miehet! karvoitusasiaa
millainen karvapehko mielestäsi paras naisella?
täysin ruokoamaton, luomu
posliini
hiukan siistitty
vauhtiraita
tupsu
muu, mikä?
Kommentit (21)
naiset luulee että karvat on jotenkin out... no, minä ja monet tutut kyllä pitää ihan luomusta, ehkä vähän siistitty, jos tarvetta. omalla emännällä ihana luomu.. namnam...
olen posliini omasta halustani, eikä ole edes vauhtiraitaa muiden silmää miellyttämässä.
Näyttää naiselta ja ei tule suu täyteen karvoja.
M42
ja miksei vaikka kerran vuoteen posliini
piristykseksi :-))
-mici-
Ehkä se kuitenkin on kokonaisuus, johon pehkon tulee sopia. Posliini muuten rehevällä ja värikkäällä naisella on outo - hänellä varsinkin jos ikääkin on yli 35v menee hyvin aika isokin pehko. Posliini istuu parhaiten nuorille naisille. Vaimoni oli tavatessamme posliini, vaikka oli neitsyt. Hänen luonnollisen karvoituksen näin ensi kertaa vasta kun esikoisen jälkeen. Hänellä on tuollainen nätti niukka luomu.
eli hieman bikinirajaa ettei pikkareista pursua yli
ja aukon ympäriltä voi hieman ajaa.. suuseksi helpotuu kun ei ole karvoja suu täynnä ;-)
mut muuten luomu
ei yleensäkkää täysposlari taida ihan niin in ollakkaan kuin mitä puhutaan..
rakastella karvasen naisen kanssa
jolla olisi pimpsakarvat tuuheapöheikkö
saisi etsiä klittaa . . . . . . . ..
-mici-
paitsi ei kuitenkaan ihan naturellia. Se on vähän epäsiisti ja ei niin kaunis ja kiihottava. Tosin vaihteen vuoksi sekin menisi hetken aikaa :) Noin pidempiaikaiseksi valitsisin ehkä siistityn tai sitten vauhtiviivan, jonkun verran siis karvoja, huulet saisi mielellään olla sileät. Täysin posliini on todella mukava silloin tällöin, sellaista on mukava nuolla.
tai ainakin todella hyvin siistitty. Karvat suussa tappaa fiilikset aika nopeasti.
t.mään, herkkusuu
varmaan miehet pitää aika lailla enemmän posliinista. Itse olen niin kokenut ja olen vannoutunut pimpin puunaaja, tunnen itseni seksikkäämmäksikin posliinina, edessä saa olla hiukan, hyvin huoliteltua paikkaa. Seksikin, siis kalun saaminen ihanan sileään posliiniin on paljon kiihottavampaa, se tuntuu herkemmältä, joka sentin ja sykähdyksen tuntee... muna tuntuu suunnattoman hyvältä :-)
mutta kerran kokeiltuani posliinia (mieheni pyynnöstä) tykästyin siihen kovasti. Nykyään aina posliini!
Aikaisemmin oli pieni tupsu häpyviivan päällä, mutta häpyhuulet olen aina pitänyt karvattomana.
seksikäs karvoitus!!!
http://www.joesmuffdrive.com/gctgp/003h/72/KwKEpIpsPu/images/ff/16.jpg
EHDOTTOMASTi posliini....niin paljon sexympi...
ja millaiset nännit
ja ihanat kainalokarvat!!
http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=toprated&cat=0&po…