Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä... + uusia ehdotuksia tytölle

05.01.2006 |

Olenkin kysellyt täältä jo joskus aiemminkin apuja Tean siskolle tai veljelle.. no, tyttö tuli. Näitä nimiä olen mietiskellyt, mikä olisi paras tai tuleeko paremman kuuloisia mieleen?

Ilona Annika/Eerika/Eveliina

Eve Olivia/ Annika

Riina Teresa/ Matleena

Tuuli ?

Joukossa on yksi erityinen suosikkini...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona Matleena :)

Ilona Annika taitaa sointua paremmin...

T: Matleenan äiti:)

Vierailija
2/15 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta hyvä olisi tuo mukava nimi Eve !

Lyhyt ja ytimekäs niinkuin siskollakin.

Kauniisti " soivat" ::

Eve Annika

Eve Matleena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitus_:

Olenkin kysellyt täältä jo joskus aiemminkin apuja Tean siskolle tai veljelle.. no, tyttö tuli. Näitä nimiä olen mietiskellyt, mikä olisi paras tai tuleeko paremman kuuloisia mieleen?

Eve Olivia/ Annika

Riina Teresa/ Matleena

Tuuli ?

Menee niin lähelle meidän Evan (" Eeva" ) nimeä että on pakko vastata Eve! Sopisi minusta soinnultaan ja pituudeltaan parhaiten Tean kanssa, olematta liian samanlainen.

Toiseksi nimeksi Evelle antaisin Matleenan, Eerikan, Annikan tai miksei Ilonan! Teresa on liian töksähtävä lyhyen etunimen perään, Olivia on aika suosittu nimi ja tuleekohan nimestä liian v-painotteinen..?

Nk. " töksähtävä" eli lyhyitä äänteitä sisältävä nimi sopisi taas Tuulin perään, esim. Teresa tai Annika.

Vierailija
4/15 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista paras oli eve olivia

-tara tuulia

-elle olivia

-niia annika

-miia teresa

-iisa olivia

-mette maaria

-nitta juulia

-tessa matilda

-miisa kristiina

-juuli anniina

-tuuli karoliina

Vierailija
5/15 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Eve Teresa on minusta tyylikäs nimi.

Pidän Eve-nimestä. Lyhyt ja selkeä, nimessä on " poweria" ja persoonallisempi kuin muut vaihtoehdot.

6/15 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tytöstä! :o)

Tean lyhyeen nimeen sopii minustakin parhaiten listaltanne herttainen ja tyttömäinen Eve. Mutta vielä kivempi olisi Eva! :o)

Suosikkini paremmuusjärjestyksessä:

Eva Ilona

Eva Teresa

Eve Ilona

Eve Annika

Eva Eerika

Musta hevonen: Eva Eliana.

7/15 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Tuuli on kiva Tean siskolle!!

tuli mieleen, että tuo Ilona ois ihana myös 2.nimeksi noihin eli tykkäisitkö Eve Ilona tai Tuuli Ilona?

Vierailija
8/15 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain kysellä yleistä mielipidettä Eve nimestä, kun olen sukulaisilta (ei pitäisi välittää...) kuullut kommenttia: eihän se ole mikään nimikään... Onko Evellä muuten nimipäivää? Olisiko 24.12 kuten Eevalla ja Eveliinalla?

Eve Ilona olisi myös ihana, ei tullut mieleen yhdistää näin.

Saritin ehdotuksetkin ihania, pitää näyttää miehelle näitä uusia vaihtoehtoja.

Eva (ehkä) poissuljettu kun lähisukulainen on Eeva.

Vierailija
9/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli etunimi olisi nyt aika varmasti Eve.

Toisena nimenä suosikit tällä hetkellä Ilona, Olivia.

Annika olisi kiva, mutta olen alkanut empimään, koska koko nimestä tulisi sitten aika samankaltainen kokonaisuudessaan kuin sukulaisella.

-iina loppuisia nimiä voisi erityisesti ehdotella. Miltä kuulostaisi Eve Josefiina?

Vierailija
10/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla Eve Olivia menee v-puuroksi, ihan pikkasen, mutta tarpeeksi jäädäkseen pronssille tässä

Vierailija
11/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve Annika on myös kiva nimi, joka sopii siskon nimeen aika hyvin. Tämä oli kyllä aika vaikea tehtävä, mutta ehkä Ilona Annika (tai Eerika) olisi ykkösenä minun listassani.

Vierailija
12/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin vain eka viestin ja vastasin siihen, nyt siis siihen toiseen kysymykseen. Eve Ilona on minusta oikein hyvä. Ilona on kyllä iloinen nimi :) Jos Annikan kanssa on tuollainen sukuongelma, niin Ilona on on erittäin hyvä vaihtoehto.

Eve Josefiinassa minua häiritsee pikkuisen se, että toisessa nimessä on v ja toisessa f. Voivatkohan mennä sekaisin, kun sanoo miettimättä koko nimen? Ehkä ei...

Vierailija
13/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tean siskolle sopisi parhaiten ehdotelmistasi ehkä Eve (vaikka onkin lempinimen omainen, mikäli se ei haittaa!) sekä Tuuli. Riina ja Ilona ovat myös kivoja nimiä! Ovatko kenties Kia, Ria, Nia, Mia, Pia, Ia liian samanlaisia Tean kanssa? mitä tykkäät niistä?

Riina Matleena mielestäni kivoin yhdistelmä noista listaamistasi!

Ilona sopis kaikkien ka toiseks nimeks (noiden lyhyiden nimien kanssa)! Samoin Olivia, Matleena, Annika... makukysymyksiä niin...

Tean siskolle (mikä lie Tean toinen nimi) sopisi mainiosti

esim. Kia Katleena/Annika/Eerika

Nia Eveliina/Annika/Matleena

Ia Olivia/Annika/Ilona/Eveliina/Tuulia/Inkeri...

Tiitus_:

Eve Olivia/ Annika

Riina Teresa/ Matleena

Tuuli ?

Vierailija
14/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Even ka sopis hyvin esim. Ilona (on tosi reipas yhdistelmä, liian lyhyt?), Olivian kanssa menee ehkä liian V-pitoiseksi. ei välttämättä haitaksi asti. Eve Josefiina kiva myös. Entäs Eve Helmiina? Eve Janniina? Eve Jemiina (vähä niinku lyhempi versio siitä Josefiinasta, jos se liian pitkä Even lyhyen nimen kanssa), Eve Viljaana (äh ei o -iina-loppuinen) ...

Tiitus_:

Eli etunimi olisi nyt aika varmasti Eve.

Toisena nimenä suosikit tällä hetkellä Ilona, Olivia.

Annika olisi kiva, mutta olen alkanut empimään, koska koko nimestä tulisi sitten aika samankaltainen kokonaisuudessaan kuin sukulaisella.

-iina loppuisia nimiä voisi erityisesti ehdotella. Miltä kuulostaisi Eve Josefiina?

15/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve Josefiinakin on kiva, muttei yhtä kiva kuin yllä olevat ;o)!

niitä iina-loppuisia muutama:

Eve Anniina

Eve Annastiina

Eve Akuliina

Eve Pauliina

Eve Jadeliina

Eve Adeliina

Eve Adalmiina

Eve Karoliina

Eve Viliina

Eve Tuuliina

Eve Vilhelmiina