Hermo menee ku ukko ajattelee lauseesta alun ja sanoo ainoastaan lopun!
Soitti just. Vastasin haloo. Puhelimesta kuuluu: tää on tässä Kielotiellä. Minä: niin mikä? Ukko: Mehiläinen... Siinä vaiheessa laitoin luurin kii. Tätä tapahtuu päivittäin ja se saa mut raivostumaan!
Kommentit (8)
Siinä oliskin kunnon Ohukainen ja Paksukainen: yksi aloittaa lauseen, toinen lopettaa.
Sitten hän haukkuu huonoja hoksottimiani, kun en ymmärrä, että mistä hän puhuu. On kertonut ehkä eilen jotain ja seuraavan päivänä pitäisi tietää puolesta lauseesta, että liittyy eiliseen.
Minulla on imetysdementiaa, mutta ei kovin pahana nyt. En siis usko vian olevan itsessäni seuraavan kerran, kun mies alkaa haukkumaan!
Meillä ei ole tukiverkkoja. Mies ja minä hoidetaan hyvin sitoutuneesti lapsiamme. Ehkä mieheni on väsynyt, kun puhuu noin höpösti?
en muka tajua! Pitäis varmaan nauhottaa sen juttuja ja luultavasti kun kuuntelis ne, ei itekkään tietäis mistä puhuu :) Ap
Jos miehesi ei ole täysi idiootti, niin hänen pitäisi sinun tekemistäsi lisäkysymyksistä JOSSAIN VAIHEESSA ymmärtää, että hän puhuu sekavia.
Vaihtoehto: alat itsekin puhua samalla lailla ja sanot sitten miehellesi, että kuulostaako tutulta?
tosin mun siskossa samaa vikaa...onnessaan selittää juttua ja en tajua yhtään mistä on kyse, ennekuin pyydän selittämään alusta alkaen jutun uudestaan..
siis perinyt tämän tavan puhua omalta isältäni... en tosin niin pahan kuin se iskällä on ja mies jaksaa siitä minulle muistutella lähes jokapäivä
Huomautan vaan aina että en ole ajatustenlukija ja mies älyää kertoa myös sen osan mitä on miettiny vaan päässään.
Mies sanoo vaikka, "Arvaa mitä?" ja kun kysyn, että "Mitä?", niin homma tyssää siihen.