Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppiko kukaan mitään uusia niksejä subtv:n seksiterapiaohjelmasta?

Vierailija
05.01.2006 |

Aika uskalias ohjelma oli kyllä. Itse en ole mikään siveyden sipuli, mutta alkoi vähän ihmetyttämään, että kaikenlaisesta, arkaluonteisimmastakin asiasta tehdään tosi-tv:tä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin se piilokameraosuus oli aika raju...

Vierailija
2/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite mietin, että kauheasti puhuttiin toiminnasta ja seksin harrastamisesta, mutta tunteista tai rakkaudesta yms. ei mitään. Ja just, että kellon mukaan pitäis sekstailla.. kauhean teknistä jotenki. Ja sekin mietitytti, että miten tämä nainen oli jo 8-vuotiaana seksistä kiinnostunut ja masturboinut. Onko se normaaliakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää masturboida puolison nähden. Onko se kovinkin yleistä? Ja miksi muka niin pitäis tehdä

Emmä vaan koskaan ole...

Vierailija
4/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus juttu oli se miehen jalan takaa löytyvä piste

Vierailija
5/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison edessä sen takia kun sillä naisella oli tosi kovat estot.

Vierailija
6/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei toistemme edessä masturboida. Itsetyydytys on ihan sallittu huvi, mutta yhdessä keksitään parempaakin ;)

Vierailija
7/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se " masturbointi oman miehen nähden" -juttu tarkoitti lähinnä sitä, että tämä nainen pystyy häpeilemättä tyydyttämään itseään, ja niin hyväksymään vartalonsa.

itse huomioin, että myös minä laitan tyynyn pään päälle, kun orkku tulee. sitä en tiedä mitä häpeilen tms mutta minä pidän tyynyä äänenvaimentimena...

minä aloin masturboimaan viidennellä luokalla.

Vierailija
8/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboida toisten nähden, eikä oikeastaan ollenkaan, kun on kuitenkin suht viriili seksielämä. Itse en ainakaan tartte. Mies joskus pyytää, että tyydytän sitä käsin tai suulla kun mua ei huvita alkaa yhtymään... mutta masturbointia se ehkä harrasti pari kertaa, kun synnytyksen jälkeen " panttasin" 6 vkoa, eikä se kuukauteen pyytänyt edes koskemaan sen gigulia. Synnytys oli kait niin rajun näköinen, vaikka olikin jo toista kertaa kattomassa. No ei se ekan kerrankaan jälkeen pariin kuukauteen vonkaillu. Silloin kyllä tehtiin epparikin.

Meni vissiin vähän sivuraiteille... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan