Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindexillä näppärät liivien ymp.mitan pidentäjät! Vinkki!

05.01.2006 |

En tiedä onko jo jurakauden keksintö, mutta meikäläinen löysi ne vasta hetki sitten ;)

Eli olen tuskaillut kun kohdun kasvaessa ja noustessa tuntuu, että aina on ähky ja liivit puristaa eikä oikein raaskisi enää ostaa uusia liivejäkään loppumetreille, kun jo alussa rintojen turpoamisen takia joutui ostamaan. Löysin siis Lindexiltä sellaiset " jatkopalat" (magic extensions), jotka pidentää liivien ympärysmittaa maksimissaan 6cm. Se on sellainen kankainen läpyskä, jossa on toisella reunalla ne liivihakaset ja toisella ne vastakappaleet, käyvät näin rintaliiveihin jatkopalaksi hakasten väliin.

Yhdessä paketissa on kolmet pidentäjät; mustat, valkoiset ja beiget ja hinta vain 3,95¿.

Minusta tosi loistava keksintö. Samoin jos ei heti imetyksen jälkeen mahdu entiset liivit päälle (monella raskauskiloja vielä) niin noiden avulla saa siihenkin vähän " armoa" :)

t. 2000-luvulle vihdoin päässyt Mikaela

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kanssa ollut ihan tuskissani juuri liivien ympärysmitan kanssa, eilen olin Lindexillä etsimässä uusia liivejä, mutta mitkään ei tuntunut oikein sopivan, eikä tosiaan näillä viikoilla (31+2) viitsisi enää hirveesti laittaa rahaa juuri nyt sopiviin liiveihin. Mulla on muutamat hyvät, jotka sopii muuten, mutta ympärys kiristää, eikun siis vaan jatkopaloja ostamaan:).

Mangolia

Vierailija
2/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, tuli tarpeeseen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä kans kiitos vinkistä!! liian pihi olen minäkin ostamaan uusia taas joten käympä heti seuraavana arkipäivänä ostamassa nuo pidentäjät!!

hanimböörd 23+2

Vierailija
4/4 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juuri sellaisia jatkopaloja etsinyt aivan tuskassa. HM:llä oli niitä vielä kesällä ja nyt ei ole enää. Siis suuntaan lindexille :)

Lilli81 19+1