Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Limatulppako?

06.01.2006 |

Kyselin jo tuolla maalisten pinossa tästä, mutta kysäisempä nyt yleisestikin, jos joku osaisi sanoa. Viime yönä jomotti menkkamaisesti ja kun kävin vessassa, niin pönttöön tipahti jokin limainen klöntti. Ällöttävä keskustelunaihe.. :) Se ei näyttänyt valkovuodolta, joten mietin, että voisiko kyseessä olla sitten limatulppa. Minulla on nyt rv 32+2 menossa. Voiko tulppa irrota näin aikaisin? Onneksi nyt ei ole sitä menkkamaista supistelua. Tässähän voisi esikoisen odottaja jo muuten luulla, että synnytys on lähellä. :) Mutta onko kenelläkään siis kokemuksia siitä, että limatulppa irtoaa näin aikaisin? Kiitos kovasti jo etukäteen!

Lily & Nappo 32+2

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla irtosi limatulppa esikoista odottaesa vko:lla 36+9 ja tyttö syntyi 37+4

eli viisi päivää kului... Limatulppa oli kylläkin enemmänkin venyvää ja löysää valkovuotoa, jossa oli vähän " verijuovia" mukana. Ei siis mikään " kova tulppa" . Vuoto oli niin löysää että kävin jo sairaalassa tarkistuttamassa ettei lapsivettä tihku...

Vierailija
2/2 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että veretön limatuotos on sitä ulompien kerrosten limatulppaa, joka ei vielä välttämättä tarkoita yhtään mitään. Esikoisella mulla sitä ei edes tainnut tulla, nyt tuli marraskuussa, ja kas kas, tammikuuta elellään raskausviikolla 41+1 eikä lapsi ole vieläkään syntynyt! Esikoisella veristä limaa alkoi irrota neljä päivää ennen syntymistä. Nyt samaa on tullut kolmisen päivää, vaan ei sen suurempia tuntemuksia...

Hyvää loppuodotusta!

Vitanova

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla