Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOLA Wallinkoski

Vierailija
05.01.2006 |

LOLA Wallinkoski

Lainaa viestiä

LOLA Wallinkoski

Että pistää vihaksi!!!

:(

Kantsis nyt vähän katsoo mitä sammakoita suustaan päästää...

Uusin Oho-lehti 1.2006

" OTSIKKO:

Synnytyksen jälkeinen masennus on Lolalle vieras

JATKUU

- Minulla ei todellakaan ole ollut mitään masennuskausia.

Mielestäni kaikki masennukset ovat ihan keksittyjä juttuja Lola lataa."

Huh!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on just joku muotisairaus ja yhtäkkiä kaikki äidit on niiiiiin depressed......

Vierailija
2/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti nykyisin sanotaan usein masennukseksi myös tunnetiloja, jotka eivät ole masennusta, esim. lievä alakulo. Aina ei ole kivaa, mutta ei se silti tarkoita, että olisi sairas. Oikeasti masentuneet ovat sairaita, eikä se ole mitään keksittyä. Masennusta ei toivoisi kenellekään, ei itselle eikä läheisilleen.

En ole itse kärsinyt vakavasta masennuksesta, mutta olen nähnyt sitä läheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksittyjä on

Vierailija
4/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat ennen lapsensa syntymää ajatelleet aina ensisijaisesti itseään ja omaa napaansa. Sitten ollaankin niin masentuneita kun pitää keskittää huomio itsestään johonkin toiseen ihmiseen ja laittaa oma itsensä taka-alalle, masentavaa on. Lola sanoi vain totuuden.

Vierailija
5/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään vain puhutaan enemmän masennuksesta,ja ei entis aikaan ole keritty sairasteleen ja masentuun koska on ollu niin paljon hommia kotiäidilläkin.minulle ainakin toitotettiin joka suunnasta raskauden jälkeisestä masennuksesta ja jos olisin niitä kuunnellut niin varmasti olisi jokin masennus iskenytki!aika paljon se on itestä kiinni loppujenlopuksi.

Vierailija
6/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypiltään sellainen huithaipeli, joka ei esim hirveästi lue eikä tiedä masennuksista tms.

Ei mikään välkyin missi.

Vierailija
7/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolan yleissivistys ja kommentit ovat aikaisemminkin herättäneet ihmetystä. Lola on kai sit aika pesunkestävä turkulainen. Siellä on paljon tämän tyyppisiä ihmisiä, jotka toimivat, mutteivat ajattele.

Mutta valoisa ihminen Lola tuntuu olevan. Naivius on vaan suola.

Vierailija
8/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään puhutaan liikaa masennuksesta, joka ei oikeasti ole masennusta. Julkkikset kertoo, kuinka kahden viikon loma pelasti kauhealta masennukselta yms. Tavalliset vastoinkäymiset, alakulo yms.-> masennusta! Siinä mielessä Lola on oikeassa, että suurin osa masentuneista ei ole oikeasti mitään masentuneita.

Mutta kyllä masennusta voi oikeastikin olla. Se on vakava sairaus ja siihen ei todellakaan pure mikään viikon Espanjan-reissu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän