Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi kertaa peräkkäin olen epäonnistunut jo makaronilaatikon teossa

Vierailija
18.06.2008 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mennytpieleen kuin oikeastaan kerran, kun keitin makaroonit liian löllöiksi. Silloin ei neste enää imeytynyt kunnolla uunissa ja oli aika vetistä ja limaista koko laatikko.

Vierailija
2/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin tehnyt superhyvää makaronilaatikkoa.

Virhe oli laittaa huolimattomasti yksi desi liikaa makaronia kiehumaan ja olla lisäämättä vastaavasti munamaidon määrää.

- pinnalla olevat makaronit eivät peittyneet tarpeeksi ja niistä tuli ikävän kuivia.

- mausteita tuli heti liian vähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 desi liikaa makaronia ei todellakaan pilaa laatikkoa!!

Minä laitan miten milloinkin. aina tulee ihan hyvää. jos näyttää että munamaitoa on liian vähän niin saatan vielä vuokaan kaataa suoraan maitopurkista ja esim: vispilän kanssa varovasti sekoitan sen joukkoon eikä tule varmasti kuivaa.

kun olin tehnyt superhyvää makaronilaatikkoa.

Virhe oli laittaa huolimattomasti yksi desi liikaa makaronia kiehumaan ja olla lisäämättä vastaavasti munamaidon määrää.

- pinnalla olevat makaronit eivät peittyneet tarpeeksi ja niistä tuli ikävän kuivia.

- mausteita tuli heti liian vähän

Vierailija
4/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee siinä olevan ohjeen mukaan makaronilaatikko, et voi epäonnistua :)!

Vierailija
5/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruoan maussa on aina vivahde-eroja, onneksi, vaikka tarkasti tekisikin. Minä maustan makaronilaatikon keskimääräistä voimakkammin (mausteena basilika, valkosipuli, paprikajauhe ja suola) ja huippuhyvää en siitä saa ilman tarkkoja määriä. Teen kerrallaan vain 400 g:sta naudan paistijauhelihaa laatikkoa. Ehkä sinä teet isomman satsin kerralla, niin ei väliä, vaikka makaronia olisi desi enemmän? Laatikkoni on myös aikuisten vaativaan makuun ja lihaa on hieman enemmän kuin perusohjeissa.

Vierailija
6/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on ruoka ollut liian kauan uunissa molemmilla kerroilla.

vauva-arki tekee omansa

Vierailija
7/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toki silmiäänkin on hyvä käyttää.

Vierailija
8/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

munamaidon... Sitä on vaikea ylittää. Olen kyllä sulattanut muoviastioita hellalla, juossut papukaijaa pakoon murotaikinavuoka kädessä - ja hups, se olikin lattialla, kaatanut puoli purkkia valkosipulisuolaa makaroneihin, pullataikinaani voi käyttää lähitaisteluaseena ym. ym.

Onneksi mieheni pitää ruoanlaitosta.

Vierailija
9/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen joskus lihaliemeen (ilman munia), joskus taas munamaitoon, ja nykyisin valion 3 juuston "kermaan". Se 3 juustoa muuten sopii sairaan hyvin makaronilaatikkoon. Kuten myös kaikkiin muihin uuniruokiin.

Vierailija
10/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitäkään kannata unohtaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi