turvaistuimet, ja kolmella turvavyöistuimet.

Nyt tarvitsen tuon tila auton, koska paikat loppuu kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän aika monella merkillä on tila-autoja. Oletteko siis vanhaa vai ihan uutta etsimässä?

Vierailija
4/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t, 3

Muuten, itse olen tila-autoista katsellut Opelin, Mazdan ja Wolkkarin malleja.

Vierailija
5/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän kuluttava työmatka-auto? Yksinkö se sinne töihin ajelee pikkubussillaan?

Vierailija
6/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käytössä fordin farmari vuosimallia 2000. T:ap

Vierailija
7/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis yrittäjä, vuoroin ajaa taksikyytejä, vuoroin tekee hommia joissa tarvitsee kuljetukseen isomman auton, joten siksi hänellä käytössä tuo minibussi.

Tuota opelia olen käynyt kattomassa, ja mun mielestä tavaratilaa oli enemmän kun esim fordin tila-autossa, mutta tuota opelia ei löytyny käytettynä ainakaan tällähetkellä. Taitaa olla aika uus malli?? Mä kun en itse ymmärrä näistä autoista kamalasti. Uutena en pysty autoa ostamaan, joten käytettyä täytyy etsiskellä. Taitavat olla siltikin aika kovahintaisia kaikki:(

Vierailija
8/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sellainen

Vierailija
9/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vois teille riittää, jos koko perhe ei matkusta sillä mitään kesälomareissuja. Silloin pystyy toisen takapenkeistä kaatamaan tavaratilaksi, mihin mahtuu rattaat tms. Mikäli kaikki penkit (7) on käytössä, niin tavaratila jää olemattomaksi (parin kauppakassin verran).

Kannattaa käydä katsomassa Hyundain ja Kian tila-autot.

Vierailija
10/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen isolle autolle :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän